7 Προβλήματα κινητήρα Subaru EZ36 3.6L

7 Προβλήματα κινητήρα Subaru EZ36 3.6L

Τα Subaru Tribeca, Legacy και Outbacks που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2010 και 2019 ήταν κυρίως εξοπλισμένα με τον απίστευτο κινητήρα EZ36 3,6L της Subaru. Με έναν 6κύλινδρο κινητήρα boxer, τόσο η ισχύς όσο και ο ήχος του κινητήρα ήταν εντυπωσιακοί. Είναι όμως το EZ36 μια αξιόπιστη επιλογή; Γι’ αυτό είμαστε εδώ.

Βασικές προδιαγραφές του κινητήρα Subaru EZ36 3.6L

Ο κινητήρας EZ36 είναι ένας κινητήρας που παρήγαγε η Subaru μεταξύ 2007 και 2019. Αυτός ο κινητήρας μοιράζεται τον ίδιο βασικό σχεδιασμό με τον μικρότερο EZ30. Η κύρια διαφορά μεταξύ τους είναι η μετατόπιση και η ισχύς που παράγουν. Εκτός από αυτό, το EZ36 χρησιμοποιεί πιο λεπτά μανίκια για να αυξήσει τη διάτρηση. Αυτές οι ομοιότητες σημαίνουν ότι έχουν και πολλά προβλήματα. Αλλά περισσότερα για τα προβλήματα αργότερα. Αυτό που είναι ενδιαφέρον για την οικογένεια κινητήρων EZ είναι ότι αυτοί οι κινητήρες είναι εξακύλινδροι κινητήρες boxer. Η Subaru λατρεύει αυτό το σχέδιο κινητήρα και είναι πολύ επίμονη στη χρήση του και στη βελτίωση της διάταξης του boxer όλα αυτά τα χρόνια. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το EZ36 εφαρμόζει ασύμμετρες ράβδους, οι οποίες επιτρέπουν αυξημένη μετατόπιση. Ο κινητήρας έχει επίσης διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων αλλά όχι μεταβλητή ανύψωση βαλβίδων. Επίσης, επανασχεδιάστηκαν οι πολλαπλές εξάτμισης για το EZ36 μαζί με το σύστημα ψύξης. Αυτή η θέση του κινητήρα είναι αρκετά χαμηλή στο χώρο του κινητήρα, πράγμα που σημαίνει ότι το κέντρο βάρους είναι επίσης χαμηλό, και τα αυτοκίνητα με αυτούς τους κινητήρες boxer χειρίζονται αρκετά καλά. Ειδικά το EZ36, το οποίο είναι ίσως το μεγαλύτερο boxer όγκου που έχει φέρει ποτέ στην αγορά η Subaru. Οι προδιαγραφές του EZ36 είναι οι εξής:

  • Διαμόρφωση: 6κύλινδρος κινητήρας boxer
  • Χωρητικότητα: 3,6L
  • Διάμετρος κυλίνδρου: 92 mm
  • Διαδρομή εμβόλου: 91 mm
  • Υλικό μπλοκ και κεφαλής: αλουμίνιο
  • Σχέδιο κεφαλής: DOHC, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
  • Αναλογία συμπίεσης: 10,5
  • Αναρρόφηση: Φυσική αναρρόφηση
  • Ιπποδύναμη: 260 ίπποι
  • Ροπή: 247 lb-ft (335 Nm)

Συνήθη προβλήματα κινητήρα Subaru EZ36 3.6L

Ακολουθεί μια λίστα με τα πιο κοινά προβλήματα κινητήρα EZ36:

  • Τεντωτής ζώνης Serpentine
  • Εντατήρας αλυσίδας χρονισμού
  • Υπερθέρμανση
  • Διαρροές λαδιού
  • Φυσητό φλάντζα κεφαλής
  • Υψηλή κατανάλωση καυσίμου
  • Αστοχία συμπιεστή AC

Παραθέσαμε τα πιο συνηθισμένα προβλήματα κινητήρα Subaru EZ36 3.6L, τώρα ας προχωρήσουμε και ας μάθουμε περισσότερα για αυτά τα προβλήματα ένα προς ένα. Η γνώση του πώς και πότε εμφανίζονται αυτά τα προβλήματα είναι απαραίτητη για την κατανόηση του προβλήματος. Πολλοί άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν αυτές τις ερωτήσεις, επομένως πρέπει να τις εξετάσουμε λεπτομερώς.

Τεντωτής ζώνης Serpentine

Το πρώτο πρόβλημα στη λίστα μας με προβλήματα κινητήρα Subaru EZ36 3.6L είναι ο σερπεντινικός εντατήρας ιμάντα. Τι είναι λοιπόν ο εντατήρας σερπεντίνης ζώνης; Ο εντατήρας οφιοειδούς ζώνης είναι μια συσκευή για την τάνυση της σερπεντίνης ζώνης. Άρα, δεν πέφτει η σερπεντίνη ζώνη. Η σερπεντίνη ζώνη είναι μια ζώνη που χρησιμοποιεί αξεσουάρ. Όπως γεννήτρια και AC. Αυτή η ζώνη είναι επίσης γνωστή ως ιμάντας μετάδοσης κίνησης και ζώνη αξεσουάρ. Αυτό που συμβαίνει λοιπόν είναι ότι αυτός ο εντατήρας μπορεί να χαλαρώσει με την πάροδο του χρόνου και να χάσει την ένταση. Σε αυτή την περίπτωση, ο ιμάντας μπορεί να αρχίσει να τρίζει ή να πέφτει εντελώς. Εάν συμβεί αυτό κατά την οδήγηση, ο κινητήρας μπορεί να σταματήσει και θα χάσετε την ισχύ επειδή το δυναμό δεν θα λειτουργήσει. Γι’ αυτό καλό είναι να αντικαταστήσετε τον εντατήρα εάν παρατηρήσετε ένα τρίξιμο από τον ιμάντα και εάν υπάρχει έλλειψη τάσης.

Εντατήρας αλυσίδας χρονισμού

Ένα άλλο ζήτημα στη λίστα μας με τα προβλήματα του κινητήρα Subaru EZ36 3.6L είναι ο εντατήρας της αλυσίδας χρονισμού. Αυτός λοιπόν είναι ένας άλλος παράγοντας άγχους. Αλλά αυτός ο εντατήρας είναι για την αλυσίδα χρονισμού. Η αλυσίδα χρονισμού είναι θαμμένη βαθιά πίσω από το κάλυμμα χρονισμού και δεν μπορεί να ελεγχθεί οπτικά εάν δεν αφαιρέσετε το κάλυμμα χρονισμού. Αυτό θα απαιτήσει την πλήρη αφαίρεση του μπροστινού άκρου ή του κινητήρα στις περισσότερες περιπτώσεις.

Αυτό που μπορεί να συμβεί είναι ότι καθώς αυξάνεται η χιλιομετρική απόσταση, ο εντατήρας θα αρχίσει να χάνει τις ιδιότητές του και θα επιτρέπει στην αλυσίδα να ταλαντεύεται. Όταν συμβεί αυτό, η αλυσίδα χρονισμού κροταλίζει. Και αυτό είναι το κλειδί, αν παρατηρήσετε κάτι να κροταλίζει πίσω από το κάλυμμα χρονισμού, πρέπει να αντιδράσετε γρήγορα. Γιατί αν δεν το κάνετε, ο κινητήρας μπορεί να χαλάσει. Έμβολα και βαλβίδες θα συγκρουστούν και θα επακολουθήσει μακελειό στο εσωτερικό του κινητήρα. Στις περισσότερες περιπτώσεις, μια επισκευή είναι πιο ακριβή από έναν νέο κινητήρα. Λοιπόν, καταλαβαίνετε την ιδέα. Γι’ αυτό προσέξτε τους θορύβους που προέρχονται από τα καπάκια χρονισμού.

Υπερθέρμανση

Η υπερθέρμανση είναι ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα με τον κινητήρα Subaru EZ36. Και ειλικρινά, αυτό είναι ένα πρόβλημα με πολλούς κινητήρες Subaru, ειδικά τα μπόξερ H4. Ευτυχώς, ωστόσο, οι μεγαλύτεροι κινητήρες EZ δεν υποφέρουν πολύ από αυτά τα προβλήματα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτό το πρόβλημα δεν μπορεί να παρουσιαστεί. Πολλοί λένε ότι αυτό οφείλεται στην ανεπαρκή ψύξη που παρέχεται από το σύστημα ψύξης EZ36 και συμβουλεύουν να αγοράσετε ένα ψυγείο aftermarket με μεγαλύτερη χωρητικότητα για να ψύχετε καλύτερα τον κινητήρα. Και συμφωνούμε ολόψυχα ότι αν θέλετε να αλεξίσφαιρα τον κινητήρα σας EZ36, ίσως είναι καλή ιδέα να αναζητήσετε aftermarket για να αποφύγετε προβλήματα υπερθέρμανσης στο μέλλον. Τώρα ας περάσουμε σε άλλα προβλήματα κινητήρα Subaru EZ36 3.6L.

Διαρροές λαδιού

Οι διαρροές λαδιού είναι ένα άλλο κοινό πρόβλημα με αυτόν τον κινητήρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε κινητήρας Subaru υποφέρει από αυτά τα προβλήματα. Υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά αυτοί είναι πιθανώς κινητήρες χαμηλών χιλιομέτρων ή κινητήρες που έχουν φροντιστεί καλά καθ ‘όλη τη διάρκεια της ζωής τους. Και αυτές οι διαρροές λαδιού μπορεί να προέρχονται από οπουδήποτε, μπορεί να προέρχονται από καλύμματα χρονισμού, δεξαμενή λαδιού και καλύμματα βαλβίδων. Οι φλάντζες της Subaru δεν είναι πολύ καλές. Ωστόσο, η σειρά κινητήρων EZ έχει πιθανώς καλύτερης ποιότητας φλάντζες από τους κανονικούς τετρακύλινδρους κινητήρες EJ και FB. Ωστόσο, υπάρχουν διαρροές και αυτές οι διαρροές πρέπει να αντιμετωπιστούν σωστά για να αποφευχθεί η καταστροφή του κινητήρα από τη συνεχή απώλεια λαδιού.

Φυσητό φλάντζα κεφαλής

Οι φλάντζες φουσκωμένης κεφαλής είναι ένας άλλος σημαντικός πονοκέφαλος για τους κινητήρες Subaru και το EZ36 δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα. Μπορεί να είναι σπάνιοι σε σύγκριση με άλλους κινητήρες της σειράς Subaru, αλλά συμβαίνουν και όταν γίνονται, είναι πολύ ακριβό να επισκευαστούν.

Η φλάντζα κεφαλής συνήθως αποτυγχάνει όταν το αυτοκίνητο υπερθερμαίνεται. Αυτό το παρέμβυσμα βρίσκεται μεταξύ της κυλινδροκεφαλής και του μπλοκ καταστρώματος. Έχετε δύο από αυτές τις φλάντζες σε αυτόν τον συγκεκριμένο κινητήρα και εάν αποτύχουν, μπορεί συχνά να απαιτήσει την αφαίρεση του κινητήρα και πολλά χρήματα για επισκευή. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η κυλινδροκεφαλή πρέπει να ξαναβαφή και να φινιριστεί. Άρα, είναι μια αρκετά δύσκολη και χρονοβόρα δουλειά.

Υψηλή κατανάλωση καυσίμου

Ένα άλλο στη λίστα μας με προβλήματα κινητήρα Subaru EZ36 3.6L δεν είναι σωστό πρόβλημα, αλλά περισσότερο μειονέκτημα αυτού του κινητήρα. Ο ίδιος ο κινητήρας δεν είναι πολύ αποδοτικός. Η οικονομία καυσίμου του μπορεί να είναι ελαφρώς χειρότερη από τον εναλλακτικό κινητήρα 3.6 V6. Και με τις τιμές του φυσικού αερίου να γίνονται αρκετά υψηλές αυτές τις μέρες, θα πρέπει πραγματικά να προσέχετε γιατί μπορεί να κοστίσει μια αρκετά δεκάρα για να γεμίσετε τη δεξαμενή σας.

Αστοχία συμπιεστή AC

Και τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό είναι η βλάβη του συμπιεστή AC. Αυτό επίσης δεν είναι θέμα κινητήρα, αλλά αξεσουάρ. Ωστόσο, το AC είναι συνδεδεμένο με τον κινητήρα και ο κινητήρας παρέχει ισχύ σε αυτόν τον συμπιεστή. Αυτοί οι συμπιεστές δεν είναι οι καλύτεροι. Η ίδια η μονάδα μπορεί να αποτύχει, όπως και οι δακτύλιοι Ο του συμπιεστή που μπορεί να αποτύχουν σε αυτούς τους κινητήρες EZ.

Ποια μοντέλα Subaru έχουν κινητήρα EZ36 3.6L;

Τώρα ας δούμε ποια μοντέλα έχουν τον κινητήρα EZ36 3.6L.

  • 2008-2014 Subaru Tribeca
  • 2010-2019 Subaru Legacy
  • 2020-2019 Subaru Outback

Ποια είναι τα κοινά προβλήματα με τον κινητήρα Subaru EZ36 3.6L;

Τα κοινά προβλήματα κινητήρα EZ36 περιλαμβάνουν διαρροές λαδιού, αστοχίες εντατήρα αλυσίδας χρονισμού, αστοχίες εντατήρα ιμάντα σερπεντίνης και προβλήματα υπερθέρμανσης. Συνολικά αυτός ο κινητήρας δεν έχει κανένα σημαντικό πρόβλημα όπως άλλοι κινητήρες Subaru, είναι αρκετά καλός και ανθεκτικός και μπορεί εύκολα να διανύσει 200.000 μίλια.

Είναι ο κινητήρας Subaru EZ36 3.6L καλός κινητήρας;

Ναι, ο κινητήρας EZ36 είναι αρκετά ανθεκτικός και αξιόπιστος. Δεν είναι τέλειο, αλλά μπορεί ακόμα να προωθηθεί μακροπρόθεσμα. Δεν υπάρχουν προβλήματα αξιοπιστίας εκτός από το σύστημα ψύξης που μπορεί να λειτουργήσει λίγο άσχημα. Μπορεί επίσης να υπάρχουν άλλα ζητήματα όπως διαρροές λαδιού εδώ και εκεί, αλλά συνολικά τίποτα πολύ σημαντικό για αυτόν τον κινητήρα. Το μόνο μειονέκτημα είναι μάλλον η κατανάλωση καυσίμου. Το EZ36 είναι ένας διψασμένος κινητήρας που μπορεί να χρησιμοποιήσει πολύ καύσιμο για τον κυβισμό του.

Είναι μπόξερ ο κινητήρας Subaru EZ36 3.6L;

Ναι, το Subaru EZ36 3.6l είναι 6κύλινδρο boxer.

Parašykite komentarą

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *