6 Σοβαρά προβλήματα κινητήρα Audi S6 C7 CEUC 4.0 V8 Twin Turbo

6 Σοβαρά προβλήματα κινητήρα Audi S6 C7 CEUC 4.0 V8 Twin Turbo

Το να κάνετε την εργασία σας όταν αγοράζετε ένα αυτοκίνητο είναι πάντα μια εξαιρετική ιδέα. Κάθε αυτοκίνητο έχει προβλήματα, ειδικά μοντέλα υψηλών επιδόσεων όπως το Audi S6 C7. Το μοντέλο μπορεί να τοποθετηθεί με διάφορους κινητήρες, άλλους με περισσότερο και άλλους λιγότερο προβληματικούς. Επομένως, πρέπει να μάθετε περισσότερα για το ποιος κινητήρας είναι μια καλή αγορά. Και θα σας βοηθήσουμε.

Αρχικά, θα δούμε τις βασικές προδιαγραφές του κινητήρα 4.0 V8. Στη συνέχεια θα εξετάσουμε τα πιο συνηθισμένα προβλήματα με τον κινητήρα Audi S6 C7 και τις επιλογές προσαρμογής για αυτόν τον κινητήρα. Τέλος, θα απαντήσουμε σε μερικές συχνές ερωτήσεις. Έτσι, χωρίς άλλη καθυστέρηση, ας βουτήξουμε.

Βασικές προδιαγραφές κινητήρα Audi S6 C7 CEUC 4.0 V8

Τώρα ας μιλήσουμε πρώτα για μερικές από τις προδιαγραφές κινητήρα 4.0 και μετά θα συζητήσουμε τα κοινά προβλήματα κινητήρα του Audi S6 C7. Είναι ένας κινητήρας V8 90 μοιρών που βασίζεται στα 4.2L που κατασκευάζει η Audi και με τα χρόνια αυτό το νέο 4.0L έχει αντικαταστήσει το παλιό καλό 4.2L. Το μπλοκ κινητήρα είναι κατασκευασμένο από υπερευτηκτικό κράμα αλουμινίου Alusil. Αυτό το νέο κράμα κάνει τον κινητήρα πολύ ανθεκτικό και ανθεκτικό στη διάβρωση. Η θερμική καταπόνηση που άσκησε η Audi σε αυτό το μπλοκ απέδειξε ότι αυτό το νέο κράμα βελτίωσε σημαντικά τις ιδιότητες απαγωγής θερμότητας και την αντοχή του κινητήρα. Ο κινητήρας χρησιμοποιεί πολύ ανθεκτικές μπιέλες και χυτά έμβολα, καθώς και σφυρήλατο ατσάλινο στροφαλοφόρο άξονα. Αυτός ο κινητήρας εφαρμόζει σχεδιασμό διπλού εκκεντροφόρου άνω κεφαλής με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και χρησιμοποιεί το Bosch MED 17 1.1 ως σύστημα διαχείρισης κινητήρα. Υπάρχουν πολλές παραλλαγές αυτού του κινητήρα 4.0L, αλλά μας ενδιαφέρει το μοντέλο CEUC. Αυτός ήταν ο κινητήρας που συμπεριλήφθηκε στις σειρές S6 και S7 C7 που παρήγαγε η Audi. Αυτή η έκδοση διαφέρει από τη σειρά D4 στο ότι και οι δύο στροβιλοσυμπιεστές χρησιμοποιούν μία μόνο επαγωγή και δεν υπάρχει αντλία υδραυλικού τιμονιού και το κάλυμμα του κινητήρα είναι διαφορετικό. Η έκδοση CEUC διατίθεται σε μία παραλλαγή και αυτή η έκδοση είχε ισχύ 309 kW (420 hp) στις 5.000 σ.α.λ. και 405 Nm (lb-ft) στις 1.400 σ.α.λ.

Συνήθη προβλήματα κινητήρα του Audi S6 C7

Ας αναφέρουμε εν συντομία τα πιο συνηθισμένα προβλήματα με τον κινητήρα 4.0L V8 twin-turbo. Συνήθη προβλήματα κινητήρα S6 C7 Audi 4.0 V8:

  • Βλάβη πολλαπλασιαστή και μπουζί
  • Δυσλειτουργίες Turbo
  • Βλάβες στη βάση του κινητήρα
  • Δυσλειτουργίες θερμοστάτη
  • Δυσλειτουργίες βαλβίδας PCV
  • Συσσώρευση άνθρακα

Τώρα που γνωρίζουμε ποια είναι τα κύρια προβλήματα με τον κινητήρα 4,0 λίτρων, ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε καθένα από αυτά τα προβλήματα και ας μάθουμε περισσότερα για το πόσο σοβαρά είναι αυτά τα προβλήματα και πόσο αξιόπιστος είναι γενικά αυτός ο κινητήρας.

Βλάβη πολλαπλασιαστή και μπουζί

Το πρώτο πρόβλημα στη λίστα μας είναι το πρόβλημα των μπουζί και των πολλαπλασιαστών. Αυτοί οι κινητήρες είναι κινητήρες υψηλής απόδοσης και συχνά μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα με μπουζί και πηνία. Αυτό συμβαίνει επειδή καταναλώνουν πολύ ηλεκτρικό ρεύμα και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολική φθορά σε αυτά τα εξαρτήματα. Επιπλέον, το σύστημα άμεσης έγχυσης επηρεάζει τη ζωή τους στη διαδικασία. Αυτό είναι ένα κοινό πρόβλημα με πολλούς κινητήρες Audi και Volkswagen. Εάν διαθέτετε ένα S6, μπορείτε να περιμένετε ένα σετ μπουζί και πηνία να περνάει κάθε 30.000 μίλια. Ευτυχώς, δεν είναι τόσο ακριβά. Το πιο ακριβό σε αυτή την κατάσταση είναι η εργασία, η οποία είναι πολύ μεγάλη, δεδομένου ότι απαιτεί πολύ χρόνο. Δεν πρόκειται για συνηθισμένη αντικατάσταση μπουζί και πηνίου για το inline-4 σας. Αυτοί οι κινητήρες είναι σφιχτά συσκευασμένοι και η παράκαμψη αυτών των εξαρτημάτων μπορεί να είναι πολύ δύσκολη. Τόσο τα πηνία όσο και τα μπουζί πρέπει να αντικατασταθούν εάν θέλετε να αποφύγετε κάποια προβλήματα απόδοσης. Τα συμπτώματα που σχετίζονται με τα κακά μπουζί και τα πηνία ανάφλεξης περιλαμβάνουν μια λυχνία ελέγχου κινητήρα, αστοχίες του κινητήρα, τραχύ ρελαντί, κουτσό και άλλα προβλήματα απόδοσης. Φροντίστε λοιπόν να λύσετε έγκαιρα το πρόβλημα.

Δυσλειτουργίες Turbo

Οι βλάβες του Turbo είναι ίσως το πιο γνωστό πρόβλημα με αυτούς τους κινητήρες. Οι αστοχίες του Turbo πιθανότατα θα σας κάνουν να μετανιώσετε που αγοράσατε αυτόν τον κινητήρα αρχικά. Γι’ αυτό συνιστάται να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο με εκτεταμένη εγγύηση για να αποφύγετε ένα τέτοιο πρόβλημα, καθώς μπορεί να είναι πολύ ακριβό. Το πρόβλημα ξεκινά όταν το φίλτρο στη γραμμή παροχής λαδιού βουλώσει. Αυτό ουσιαστικά θα αποτρέψει την είσοδο λαδιού στον στροβιλοσυμπιεστή και ο υπερσυμπιεστής θα αποτύχει. Το φίλτρο πρέπει να είναι καθαρό για να εισέλθει το λάδι στον στρόβιλο. Ωστόσο, αυτά τα φίλτρα, που εγκατέστησε η Audi από το εργοστάσιο, βουλώνουν αρκετά γρήγορα. Έτσι, οι τουρμπίνες θα λιμοκτονούν από πετρέλαιο και τελικά θα χαλάσουν εντελώς. Η Audi φέρεται να έχει εκδώσει δελτίο σέρβις για το θέμα, αλλά δυστυχώς για πολλούς ιδιοκτήτες, ήρθε πολύ αργά. Τα συμπτώματα που σχετίζονται με αυτό το πρόβλημα περιλαμβάνουν μια λυχνία ελέγχου κινητήρα, μειωμένη ισχύ κινητήρα, χαμηλή πίεση λαδιού και σε ορισμένες περιπτώσεις, στάσιμο κινητήρα. Το αυτοκίνητο δεν θα σας ευχαριστήσει καθόλου. Ευτυχώς, αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να αντικαταστήσετε αυτά τα φίλτρα και να αποφύγετε αυτό το πρόβλημα εάν δεν έχουν επιδιορθωθεί στο παρελθόν.

Βλάβες στη βάση του κινητήρα

Οι βλάβες στη βάση κινητήρα είναι επίσης αρκετά συχνές σε αυτούς τους κινητήρες. Αυτοί οι κινητήρες χρησιμοποιούν ενεργές βάσεις κινητήρα. Δυστυχώς, το 4.0L ήταν η πρώτη εφαρμογή αυτής της νέας τεχνολογίας. Αυτά τα ενεργά στηρίγματα κινητήρα λειτουργούν διαφορετικά και έχουν σχεδιαστεί για να απομονώνουν τους κραδασμούς του κινητήρα και να κάνουν τη βόλτα πιο εύκολη. Ωστόσο, όπως όλες οι νέες τεχνολογίες, είναι γνωστές για αστοχίες και διάφορα προβλήματα. Τα πιο κοινά συμπτώματα που σχετίζονται με αυτό το πρόβλημα είναι οι υπερβολικοί κραδασμοί και τα χτυπήματα που προέρχονται από το χώρο του κινητήρα. Ο κινητήρας θα ανεβάζει επίσης πολλές στροφές μέχρι να πατήσετε το γκάζι. Για το θέμα αυτό έχει εκδοθεί άλλο δελτίο υπηρεσίας. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα, συνιστάται να ενημερώσετε αυτές τις βάσεις κινητήρα στην πιο πρόσφατη έκδοση. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε βάσεις κινητήρων aftermarket για αυτόν τον κινητήρα. Αυτές οι βάσεις κινητήρων μετά την αγορά αναφέρονται ότι είναι πολύ πιο ανθεκτικές σε σύγκριση με τις βάσεις κινητήρα στοκ.

Δυσλειτουργίες θερμοστάτη

Αυτοί οι κινητήρες είναι επίσης επιρρεπείς σε βλάβες του θερμοστάτη. Ο εργοστασιακός θερμοστάτης σε αυτούς τους κινητήρες απλά δεν λειτουργεί για πολύ καιρό και οι ιδιοκτήτες έχουν αναφέρει πολλές από αυτές τις βλάβες. Κανονικά, ο θερμοστάτης είναι ένα εξάρτημα που επιτρέπει στο ψυκτικό να κυκλοφορεί στο σύστημα ψύξης και αυτό το εξάρτημα μπορεί να αποτύχει όταν είναι ανοιχτό ή κλειστό. Εάν ο θερμοστάτης αποτύχει στην κλειστή θέση, ο κινητήρας σας θα υπερθερμανθεί και εάν ο θερμοστάτης είναι ανοιχτός όλη την ώρα, ο κινητήρας θα δυσκολευτεί να ανέβει στη θερμοκρασία και μπορεί να δυσκολευτεί πολύ να τον ζεστάνει. Παρακολουθήστε λοιπόν προσεκτικά τη θερμοκρασία και αντικαταστήστε το εξάρτημα εάν χρειάζεται.

Βλάβες βαλβίδας PCV/διαχωριστή λαδιού

Η αστοχία της βαλβίδας PCV σε αυτούς τους κινητήρες είναι επίσης πολύ συχνό φαινόμενο στους κινητήρες Audi. Απλώς αποτυγχάνουν συχνά σε αυτούς τους κινητήρες. Η δουλειά αυτών των βαλβίδων PCV είναι να καθαρίζουν το αέριο που έχει συλλεχθεί στον στροφαλοθάλαμο. Όταν δεν καθαρίζουν το γκάζι, καταλήγεις σε μια κατάσταση όπου ο κινητήρας δεν λειτουργεί καλά στο ρελαντί και ο κινητήρας παίρνει φωτιά. Ένα νέο ανταλλακτικό για το Audi σας κοστίζει περίπου 287 $. Η εργασία για αυτή τη δουλειά θα είναι πιθανώς πιο ακριβή, καθώς αυτή η βαλβίδα PCV βρίσκεται σε πολύ στενό σημείο.

Συσσώρευση άνθρακα

Η συσσώρευση άνθρακα είναι επίσης ένα πρόβλημα με αυτόν τον κινητήρα. Αν και πολλοί ιδιοκτήτες θα έλεγαν ότι αυτό δεν συμβαίνει, στην πραγματικότητα είναι ένα πρόβλημα λόγω του συστήματος άμεσου ψεκασμού που χρησιμοποιεί αυτός ο κινητήρας. Αυτό μπορεί να συμβεί ιδιαίτερα με κινητήρες μεγαλύτερης χιλιομετρικής απόδοσης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συνιστάται πάντα να κάνετε μια εκτόξευση καρυδιάς κάθε 60.000 μίλια για να βεβαιωθείτε ότι οι βαλβίδες εισαγωγής είναι καθαρές και τακτοποιημένες. Η διαδικασία μπορεί να είναι δαπανηρή επειδή ο κινητήρας πρέπει να σβήσει, αλλά αυτό συμβαίνει με αυτούς τους κινητήρες της Audi. Τίποτα δεν είναι φτηνό.

Ποια μοντέλα έχουν τον κινητήρα C7 CEUC 4.0 V8 Twin Turbo;

Τώρα ας δούμε σε ποια μοντέλα συμπεριλήφθηκε αυτός ο κινητήρας.

  • 2012-2018 Audi C7 S6
  • 2012-2018 Audi C7 S7

Σύναψη

Σε αυτό το άρθρο, έχουμε καλύψει πολλά όσον αφορά τον κινητήρα 4.0L V8 Audi. Αρχικά, εξετάσαμε τις βασικές προδιαγραφές αυτού του κινητήρα και μάθαμε περισσότερα για τους αριθμούς. Στη συνέχεια, συζητήσαμε τα προβλήματα με τον κινητήρα Audi S6 C7, ανακαλύψαμε τι ενοχλεί περισσότερο αυτόν τον κινητήρα, καθώς και ποια είναι τα συμπτώματα όταν εμφανίζονται αυτά τα προβλήματα. Συνολικά, το 4.0L δεν είναι κακό, αλλά μπορεί να είναι πολύ ακριβό στη συντήρηση.

FAQ

Ποια είναι τα κοινά προβλήματα κινητήρα Audi S6 C7 4.0 TFSI;

Τα κοινά προβλήματα με αυτόν τον κινητήρα περιλαμβάνουν αστοχίες μπουζί και πηνίου ανάφλεξης, αστοχίες βαλβίδας PCV, συσσώρευση άνθρακα, αστοχίες στροβιλοσυμπιεστή, αστοχίες στη βάση του κινητήρα και αστοχίες θερμοστάτη.

Είναι αξιόπιστος ο κινητήρας Audi S6 C7 4.0 V8 Turbo TFSI;

Εκτός από αστοχία turbo λόγω βρώμικων σήτων λαδιού, δεν υπάρχουν σημαντικά προβλήματα αξιοπιστίας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ενημερώσει αυτές τις οθόνες εάν θέλετε να αποφύγετε την πλήρη αστοχία του turbo και το ακριβό κόστος αντικατάστασης.

Parašykite komentarą

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *