Η SLK Mercedes είναι σαν ένα δίκοπο μαχαίρι, είναι και φοβερό και κάποιοι το λατρεύουν, αλλά από την άλλη, θα ζει πάντα στη σκιά της SL, σαν τη σκιά της Porsche Boxster 911. Μας αρέσει το SLK γιατί είναι μια πολύ πιο έξυπνη επιλογή για να πετύχεις τον προϋπολογισμό. Όχι μόνο είναι φθηνότερο στη συντήρηση (λόγω έλλειψης αντικειμένων όπως η ανάρτηση ABC της Mercedes), αλλά είναι και φθηνότερο να το αγοράσεις εξαρχής.
Πρώτα θα μάθουμε περισσότερα για τις προδιαγραφές του κινητήρα και στη συνέχεια θα βουτήξουμε στα προβλήματα του κινητήρα της Mercedes M152 AMG. Θα απαριθμήσουμε όλα τα θέματα και θα τα συζητήσουμε λεπτομερώς. Τέλος, θα μάθουμε περισσότερα για τα μοντέλα που διαθέτουν αυτόν τον κινητήρα. Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε.
Βασικές προδιαγραφές του κινητήρα Mercedes M152 AMG
Τώρα, προτού ασχοληθούμε με τα ζητήματα του κινητήρα Mercedes Benz M152, ας μάθουμε πρώτα περισσότερα για τις βασικές προδιαγραφές αυτού του κινητήρα. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε τις προδιαγραφές πριν αποφασίσετε να αγοράσετε ένα όχημα με συγκεκριμένο τύπο κινητήρα. Λοιπόν, ας μπούμε στις προδιαγραφές. Ο κινητήρας M152 είναι ένας V8 ατμοσφαιρικός κινητήρας που χρησιμοποιήθηκε το μοντέλο 2012-2015. που κατασκευάζεται από τη Mercedes-Benz. Αυτός ο κινητήρας, αν και με διαφορετικό κωδικό κινητήρα, είναι γενικά ο ίδιος με τον M157 AMG. Αλλά η διαφορά μεταξύ των δύο είναι ότι το M152 είναι ατμοσφαιρικό, ενώ το M157 είναι (ή μπορεί να είναι, ελλείψει καλύτερων λέξεων) υπερτροφοδοτούμενο. Επιπλέον, η AMG έχει επίσης δώσει στο M152 λίγο λίφτινγκ και έχει μερικές τροποποιήσεις που το κάνουν να λειτουργεί ως σωστός κινητήρας υψηλών επιδόσεων. Το μπλοκ κινητήρα M152 είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου, παρόμοιο με τις κυλινδροκεφαλές. Η κατασκευή από αλουμίνιο κάνει αυτόν τον κινητήρα εξαιρετικά ελαφρύ. Η σχεδίαση της κεφαλής είναι μια διάταξη διπλού εκκεντροφόρου άνω κεφαλής, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Αυτός ο κινητήρας έχει συνολικά 32 βαλβίδες. Αυτός ο κινητήρας διαθέτει πολλές βελτιώσεις όπως άμεσος ψεκασμός και απενεργοποίηση κυλίνδρου. Για να γίνει εξαιρετικά αποτελεσματικό. Αλλά εδώ είναι οι πλήρεις προδιαγραφές του κινητήρα M152.
- Διαμόρφωση κινητήρα: V8
- Χωρητικότητα: 5,5L
- Διάμετρος: 98 mm
- Διαδρομή: 90,5 mm
- Υλικό μπλοκ και κεφαλής: κράμα αλουμινίου
- Σχέδιο κεφαλής: DOHC, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
- Άμεση ένεση: Ναι
- Αναλογία συμπίεσης: 12,6:1
- Ιπποδύναμη: 416 hp (310 kW)
- Ροπή: 540 Nm (398 lb-ft)
Συνήθη προβλήματα κινητήρα Mercedes M152 AMG
Τα συνήθη προβλήματα με τον κινητήρα Mercedes-Benz M152 είναι:
- Δυσλειτουργίες μπουζί και πηνίο
- Η αλυσίδα χρονισμού είναι τεντωμένη
- Αστοχίες ακροφυσίων
- Συσσώρευση άνθρακα
- Διαρροές λαδιού
- από το χρονικό όριο
- Διαρροή ψυκτικού
Παραθέσαμε τα ζητήματα, τώρα ας προχωρήσουμε και ας μάθουμε περισσότερα για αυτά. Δεδομένου ότι αυτός ο κινητήρας μοιάζει αρκετά με τον κινητήρα M157, έχει πολλά προβλήματα. Έτσι, μπορούμε να πούμε ότι αυτά τα προβλήματα είναι αρκετά αντικαταστάσιμα. Ωστόσο, δεν μπορέσαμε να βρούμε στοιχεία για ουλές στον κύλινδρο στο M152, το οποίο είναι ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα με τον κινητήρα M157. Επειδή λοιπόν δεν υπάρχουν αναφορές για αυτό το πρόβλημα, το M152 μάλλον δεν έχει αυτό το πρόβλημα. Τώρα ας βουτήξουμε στα υπόλοιπα ζητήματα.
Δυσλειτουργίες μπουζί και πηνίο
Ας ξεκινήσουμε με το νούμερο ένα και αυτό είναι ίσως το πιο κοινό πρόβλημα που μαστίζει όλους τους σύγχρονους κινητήρες Mercedes V8. Πρόκειται για αστοχίες μπουζί και πηνίου. Αυτοί οι κινητήρες Mercedes Benz έχουν τόσα προβλήματα ανάφλεξης και η οδήγηση χωρίς φως κινητήρα μπορεί να περιγραφεί μόνο ως θαύμα. Αυτά τα εξαρτήματα φθείρονται εκθετικά, ειδικά εάν δεν οδηγείτε το αυτοκίνητο πολύ συχνά ή εάν αυτά τα εξαρτήματα δεν έχουν αντικατασταθεί πρόσφατα. Ωστόσο, ακόμη και σε ορισμένα νέα αυτοκίνητα, αυτά τα εξαρτήματα συχνά αποτυγχάνουν. Όταν το μπουζί ή το πηνίο αστοχεί, ανάβει η λυχνία ελέγχου κινητήρα, καθώς και αστοχίες του κινητήρα, το ρελαντί του κινητήρα, κακή κατανάλωση καυσίμου και χαμηλή ισχύς κινητήρα. Η λύση είναι απλή και απαιτεί αντικατάσταση των ελαττωματικών εξαρτημάτων. Και μπορείτε να το κάνετε αυτό μόνο με έναν σαρωτή OBD2. Με αυτόν τον σαρωτή, θα μπορείτε να σαρώνετε αυτοκίνητα για κωδικούς και εάν ορισμένοι κύλινδροι έχουν κωδικούς λανθασμένης ανάφλεξης, θα γνωρίζετε πού να αναζητήσετε το πρόβλημα. Στη συνέχεια, αντικαταστήστε τα εξαρτήματα και εάν η διακοπή λειτουργίας επαναληφθεί στον άλλο κύλινδρο, θα γνωρίζετε ποια εξαρτήματα είναι ελαττωματικά.
Η αλυσίδα χρονισμού είναι τεντωμένη
Ένα άλλο κοινό πρόβλημα με αυτούς τους κινητήρες M152 είναι το τέντωμα της αλυσίδας χρονισμού, το οποίο συμβαίνει συχνά αφού ο κινητήρας έχει διανύσει πολλά μίλια. Η αλυσίδα χρονισμού είναι το κύκλωμα που οδηγεί τον κινητήρα. Ως αποτέλεσμα, το κάτω και το πάνω μέρος του κινητήρα συνεργάζονται και ελέγχουν επίσης το χρονισμό. Μπορεί αυτές οι αλυσίδες να έχουν προβλήματα, είτε με εντατήρες που μπορεί να χάσουν την τάση και να προκαλέσουν χαλάρωση. Ή όπως σε αυτή την περίπτωση με τον κινητήρα M152 όπου έχετε τέντωμα της αλυσίδας χρονισμού. Αυτό σημαίνει ότι η αλυσίδα γίνεται μακρύτερη και αυτό το μήκος αυξάνει τη χαλάρωση. Αυτό μπορεί να προκαλέσει το άλμα του κυκλώματος και θα χάσετε χρόνο. Εάν χάσετε το χρονισμό, οι βαλβίδες και τα έμβολα μπορεί να συγκρουστούν και οι βαλβίδες σας θα αντικατασταθούν. Ως αποτέλεσμα, οι επισκευές θα κοστίσουν χιλιάδες δολάρια, καθώς οι κυλινδροκεφαλές πρέπει να ανανεωθούν και να αντικατασταθεί η αλυσίδα χρονισμού. Γι’ αυτό, αν παρατηρήσετε κουδουνίστρα, είναι σημαντικό να αντικαταστήσετε την αλυσίδα χρονισμού για να αποφύγετε περαιτέρω προβλήματα.
Αστοχίες ακροφυσίων
Σε αυτούς τους κινητήρες, οι βλάβες των μπεκ είναι επίσης πολύ συχνές. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτοί οι κινητήρες M152 χρησιμοποιούν σύστημα άμεσου ψεκασμού. Πρόκειται για έναν εντελώς νέο τρόπο ψεκασμού καυσίμου που είναι πολύ καλός, αλλά και πολύ κακός. Ο ψεκασμός καυσίμου είναι τέλειος επειδή το αέριο εγχέεται σε υψηλή πίεση που εξατμίζει τη βενζίνη. Αλλά αυτό είναι κακό, γιατί αυτό το σύστημα έχει ειδικά μπεκ, καθώς και δευτερεύουσα αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης. Η αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης αυτού του κινητήρα μπορεί επίσης να αποτύχει. Ωστόσο, το πιο κοινό πρόβλημα είναι η αστοχία του μπεκ. Αυτός ο κινητήρας έχει 8 τέτοια μπεκ και όλα αυτά θα χαλάσουν όταν ο κινητήρας φτάσει σε υψηλότερα χιλιόμετρα. Θα υπάρχει μια λυχνία ελέγχου κινητήρα, κακή λειτουργία του κινητήρα, σβήσιμο του κινητήρα και δύσκολη εκκίνηση. Η λύση είναι να αντικαταστήσετε τα ελαττωματικά μπεκ ή να τα αντικαταστήσετε όλα αν έχετε τον προϋπολογισμό. Τώρα ας περάσουμε σε άλλα προβλήματα με τον κινητήρα Mercedes M152.
Συσσώρευση άνθρακα
Η συσσώρευση άνθρακα είναι ένα άλλο πρόβλημα που έχει να κάνει πολύ με το σύστημα άμεσου ψεκασμού. Γιατί λοιπόν είναι αυτό; Λοιπόν, αυτό συμβαίνει επειδή ο άμεσος ψεκασμός χρησιμοποιεί μια διαφορετική μέθοδο ψεκασμού καυσίμου. Το ακροφύσιο βρίσκεται βασικά στην κορυφή του κυλίνδρου. Σε αντίθεση με τους κινητήρες MPI, όπου τα μπεκ είναι τοποθετημένα στις θύρες εισαγωγής. Το καύσιμο εγχύεται βασικά μέσω των θυρών εισαγωγής. Έτσι, σε αυτούς τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού, το αέριο δεν πλένει τις βαλβίδες εισαγωγής επειδή το αέριο περνά από διαφορετικό σημείο. Οι ατμοί λαδιού συσσωρεύονται στις βαλβίδες εισαγωγής και δημιουργούν μια κρούστα που μπορεί να εμποδίσει το άνοιγμα και το κλείσιμο των βαλβίδων με την πάροδο του χρόνου. Γι’ αυτό συνιστάται να καθαρίζετε τις εισαγωγές κάθε 60.000-80.000 μίλια για να είστε ασφαλείς.
Διαρροές λαδιού
Η διαρροή λαδιού είναι ένα πρόβλημα που μαστίζει σχεδόν κάθε κινητήρα και ο κινητήρας M152 δεν αποτελεί εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα. Οι διαρροές λαδιού μπορεί να προέρχονται από διάφορα σημεία, όπως τα μπροστινά και πίσω κύρια στεγανοποιητικά, το δοχείο λαδιού και τα καλύμματα βαλβίδων. Ωστόσο, το πιο κοινό σημείο για διαρροές λαδιού σε αυτόν τον κινητήρα είναι οι φλάντζες του καλύμματος χρονισμού. Τα παρεμβύσματα του καλύμματος χρονισμού είναι τα παρεμβύσματα που βρίσκονται μεταξύ του καλύμματος χρονισμού και του μπλοκ κινητήρα. Αυτά τα παρεμβύσματα επιτρέπουν τη διαφυγή λαδιού από τον κινητήρα και εάν η διαρροή είναι σοβαρή, μπορεί να χάσετε έναν τόνο λαδιού. Γι’ αυτό καλό είναι να το φτιάξετε άμεσα. Τώρα ας περάσουμε σε άλλα προβλήματα κινητήρα Mercedes M152.
Διαρροή ψυκτικού
Και το τελευταίο πρόβλημα με αυτόν τον κινητήρα είναι μια διαρροή ψυκτικού. Οι διαρροές ψυκτικού μπορεί επίσης να προέρχονται από διαφορετικά μέρη. Αυτές οι διαρροές ψυκτικού μπορεί να προέρχονται από την αντλία νερού, τους επάνω και κάτω σωλήνες του ψυγείου, καθώς και από τα εξαρτήματα των εύκαμπτων σωλήνων του ψυγείου. Είναι σημαντικό να εντοπιστεί έγκαιρα αυτό το πρόβλημα, επειδή η υπερθέρμανση του κινητήρα μπορεί να οδηγήσει σε εξαιρετικά δαπανηρές επισκευές. Ο κινητήρας μπορεί να φυσήξει μια φλάντζα κεφαλής και μετά θα πρέπει να ανανεώσετε και τις κυλινδροκεφαλές.
Ποια μοντέλα έχουν τον κινητήρα Mercedes M152 AMG;
- 2012 – 2015 Mercedes Benz SLK 55 AMG
FAQ
Ποια είναι τα προβλήματα με τον κινητήρα Mercedes M152;
Συνήθη προβλήματα με τον κινητήρα M152 είναι προβλήματα με τα εξαρτήματα της ανάφλεξης. Έτσι, τα προβλήματα με μπουζί και πηνία είναι πολύ συνηθισμένα. Επιπλέον, υπάρχει συσσώρευση άνθρακα στις εισαγωγές, διαρροές λαδιού από το κάλυμμα χρονισμού, διαρροές ψυκτικού υγρού και κροτάλισμα της αλυσίδας χρονισμού και η αλυσίδα χρονισμού τείνει να τεντώνεται και να κουδουνίζει με μεγαλύτερη απόσταση σε μίλια.
Είναι αξιόπιστος ο κινητήρας Mercedes M152;
Γενικά, είναι ένας αρκετά αξιόπιστος κινητήρας. Έχει αρκετά προβλήματα, αλλά το συνολικό πακέτο είναι καλό. Αλλά μακροπρόθεσμα, η συντήρηση μπορεί να είναι δαπανηρή εάν βασίζεστε αποκλειστικά στους μηχανικούς. Πολλά από αυτά τα μικρά προβλήματα μπορεί να κοστίσουν χιλιάδες δολάρια για να διορθωθούν.