Οι πιστοί της AMG είχαν μια μεγάλη πρόκληση στην προετοιμασία για το λανσάρισμα αυτής της νέας AMG GT. Τελικά, το υπερσύγχρονο τετρακύλινδρο AMG C63 E-Performance απέτυχε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες, με τις πρώιμες SL να αποδεικνύουν μια κακώς συσκευασμένη και δυναμικά δύσκολη προσπάθεια και τις εκδόσεις AMG των EQE και EQS να μην είναι η πιο έξυπνη υπο-μάρκα. αστέρια επίσης. Επιπλέον, αυτό το νέο GT ανακοινώθηκε ότι ζυγίζει 270 κιλά περισσότερο από τον προκάτοχό του και άλλαξε την πολυπόθητη διάταξη του κιβωτίου ταχυτήτων με ένα λιγότερο χαρισματικό τετρακίνητο πλαίσιο. Οδηγήσαμε στη Σιέρα Νεβάδα όπου ο Θεός εξασκήθηκε στη δημιουργία της Τέλειας Γωνιάς
Τι έκανε λοιπόν η AMG με το νέο GT;
Οι 577 ίπποι του νεοφερμένου από τον twin-turbo 4,0-λίτρων V8 του ταιριάζουν με το GT R που παρήχθη από το 2017 έως το 2021, αλλά το μήκος, το πλάτος, το ύψος και το μεταξόνιο έχουν αυξηθεί σημαντικά και παρόλο που το τετρακίνητο μοντέλο είναι τέσσερις. τα δέκατα έπεσαν πιο γρήγορα, η κατανάλωση καυσίμου WLTP αυξήθηκε περισσότερο από 20 τοις εκατό. Μερικές φορές η πρόοδος έρχεται σε περίεργα σχήματα και μεγέθη. Όπως το SL με το οποίο μοιράζεται το βασικό του DNA, το GT είναι 2+2 στα χαρτιά, αλλά μην αφήσετε την αστυνομία έγκρισης τύπου να σας πιάσει να μεταφέρετε πίσω επιβάτες με ύψος μεγαλύτερο από 5 πόδια. Ωστόσο, το νέο σχήμα και το άνοιγμα του πορτμπαγκάζ του hatchback σημαίνει ότι ο όγκος του πορτμπαγκάζ έχει αυξηθεί κατά 175 σε πολύ πλουσιότερα 321 λίτρα. Όταν ο προαιρετικός πίσω πάγκος είναι αναδιπλωμένος, έως και 675 λίτρα υλικών περιμένουν στην ευρύχωρη καμπίνα. Ίσως η μεγαλύτερη διαφορά που σχετίζεται με τη συσκευασία μεταξύ παλαιού και νέου είναι η θέση οδήγησης, η οποία έχει μετακινηθεί προς τα εμπρός κατά 200 mm σε ένα αυτοκίνητο που έχει αυξηθεί κατά 177 mm. Το αποτέλεσμα είναι παρόμοιο με τη μετάβαση από ένα scruff σε μια σέλα: τώρα νιώθετε πολύ περισσότερο τον έλεγχο καθώς η σχέση άξονα-ταμπλό είναι λιγότερο γέφυρα με πλώρη και η μετακίνηση του αναβάτη πιο κοντά στη δράση βελτιώνει επίσης την ορατότητα προς τα εμπρός.
Μοιάζει με SL μέσα;
Ματιά; Ναί. Αλλά μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει ότι το GT προσφέρει επιπλέον προσαρμοσμένα χρώματα, οκτώ διαφορετικά σχέδια οθόνης και επτά αποχρώσεις από απαλό δέρμα νάπα. Είναι ένα όμορφα διαμορφωμένο και πολυτελώς διακοσμημένο εσωτερικό, αυτό είναι σίγουρο. Αλλά σε σύγκριση με το μινιμαλιστικό SLS που παρουσιάστηκε το 2009, το ταμπλό του 2024 GT είναι λίγο ένα πολιτισμικό σοκ που βασίζεται στο λογισμικό που ονειρεύονται οι πιο δημιουργικοί σχεδιαστές, μηχανικοί, προγραμματιστές και προμηθευτές του κόσμου. Είναι άλλο πράγμα για έναν αγωνιστικό Mercedes W14 F1 να αντιμετωπίζει τρεις οθόνες και το πιο περίπλοκο τιμόνι, αλλά άλλο πράγμα να απορροφά την πανταχού παρούσα ψηφιακή ουσία. Εξάλλου, υπάρχουν έξι προγράμματα οδήγησης για να διαλέξετε (Ice, Comfort, Sport, Sport+, Race, Individual) και τέσσερις διαφορετικές βαθμονομήσεις σχέσεων (Reduced, Moderate, Sport, Dynamic), τέσσερις επιλογές AMG Dynamic Select (Basic, Advanced, Pro ). και Master), τρεις επιλογές ESP (On, Off, Sport Handling) και φυσικά οι λειτουργίες AWD ή RWD, Launch Control και Drift. Όταν δεν θέλετε να παίξετε, η απενεργοποίηση του κυλίνδρου και η κύλιση χαλιού αναβοσβήνουν για λίγο την πράσινη πλευρά του μεταλλίου AMG. Αλλά σχεδόν κάθε άλλο βασικό χαρακτηριστικό μπορεί να προσαρμοστεί σε διαφορετικές δυνάμεις και γούστα, δεδομένης της ευρύτερης εικόνας, ευθυγραμμισμένο με το μαύρο κουτί που ελέγχει το τιμόνι του μπροστινού και του πίσω τροχού, τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, ESP/ASR/ABS και τετρακίνηση, αμορτισέρ απορροφητές. και καυσαερίων, για να μην αναφέρουμε την προσαρμοστική αεροδυναμική και μια πιθανή ανύψωση μπροστινού άξονα. Η λίστα των διαμορφώσεων μίξης και αντιστοίχισης εκτείνεται σε πολλές σελίδες, επομένως είναι εκπληκτικά εύκολο να λάβετε λάθος ρύθμιση, επειδή δεν είναι πραγματικά δυνατά όλα όσα θέλετε χωρίς μια ή δύο αρνητικές παρενέργειες. Πάρτε, για παράδειγμα, τη σχετικά βαριά οδήγηση, η οποία φαίνεται πολύ πιο ελαφριά και πιο ευκίνητη στο Basic, αλλά επειδή η Basic δεν σας επιτρέπει να εκμεταλλευτείτε πλήρως τις πιο σπορ ιδιότητες άλλων οχημάτων που ζωντανεύουν μόνο σε Pro και Master, είναι καλύτερα να αφήσει το τιμόνι πίσω και να σταματήσει να γκρινιάζει . .
Σταμάτησε να γκρινιάζει – πώς οδηγεί;
Τα 0-62 μίλια/ώρα είναι ένα εντυπωσιακό blitz 3,2 δευτερολέπτων, που κέρδισαν τα τελευταία σύνθετα ελαστικά Michelin Pilot 5S γλυκόριζας-υπερκόλλας και ένα σύστημα τετρακίνησης που αντικαθιστά την προηγούμενη κατανομή βάρους 46/54 στο πίσω μέρος με μηδενική πρόσφυση. ή τυχόν συμβιβασμούς έλξης. Αν και οι πίσω τροχοί μπορούν να στρίψουν έως και 2,5 μοίρες, ο κύκλος στροφής είναι ντροπιαστικό 12,5 μέτρα σε σύγκριση με 10,9 μέτρα στην 911 Turbo και 11,5 μέτρα στην προηγούμενη σιλουέτα της φιάλης GT R. Coke και εξαιρετικά φαρδύ αποτύπωμα. Υπάρχουν πολλά που σας αρέσουν τα μοντέρνα μοντέρνα στιλάκια της πόλης, αλλά όταν η μια τυφλή γωνία ακολουθεί την άλλη στη μέση του πουθενά, η ακρίβεια διεύθυνσης και το απαράμιλλο κράτημα είναι το κλειδί. Το GT υπερέχει σε όλες τις μαύρες επιφάνειες, συνδυάζοντας ένα άγριο μπροστινό άκρο με σταθερό κράτημα στο δρόμο και εκπληκτική πρόσφυση κατά την έξοδο. Μπορείτε να παίξετε τον νταή όποτε θέλετε, αλλά το να χαράξετε μια καθαρή γραμμή είναι τελικά πιο ανταποδοτικό, καθώς με αυτόν τον τρόπο το GT 1.970 κιλών θα συγκεντρώσει σχεδόν τόση ταχύτητα και επιτάχυνση στις στροφές με τα καλύτερα πιστοποιημένα σπορ αυτοκίνητα.
Τι γίνεται όταν ασχολείσαι πραγματικά με αυτό;
Τότε ήρθε η ώρα να χρησιμοποιήσετε το Dynamic Select για αγώνες, το ESP για Sport Handling, τα Sport αμορτισέρ, το Dynamic Select σε Master mode και το Manual κιβώτιο – δεν χρειάζεται καθόλου έκτη, έβδομη και όγδοη ταχύτητα. Αλλά ακόμη και με όλα τα συστήματα σε μέγιστη επίθεση, οι αλλαγές ταχυτήτων δεν ήταν ακόμα βάναυσες, η οδήγηση παρέμενε σίγουρη στο όριο της συμμόρφωσης, το πεντακάθαρο τιμόνι ήταν περίεργο, και ενώ το πίσω μέρος ζωής περνούσε από όλες τις θυμωμένες κινήσεις σαν Dan Ντόμπερμαν, δεν δάγκωσε. Το να οδηγείς δέκατα σε δύσκολους άγνωστους δρόμους που μπορεί να σε εκτροχιάσουν με έναν αυτοσχεδιασμό λεπτής άμμου ή πέφτοντας ένα μικρό βράχο στη γραμμή του αγώνα είναι πάντα περισσότερο θέμα αυτοπεποίθησης και έκτης αίσθησης παρά με ταλέντο και θάρρος. Υπάρχουν πάντα πολλές προειδοποιήσεις πριν συμπληρωθεί το όριο πρόσφυσης και αν κωφεύεις, το αυτοκίνητο συνήθως έχει υποστήριξη για σύγκρουση και θλίψη. Δοκιμάσαμε τα χαλύβδινα φρένα, τα οποία είναι περίπου τόσο καλά όσο είναι, αλλά αν είστε διαβόητοι για το ότι δεν αλλάξατε ποτέ την πρόσφυσή σας πριν πηδήσετε πάνω από την κορυφή κάθε μέσης γωνίας, τότε τα πώματα από ανθρακονήματα αξίζουν σίγουρα τα επιπλέον οκτώ περίπου. Ναί
Mercedes-AMG GT: η ετυμηγορία
Ευτυχώς, η Mercedes-AMG έχει σταματήσει τις ανησυχίες μας: η τελευταία AMG GT είναι ένα καλό αυτοκίνητο, οπότε αυτό είναι μια μεγάλη ανακούφιση. Η νέα AMG GT αποπνέει αυτοπεποίθηση από κάθε πόρο αλουμινίου και ανθρακονήματος, με την ασφαλώς ευρεία ζώνη άνεσης που προσαρμόζεται όχι για τον Χάμιλτον και τον Ράσελ, αλλά για εσάς και εμένα.