Θέλετε να αγοράσετε μια Mercedes-Benz με κινητήρα M264 ή M260; Ήρθατε στο σωστό μέρος! Σήμερα θα συζητήσουμε όλα τα κοινά προβλήματα και των δύο αυτών κινητήρων και θα αποκαλύψουμε επίσης τη διαφορά μεταξύ των κινητήρων M260 και M264.
Κύριες προδιαγραφές του κινητήρα Mercedes M264
Ο κινητήρας M264 είναι ένας νέος κινητήρας Mercedes που παρουσιάστηκε το 2017. Αυτός ο κινητήρας είναι ουσιαστικά ο ίδιος με τον M260. Η διαφορά μεταξύ των δύο είναι ότι το M260 είναι για αυτοκίνητα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και το M264 είναι για αυτοκίνητα με κίνηση στους πίσω τροχούς. Αυτός ο κινητήρας διατίθεται σε δύο διαφορετικούς όγκους. Τόσο 1,5 l όσο και 2,0 l. Η κύρια διαφορά μεταξύ τους είναι η οπή του κυλίνδρου και το μέγεθος διαδρομής του εμβόλου. Και οι δύο είναι σύγχρονοι κινητήρες, πράγμα που σημαίνει ότι διαθέτουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Δηλαδή η διπλή κυλινδροκεφαλή εκκεντροφόρου πάνω με σύστημα Camtronic. Το σύστημα Camtronic επιτρέπει τη ρύθμιση σε δύο στάδια όταν πρόκειται για την ανύψωση βαλβίδων. Επιπλέον, υπάρχουν επίσης δύο ρυθμιστές εκκεντροφόρου που παρέχουν μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και στους εκκεντροφόρους εισαγωγής και εξαγωγής αυτού του κινητήρα. Υπάρχει επίσης σύστημα άμεσου ψεκασμού και υπερσυμπιεστής twin-scroll με ηλεκτρική ενεργοποίηση βαλβίδας εξαγωγής. Επιπλέον, οι κινητήρες M260/M264 διαθέτουν και ηλεκτρικό σύστημα 48 volt. Ο κινητήρας έχει μια γεννήτρια εκκίνησης με ιμάντα και μια ηλεκτρική αντλία νερού που αναπτύχθηκε από τη Magna. Ανεξάρτητα, εδώ είναι οι πλήρεις προδιαγραφές κινητήρα M260/M264:
- Διαμόρφωση κινητήρα: Inline-4
- Χωρητικότητα: 1,5L ή 2,0L
- Διάμετρος κυλίνδρου: 80,4 ή 83 mm
- Διαδρομή εμβόλου: 73,7 mm ή 92 mm
- Υλικό μπλοκ και κεφαλής: αλουμίνιο
- Σχέδιο κεφαλής: DOHC, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
- Αναλογία συμπίεσης: 10,5:1
- Στροβιλοσυμπιεστής: Twin-Scroll Turbo
- Ιπποδύναμη: 181 – 295 ίπποι
- Ροπή: 207-295 lb-ft (280-400 Nm)
Συνήθη προβλήματα κινητήρα Mercedes M264
Συνήθη προβλήματα κινητήρα M264 και M260:
- Δυσλειτουργίες μπουζί και πηνίο
- Κοιτάσματα άνθρακα
- Χτύπημα κινητήρα
- Αστοχία κυλινδροκεφαλής
- Αστοχία ακροφυσίου
- Αποτυχία Camtronic
- Προβλήματα φίλτρου σωματιδίων
Τώρα που καλύψαμε κοινά προβλήματα κινητήρα Mercedes M264, μπορούμε να προχωρήσουμε και να συζητήσουμε αυτά τα προβλήματα με περισσότερες λεπτομέρειες. Είναι πολύ σημαντικό για εσάς να γνωρίζετε πώς εμφανίζονται αυτά τα προβλήματα. Πρέπει να ξέρετε πώς να αναγνωρίζετε αυτά τα προβλήματα με το αυτοκίνητο που έχετε ή σκέφτεστε να αγοράσετε. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποφύγετε πολλά πιθανά προβλήματα και θα εξοικονομήσετε μια όμορφη δεκάρα μακροπρόθεσμα. Λοιπόν, ας μιλήσουμε για αυτά τα θέματα λεπτομερώς.
Δυσλειτουργίες μπουζί και πηνίο
Τα μπουζί και τα πηνία ανάφλεξης είναι τα πιο κοινά εξαρτήματα που αποτυγχάνουν σε αυτούς τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού. Αυτό συμβαίνει επειδή το σύστημα άμεσου ψεκασμού είναι αρκετά απαιτητικό όσον αφορά την παροχή ισχύος. Αυτό το σύστημα φθείρει τα εξαρτήματα της ανάφλεξης πολύ πιο γρήγορα από το τυπικό σύστημα έγχυσης MPI. Ως αποτέλεσμα, τα πηνία ανάφλεξης και τα μπουζί θα φθαρούν σημαντικά και αυτά τα εξαρτήματα σε αυτούς τους κινητήρες διαρκούν περίπου 40-50.000 μίλια κατά μέσο όρο. Αντί για 70.000 μίλια όπως οι παλιοί σχολικοί κινητήρες ψεκασμού. Μόλις αυτά τα εξαρτήματα αρχίσουν να αποτυγχάνουν, θα παρατηρήσετε τη λυχνία ελέγχου κινητήρα και θα σβήσει. Ο κινητήρας θα λειτουργεί πολύ καλά και αν συνδέσετε έναν σαρωτή OBD2 και δείτε έναν κωδικό P0301 ή παρόμοιο, θα ξέρετε ότι αυτά τα εξαρτήματα αρχίζουν να έχουν προβλήματα.
Χτύπημα κινητήρα
Το χτύπημα του κινητήρα είναι ένα άλλο πολύ κοινό πρόβλημα με τον κινητήρα Mercedes M264. Γιατί είναι αυτό ένα πρόβλημα και γιατί συμβαίνει; Ο κινητήρας χτυπάει γιατί βάζεις χαμηλής ποιότητας καύσιμο στο ρεζερβουάρ. Αυτοί οι κινητήρες απαιτούν αέριο υψηλότερης ποιότητας. Είναι ένα αέριο υψηλού οκτανίου που έχει μεγαλύτερη αντοχή στη συμπίεση. Με άλλα λόγια, το αέριο αναφλέγεται στο τέλος της κρούσης. Εάν προσθέσετε αέριο χαμηλής ποιότητας, θα αντιμετωπίσετε μια κατάσταση όπου η βενζίνη θα αναφλεγεί πολύ πιο γρήγορα. Αυτό θα προκαλέσει ανομοιόμορφες εκρήξεις. Κάτι τέτοιο θα καταστρέψει τον κύλινδρο και το έμβολο. Αυτό μπορεί να προκαλέσει ρωγμές στο έμβολο και να προκαλέσει πολλά προβλήματα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει πάντα να προσθέτετε καύσιμο υψηλής ποιότητας.
Αστοχία κυλινδροκεφαλής
Σε αυτούς τους κινητήρες έχουν επίσης παρατηρηθεί βλάβες κυλινδροκεφαλής. Η κυλινδροκεφαλή είναι ένα εξάρτημα τοποθετημένο στην κορυφή του μπλοκ κινητήρα. Αυτό το εξάρτημα περιλαμβάνει βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής. Σε πολλούς από αυτούς τους κινητήρες, παρουσιάζεται μια κατάσταση όταν οι οδηγοί βαλβίδων αποτυγχάνουν. Ο οδηγός βαλβίδας είναι το εξάρτημα που οδηγεί τη βαλβίδα. Και υπάρχει ένα παιχνίδι που αναπτύσσεται μέσα στον οδηγό. Αυτό θα κάνει τη βαλβίδα να κινηθεί και να μην εδράσει σωστά. Όταν συμβεί αυτό, χάνεται η συμπίεση και εμφανίζονται προβλήματα στον κινητήρα, όπως έλεγχος των φώτων του κινητήρα, αστοχίες του κινητήρα και κακή λειτουργία του κινητήρα. Σε πολλές από αυτές τις περιπτώσεις, η μόνη βιώσιμη λύση είναι η αντικατάσταση της κυλινδροκεφαλής. Γιατί η αναβάθμιση κοστίζει συχνά πολλά χρήματα και επίσης παίρνει πολύ χρόνο.
Αστοχία ακροφυσίου
Μερικοί από αυτούς τους κινητήρες έχουν επίσης συχνές βλάβες στα μπεκ. Αυτοί οι κινητήρες χρησιμοποιούν άμεσο ψεκασμό και αυτός ο τύπος ψεκασμού καυσίμου απαιτεί ισχυρότερα μπεκ που συχνά αποτυγχάνουν. Αυτά τα ακροφύσια είναι πολύ περίπλοκα και ακριβά. Έτσι συχνά είναι δύσκολο να τα αντικαταστήσετε. Μπορεί να είναι πολύ ευαίσθητα στα καύσιμα και απλά αρχίζουν να αποτυγχάνουν καθώς αυξάνεται η χιλιομετρική απόσταση. Όταν αποτυγχάνουν, συχνά αρχίζουν να παρουσιάζουν διαρροή καυσίμου ή να βουλώνουν. Έτσι, μετά από 100.000 έως 150.000 μίλια (περίπου 241.402 km), υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αυτά τα εξαρτήματα να χρειαστεί να αντικατασταθούν ή να ανακατασκευαστούν για να επανέλθει ο κινητήρας στην κανονική λειτουργία. Τώρα ας περάσουμε σε άλλα προβλήματα κινητήρα Mercedes M264.
Προβλήματα φίλτρου σωματιδίων
Και τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό είναι τα προβλήματα με το φίλτρο σωματιδίων. Αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιεί ένα φίλτρο σωματιδίων για περαιτέρω μείωση των εκπομπών. Είναι το ίδιο με το DPF στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Αυτό το φίλτρο σωματιδίων συλλέγει σωματίδια σκόνης και θα αρχίσει να τα καίει μετά την αναγέννηση. Μερικές φορές οι άνθρωποι ξεχνούν να επαναφέρουν αυτά τα συστήματα και βουλώνουν. Αυτό κάνει ακριβές αντικαταστάσεις.
Ποια μοντέλα έχουν κινητήρα Mercedes M264;
Ας δούμε τώρα τα μοντέλα που έχουν τον κινητήρα M264.
- Mercedes W205 C180, C200
- Mercedes W206 C180, C200
- Mercedes W213 E180, E200, E300, E350
- Mercedes C257 CLS260
- Mercedes C257 CLS 350
- Mercedes V222 S350
- Mercedes X253/C253 GLC 200, GLC 300
- Mercedes W464 G350
Ποια είναι τα προβλήματα κινητήρα Mercedes M264 ή M260;
Αυτός ο κινητήρας έχει προβλήματα με καύσιμο χαμηλών οκτανίων. Αυτοί οι κινητήρες τείνουν να χτυπούν πολύ εάν δεν χρησιμοποιείτε αέριο υψηλής ποιότητας και όταν συμβεί αυτό το έμβολο θα σπάσει. Άλλα προβλήματα περιλαμβάνουν αστοχίες μπουζί και πηνίου, συσσώρευση άνθρακα, αστοχίες κυλινδροκεφαλής, αστοχίες μπεκ ψεκασμού, βλάβες Camtronic και απόφραξη φίλτρου σωματιδίων.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ M260 και M264;
Η διαφορά μεταξύ M260 και M264 είναι ότι το M260 είναι για αυτοκίνητα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και το M264 είναι για αυτοκίνητα με κίνηση στους πίσω τροχούς. Εκτός από αυτό, οι κινητήρες είναι βασικά οι ίδιοι.
Είναι αξιόπιστοι οι κινητήρες M264 και M260;
Ο κινητήρας M264 είναι αρκετά αξιόπιστος, αλλά είναι επίσης ένας κινητήρας που συχνά μπορεί να είναι πολύ ακριβός στην επισκευή. Ειδικά σε περιπτώσεις που αστοχεί η κυλινδροκεφαλή ή όταν προστίθεται καύσιμο χαμηλών οκτανίων, τα έμβολα αρχίζουν να χτυπούν. Επίσης, προβλήματα με το σύστημα Camtronic μπορεί συχνά να προκύψουν και μπορεί να είναι αρκετά δαπανηρή η επιδιόρθωση.