6 Συνήθη προβλήματα κινητήρα ντίζελ GM 2.8L Duramax I4

6 Συνήθη προβλήματα κινητήρα ντίζελ GM 2.8L Duramax I4

Ψάχνετε να αγοράσετε ένα Chevy ή GMC με τον 2.8L Duramax και θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα προβλήματα του κινητήρα ντίζελ 2.8L Duramax; Αν ναι, βρίσκεστε στο σωστό μέρος καθώς αυτό το άρθρο θα έχει πολλά να συζητήσει για τον συγκεκριμένο κινητήρα.

Αρχικά, θα δούμε τις προδιαγραφές του κινητήρα 2,8 λίτρων και θα μάθουμε περισσότερα για τις παραλλαγές αυτού του κινητήρα. Στη συνέχεια θα δούμε τα προβλήματα με τον κινητήρα ντίζελ Duramax 2,8 L και τις εφαρμογές αυτού του κινητήρα. Έτσι, χωρίς άλλη καθυστέρηση, ας βουτήξουμε στο άρθρο.

Βασικές προδιαγραφές του κινητήρα ντίζελ 2.8L Duramax I4

Ο κινητήρας 2,8 λίτρων είναι ένας κινητήρας από την οικογένεια κινητήρων GM Duramax. Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζατε, οι κινητήρες μάρκας Duramax είναι οι μόνοι κινητήρες ντίζελ που η General Motors περιλαμβάνει στη σειρά οχημάτων της. Έρχονται σε pickups και SUV GMC και Chevy, ακόμη και με φορτηγά από αυτές τις δύο εταιρείες. Όσον αφορά τη διαμόρφωση, αξίζει να σημειωθεί ότι ο Duramax 2,8 L είναι ένας υπερτροφοδοτούμενος εν σειρά κινητήρας 4 diesel. Αυτός ο κινητήρας έχει μπλοκ από χυτοσίδηρο και κυλινδροκεφαλή αλουμινίου. Ο λόγος συμπίεσης του κινητήρα εξαρτάται από τη διακύμανση. Για παράδειγμα, το LWN έχει λόγο συμπίεσης 16,5:1. Όσον αφορά τις επιλογές, αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν δύο από αυτές. Το πρώτο είναι γνωστό ως XLD28. Αυτός ο κινητήρας κατασκευάστηκε από το 2014 έως το 2016. Εν τω μεταξύ, το LWN, που είναι η δεύτερη έκδοση αυτού του κινητήρα, βρίσκεται στην παραγωγή από το 2016. Ο κινητήρας XLD28 αποδίδει 200 ​​ίππους στις 3.600 σ.α.λ. και 360 lb-ft ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας Duramax LWN αποδίδει 181 ίππους στις 3.400 σ.α.λ. και 369 lb-ft ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Και οι δύο κινητήρες συναρμολογούνται στο εξωτερικό. Rayong, Ταϊλάνδη για την ακρίβεια. Χρησιμοποιούνται σε μοντέλα της Βόρειας Αμερικής και επίσης χρησιμοποιούνται συνήθως σε εφαρμογές που πωλούνται από την GM παγκοσμίως.

6 Συνήθη προβλήματα κινητήρα ντίζελ Duramax I4 2,8 L

Ας μιλήσουμε εν συντομία για κοινά προβλήματα με τον κινητήρα ντίζελ Duramax 2.8L και ας δούμε τι ενοχλεί περισσότερο αυτόν τον κινητήρα. Συνήθη προβλήματα με τον κινητήρα ντίζελ 2,8L Duramax:

  • Βουλωμένο EGR
  • Φραγμένο DPF
  • Συσσώρευση άνθρακα
  • Βουλωμένα μπεκ ψεκασμού καυσίμου
  • Δυσλειτουργίες του υπερσυμπιεστή
  • Προβλήματα με τον ιμάντα χρονισμού

Έχουμε τώρα συζητήσει εν συντομία τα προβλήματα με τον κινητήρα ντίζελ 2,8L Duramax. Ας τα εξετάσουμε λεπτομερέστερα. Ας μάθουμε πότε και πώς εμφανίζονται, καθώς και τα συμπτώματα που σχετίζονται με αυτά τα προβλήματα.

1. Βουλωμένο EGR

Το πρώτο και πιο κοινό πρόβλημα με αυτόν τον κινητήρα είναι μια βουλωμένη βαλβίδα EGR. Τι είναι λοιπόν μια βαλβίδα EGR και τι κάνει αυτή η βαλβίδα EGR; Λοιπόν, η βαλβίδα EGR είναι μια απλή βαλβίδα που ανακυκλώνει μερικά από τα καυσαέρια στην πολλαπλή εισαγωγής για να τα κάψει. Ως εκ τούτου, μείωση των εκπομπών. Αυτή η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων δεν είναι κάτι νέο. Εφευρέθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1970 για να μειώσει τις εκπομπές NOx. Από τότε, πολλοί κινητήρες έχουν υιοθετήσει αυτήν την τεχνολογία, ειδικά οι κινητήρες ντίζελ, οι οποίοι συνήθως εκπέμπουν περισσότερα NOx από τους κινητήρες αερίου. Και όλοι οι κινητήρες που χρησιμοποιούν βαλβίδες EGR θα φράξουν κάποια στιγμή. Τα σωματίδια άνθρακα απλώς κολλάνε σε αυτές τις βαλβίδες και όταν ο κινητήρας φτάσει τα 100.000 μίλια το EGR θα σταματήσει να λειτουργεί λόγω υπερβολικών εναποθέσεων άνθρακα. Κάποιοι τα καθαρίζουν. Ωστόσο, είναι καλύτερο να αντικαταστήσετε αυτή τη βαλβίδα, η οποία μπορεί να είναι λίγο ακριβή. Τα συμπτώματα που σχετίζονται με ένα κακό EGR περιλαμβάνουν μια λυχνία ελέγχου κινητήρα, την κακή λειτουργία του κινητήρα, τις υψηλότερες εκπομπές ρύπων και τη μειωμένη απόδοση. Ο κινητήρας θα λειτουργεί επίσης πολύ άσχημα.

2. Φραγμένο DPF

Ένα άλλο κοινό πρόβλημα με αυτούς τους κινητήρες ντίζελ είναι το φράξιμο του φίλτρου DPF. Τι είναι λοιπόν το DPF; Το DPF είναι ένα φίλτρο σωματιδίων ντίζελ. Αυτό είναι ένα ειδικό φίλτρο εγκατεστημένο σε κάθε σύγχρονο κινητήρα ντίζελ. Όπως ίσως γνωρίζετε, οι κινητήρες ντίζελ παράγουν πολλή αιθάλη. Έτσι, για να περιορίσουν αυτή τη ρύπανση, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν εγκαταστήσει αυτά τα φίλτρα DPF. Παγιδεύουν την αιθάλη και όταν το DPF είναι έτοιμο θα αρχίσει να αναγεννάται. Αυτή είναι μια διαδικασία που καίει την αιθάλη από το DPF. Πολλοί άνθρωποι δεν επαναφέρουν αυτά τα φίλτρα. Κάνουν πολλές μετακινήσεις στην πόλη για μικρές αποστάσεις. Έτσι το DPF δεν φτάνει καν σε θερμοκρασία λειτουργίας για να αναγεννηθεί. Σε αυτήν την περίπτωση, το DPF είναι φραγμένο. Και αυτό είναι που βιώνουν πολλοί κάτοχοι Duramax 2,8 L. Μόλις παρουσιαστεί αυτό το πρόβλημα, η λυχνία DPF θα ανάψει, θα ελέγξει το φως του κινητήρα, τη χαλαρή λειτουργία, τον νεκρό κινητήρα και την κακή οικονομία καυσίμου. Ο μόνος τρόπος για να λυθεί αυτό το πρόβλημα είναι να αφαιρέσετε εντελώς το DPF και να το καθαρίσετε με ένα ειδικό μηχάνημα. Μπορεί να είναι ακριβό, αλλά πρέπει να γίνει εάν θέλετε να επαναφέρετε τον κινητήρα σας στη σωστή λειτουργία. Τώρα ας προχωρήσουμε σε άλλα προβλήματα με τον κινητήρα ντίζελ Duramax 2,8L.

3. Συσσώρευση άνθρακα

Η συσσώρευση άνθρακα σε αυτούς τους κινητήρες είναι ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα. Αυτή η συσσώρευση άνθρακα είναι ένα πρόβλημα, καθώς πρόκειται για κινητήρα ντίζελ. Όπως αναφέραμε, η συσσώρευση άνθρακα στη βαλβίδα EGR μπορεί να προκαλέσει την αποτυχία του EGR. Ωστόσο, μπορεί να υπάρχουν και άλλα μέρη όπου μπορεί να έχετε κοιτάσματα άνθρακα. Συγκεκριμένα, η συσσώρευση άνθρακα στην πολλαπλή εισαγωγής, ειδικά στον αισθητήρα MAP, μπορεί να εμποδίσει σοβαρά τη ροή αέρα προς τον κινητήρα. Επίσης, ο άνθρακας μπορεί να συσσωρευτεί στις βαλβίδες εισαγωγής. Η κύρια αιτία της υπερβολικής συσσώρευσης άνθρακα στους κινητήρες ντίζελ είναι το υπερβολικό ρελαντί. Σε αυτούς τους κινητήρες δεν αρέσει πολύ το ρελαντί. Επιπλέον, σύντομα ταξίδια, ο κρύος καιρός και οι λιγότερο συχνές αλλαγές λαδιών μπορούν επίσης να προκαλέσουν τη δημιουργία εναποθέσεων άνθρακα σε αυτούς τους κινητήρες. Τα συμπτώματα που σχετίζονται με αυτό το πρόβλημα περιλαμβάνουν κακή οικονομία καυσίμου, μια λυχνία ελέγχου κινητήρα και κακή λειτουργία του κινητήρα.

4. Βουλωμένα μπεκ ψεκασμού καυσίμου

Τα προβλήματα με το μπεκ ψεκασμού είναι επίσης ένα από τα προβλήματα με τον πετρελαιοκινητήρα Duramax 2,8L. Και ειλικρινά, αυτή είναι μια πολύ συνηθισμένη βλάβη αυτών των κινητήρων ντίζελ. Οι κινητήρες ντίζελ χρησιμοποιούν ψεκασμό Common Rail, που είναι σαν τον άμεσο ψεκασμό στα οχήματα ντίζελ. Χρησιμοποιούν πολύ περίπλοκα ακροφύσια που μπορεί να φράξουν με την πάροδο του χρόνου. Η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι να προσθέσετε ένα πρόσθετο που τα καθαρίζει. Ή αν δεν μπορείτε να τα καθαρίσετε, ζητήστε τα σωστά σε ένα επαγγελματία σέρβις. Μερικές φορές τα μπεκ μπορεί επίσης να αρχίσουν να παρουσιάζουν διαρροές ντίζελ και να επιδεινώσουν τη συσσώρευση άνθρακα και την κατανάλωση καυσίμου.

5. Βλάβες υπερσυμπιεστή

Οι βλάβες του υπερσυμπιεστή είναι ένα άλλο κοινό πρόβλημα με το Duramax 2,8L. Ένας υπερσυμπιεστής μπορεί να αποτύχει, ειδικά σε υψηλότερα χιλιόμετρα. Όταν ένας στροβιλοσυμπιεστής αστοχεί, ο άξονας του στροβιλοσυμπιεστή συνήθως αρχίζει να ταλαντεύεται. Ο μόνος τρόπος για να διορθωθεί αυτό το πρόβλημα είναι η πλήρης ανακατασκευή ή αντικατάσταση του στροβίλου. Αυτή είναι μια πολύ ακριβή επισκευή και μπορεί να κοστίσει αρκετές χιλιάδες για να επισκευαστεί αυτό το εξάρτημα. Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το turbo είναι καλό πριν αγοράσετε.

6. Προβλήματα ιμάντα χρονισμού

Το τελευταίο στη λίστα με τα προβλήματα του κινητήρα ντίζελ Duramax 2,8 λίτρων είναι ένα πρόβλημα με τον ιμάντα χρονισμού. Κατ’ αρχήν, αυτό δεν είναι πρόβλημα. Το μόνο μειονέκτημα αυτού του τύπου εγκατάστασης είναι ότι δεν είναι πολύ βολικό για οχήματα ντίζελ. Ο ιμάντας χρονισμού μπορεί να φθαρεί πολύ γρήγορα και αν δεν το ξέρετε, μπορεί να σπάσει και να προκαλέσει βλάβη στον κινητήρα. Έτσι, στα 100.000 μίλια, αυτή η ζώνη αξίζει να αντικατασταθεί. Αν και συνιστάται η αντικατάστασή του μετά από 150.000 μίλια.

Αυτοκίνητα με κινητήρα ντίζελ 2,8L Duramax I4

Ο κινητήρας Duramax 2.8L συμπεριλήφθηκε στις ακόλουθες εφαρμογές: Duramax XLD28 Για διεθνείς αγορές

  • Chevy Colorado
  • Chevy Trailblazer
  • Χόλντεν, Κολοράντο
  • Isuzu KB

Duramax LWN για την αγορά των ΗΠΑ

  • 2016-2022 Chevy Colorado
  • 2016-2022 GMC Canyon
  • 2017-2022 Chevy Express
  • 2017-2022 GMC Savannah

FAQ

Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα προβλήματα με τον κινητήρα Duramax 2.8L;

Αυτός ο κινητήρας δεν έχει σοβαρά ελαττώματα. Είναι ένας αρκετά αξιόπιστος κινητήρας. Αλλά μόλις ο κινητήρας φτάσει στο σημάδι των 100.000 μιλίων, θα χρειαστεί να αντικαταστήσετε τον ιμάντα χρονισμού, το EGR μπορεί επίσης να αποτύχει, το DPF μπορεί να βουλώσει, τα προβλήματα μπεκ είναι κοινά σε μεγαλύτερα μίλια και οι βλάβες του turbo είναι επίσης συχνές. μίλια. Αυτά είναι τα βασικά όταν πρόκειται για κινητήρες ντίζελ. Επομένως, προτού αγοράσετε έναν από αυτούς τους κινητήρες 2,8 λίτρων, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει αυτά τα ζητήματα.

Είναι αξιόπιστο το ντίζελ Duramax 2.8L;

Ναι, ο 2.8L Duramax είναι ένας αρκετά αξιόπιστος κινητήρας. Το μόνο μειονέκτημα αυτού του κινητήρα είναι πιθανώς η αδυναμία του να ρυμουλκήσει όσο άλλοι ντίζελ. Αυτός ο κινητήρας μοιάζει περισσότερο με κινητήρα αερίου βάσης. Αυτό υπολείπεται πολύ από τους μεγαλύτερους κινητήρες Duramax.

Parašykite komentarą

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *