Η αναγνωρισιμότητα επωνυμίας είναι ένας όρος μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον βαθμό στον οποίο οι καταναλωτές αναγνωρίζουν την επιχείρησή σας ή/και το προϊόν σας. Η οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας είναι κρίσιμης σημασίας, είτε αναβιώνετε μια παλαιότερη επωνυμία είτε προωθείτε ένα νέο προϊόν. Από τις καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τις διαφημίσεις της ΔΕΗ, υπάρχουν πολλές στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας τους. Ανεξάρτητα από τη στρατηγική σας, πρέπει να έχετε μια αποτελεσματική προσέγγιση όταν πρόκειται να μετρήσετε τις προσπάθειές σας για να προσδιορίσετε πόσο γνωρίζουν οι καταναλωτές για την επωνυμία σας. Στη συνέχεια, θα ρίξουμε μια ματιά στο γιατί η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας είναι τόσο σημαντική, καθώς και θα αποκαλύψουμε πώς να μετρήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας στην επιχείρησή σας.
Τι είναι η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας;
Η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας γενικά αναφέρεται στο πόσο εξοικειωμένοι είναι οι άνθρωποι με την εταιρεία σας και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Πόσοι πελάτες έχουν ακούσει για το όνομά σας στο παρελθόν; Πόσοι άνθρωποι κατανοούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας; Μια στρατηγική αναγνωρισιμότητας επωνυμίας σάς επιτρέπει:
- Αποφύγετε να γερνάτε
- Επικοινωνήστε καλύτερα με τους πελάτες σας
- Χτίστε την αξιοπιστία της επωνυμίας
Γιατί έχει σημασία η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας
Είναι σημαντικό οι καταναλωτές να παραμένουν εξοικειωμένοι με την επιχείρησή σας, ώστε να λαμβάνουν υπόψη την υπηρεσία ή το προϊόν σας όταν λαμβάνουν μια απόφαση αγοράς. Ακόμα κι αν η επωνυμία σας δεν βρίσκεται ακόμη στο προσκήνιο των καταναλωτών σας, θα εξετάσουν την υπηρεσία ή το προϊόν σας όταν κάνουν μια αγορά, εάν γνωρίζουν την επωνυμία σας. Η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας είναι το καύσιμο που κρατά νέους δυνητικούς πελάτες να έρχονται στην επιχείρησή σας, ώστε να μπορείτε τελικά να τους μετατρέψετε σε πελάτες που πληρώνουν και ελπίζουμε σε πρεσβευτές της επωνυμίας σας. Εκτός από τη δημιουργία μιας σταθερής ροής πιθανών δυνητικών πελατών, η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία πρεσβευτών της επωνυμίας σας που θα χρησιμοποιούν από στόμα σε στόμα για να προωθήσουν την εταιρεία σας. Με αυτόν τον τρόπο, η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας μπορεί να έχει ένα αποτέλεσμα χιονοστιβάδας που μπορεί να αυξήσει το κοινό σας εκθετικά.
Πώς μετράτε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας;
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι μέτρησης της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και εδώ είναι τρεις από τους καλύτερους:
1. Διαθεσιμότητα κοινωνικών δικτύων
Υπάρχει μόνο ένα μέρος για να ξεκινήσετε, και αυτό είναι η απήχηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η κοινωνική απήχηση είναι ο συνολικός αριθμός των ατόμων που βλέπουν το περιεχόμενό σας. Αυτό μπορεί να ερμηνευτεί με πολλούς τρόπους και οι παρακάτω είναι μερικές από τις πιο κοινές μετρήσεις:
- Ο συνολικός αριθμός των ατόμων που βλέπουν ένα συγκεκριμένο περιεχόμενο
- Μέσος όρος εμφανίσεων ανά χρήστη
- Μέσος όρος εμφανίσεων ανά χρήστη σε 7 ημέρες
- Μέσος όρος εμφανίσεων ανά χρήστη για 30 ημέρες
το 2021 τον Ιούλιο Σύμφωνα με στοιχεία, υπάρχουν 4,48 δισεκατομμύρια χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό είναι το 57 τοις εκατό του πληθυσμού, το οποίο είναι πραγματικά εκπληκτικό. Πιθανότατα, χρησιμοποιείτε ήδη τουλάχιστον μία πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για να μοιράζεστε πληροφορίες σχετικά με την επωνυμία σας. Εάν συμβαίνει αυτό, τότε η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας είναι απαραίτητη.
Η προσβασιμότητα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε πλατφόρμες όπως το Instagram και το TikTok
Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μετρήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, η προσέγγιση χρηστών είναι μια εξαιρετική μέτρηση. Η προσβασιμότητα είναι ιδιαίτερα σημαντική στο Instagram, αλλά είναι επίσης ζωτικής σημασίας για τη μέτρηση της ανάπτυξης του TikTok. Όταν οι επισημάνσεις “μου αρέσει” και άλλες αλληλεπιδράσεις είναι ορατές δημόσια, οι μετρήσεις αφοσίωσης είναι απίστευτα διορατικές. Ωστόσο, οι χρήστες του TikTok και του Instagram δεν αισθάνονται πλέον την πίεση να ασχοληθούν με το περιεχόμενο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η προσέγγιση χρηστών μπορεί να είναι τόσο ισχυρή και ακριβής όταν πρόκειται για τη μέτρηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας.
Ελέγξτε την απήχηση όλων των αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Επομένως, καλό είναι να ελέγχετε τη διαθεσιμότητα κάθε αναρτημένης ανάρτησης. Αναλύστε την απόδοση των αναρτήσεών σας για να εντοπίσετε βασικές τάσεις και να διαμορφώσετε τις βέλτιστες πρακτικές με βάση τα πιο επιτυχημένα αποτελέσματά σας. Η γνώση αυτών των δεδομένων μπορεί να είναι κρίσιμη για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μόλις κατανοήσετε την τρέχουσα προσέγγιση χρηστών, μπορείτε να αρχίσετε να ψάχνετε στα στατιστικά σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε ποιο περιεχόμενο έχει απήχηση, τα hashtags που λειτουργούν καλύτερα και τις καλύτερες ώρες για ανάρτηση.
2. Χρησιμοποιήστε το Google Search Console
Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος μέτρησης της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας είναι η σύγκριση δεδομένων από το Google Search Console. Ας υποθέσουμε ότι εκτελείτε μια τηλεοπτική καμπάνια για την επιχείρησή σας. Εάν οι εμφανίσεις και τα κλικ σας αυξάνονται στο Google Search Console, αυτό πιθανότατα σημαίνει ότι η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας έχει αυξηθεί. Αυτός είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος αξιολόγησης των καμπανιών εκτός σύνδεσης. Γενικά, εάν οι καμπάνιες εκτός σύνδεσης αυξήσουν την απόδοση της επωνυμίας σας, θα δείτε βελτίωση και στην απόδοση SEO. Τα δεδομένα κλικ και εμφανίσεων που λαμβάνετε από το Google Search Console είναι πολύ σημαντικά. Σύμφωνα με την Google, η μέτρηση των εμφανίσεων είναι σημαντική για τις καμπάνιες της επωνυμίας σας, επειδή δείχνει πόσα άτομα είδαν πραγματικά την καμπάνια σας.
Συνδυάστε με PR για να μεγιστοποιήσετε τον αντίκτυπο
Όταν μετριέται παράλληλα με την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, είναι σημαντικό να δείτε εάν οι καμπάνιες σας έχουν τον αντίκτυπο που θα θέλατε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google Ads με το Search Console για να εκτελέσετε μια καμπάνια ευαισθητοποίησης, να βελτιώσετε την απόδοση της διαφήμισης και να μετρήσετε τη συνολική αναγνωρισιμότητα επωνυμίας. Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε το Google Search Console για τη μέτρηση της αναγνωρισιμότητας επωνυμίας, η Google συνιστά τη δημιουργία μιας καμπάνιας CPM. Αυτό σημαίνει ότι θα πληρώσετε για εμφανίσεις και όχι για κλικ.
Θα λάβετε αναζητήσεις δεδομένων επωνυμίας μόνο μία ημέρα μετά την ολοκλήρωσή τους
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της χρήσης του Google Search Console είναι ότι παρέχει αναζητήσεις δεδομένων επωνυμίας σε μόλις μια ημέρα. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι παρατηρείτε πτώση στην οργανική επισκεψιμότητα σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα το 2020. Καθώς κοιτάζετε τριγύρω, μπορεί να παρατηρήσετε ότι οι αριθμοί αναζήτησης της επωνυμίας σας ήταν πολύ υψηλότεροι αυτήν την περίοδο πέρυσι. Γιατί; Λοιπόν, μπορεί να ξεκινήσατε μια σημαντική καμπάνια μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή email εκείνη την εποχή. καμπάνια αλληλογραφίας; Εάν δεν το έχετε κάνει φέτος, οι αναζητήσεις και η επισκεψιμότητα της επωνυμίας σας ενδέχεται να μειωθούν.
3. Αξιοποιήστε στο έπακρο το λογισμικό παρακολούθησης της επωνυμίας σας
Η τελευταία επιλογή που προτείνουμε για τη μέτρηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας είναι η χρήση λογισμικού παρακολούθησης επωνυμίας. Εξάλλου, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που βλέπουμε σήμερα στο brand marketing είναι ότι όλοι μαντεύουν! Είναι τρελό να πιστεύει κανείς ότι οι καταναλωτικές εταιρείες επενδύουν περισσότερα από ένα τρισεκατομμύριο δολάρια στη διαφήμιση και το μάρκετινγκ κάθε χρόνο, αλλά πολλές από τις καμπάνιες τους εξακολουθούν να βασίζονται στο ένστικτο και όχι σε σκληρά γεγονότα. Οι εταιρείες δεν θέλουν και δεν πρέπει να μαντεύουν πια. Θέλουν να μάθουν πώς τα πάει η επωνυμία τους σε όλους τους τομείς που έχουν σημασία.
Με το λογισμικό παρακολούθησης επωνυμίας, θα μάθετε τα σκληρά γεγονότα
Γι’ αυτό συνιστούμε να αναζητήσετε ένα εργαλείο ανάλυσης επωνυμίας που σας παρέχει ένα σύνολο λειτουργιών παρόμοιες με το Google Analytics για ψηφιακό μάρκετινγκ. Αυτές οι πλατφόρμες διαθέτουν διαισθητικούς πίνακες εργαλείων όπου μπορείτε να βρείτε εξαιρετικές πληροφορίες για την απόδοση της επωνυμίας σας. Θα μπορείτε να μάθετε για την απόδοση των ανταγωνιστών σας, τον αντίκτυπο των καμπανιών της επωνυμίας σας, πώς αντιδρά το κοινό-στόχος σας στην επωνυμία σας και πολλά άλλα. Ακολουθεί μια περίληψη των πλεονεκτημάτων του λογισμικού παρακολούθησης επωνυμίας:
- Μετρήστε και παρακολουθήστε την απόδοση της επωνυμίας με την πάροδο του χρόνου
- Συνδεθείτε με νέο κοινό για να συνεχίσετε να μεγαλώνετε
- Προσδιορίστε τμήματα κοινού που οδηγούν την επιχείρησή σας
- Παρακολουθήστε τους ανταγωνιστές σας
Διαφορετικοί τύποι εργαλείων παρακολούθησης επωνυμίας
Υπάρχουν διάφορες κατηγορίες μέτρων αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας. Για παράδειγμα, έχετε εργαλεία ανάλυσης για να μετρήσετε ποια ώρα είναι η καλύτερη για να ασχοληθείτε, είτε πρόκειται για email. στέλνοντας μια επιστολή ή δημοσιεύοντας ένα μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτά τα εργαλεία μπορούν επίσης να σας δώσουν πληροφορίες για τις αλληλεπιδράσεις με την επωνυμία σας, τα hashtags που χρησιμοποιούνται περισσότερο και τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών. Στη συνέχεια, έχετε εργαλεία κοινωνικής αναφοράς που παρακολουθούν παντού όπου έχει αναφερθεί το όνομά σας. Αυτό σας βοηθά να εμβαθύνετε στις αλληλεπιδράσεις με την επωνυμία σας και να προσδιορίσετε ποιες πλατφόρμες λειτουργούν καλύτερα για την επιχείρησή σας. Σκεφτείτε τις διαφορετικές δυνατότητες που αναζητάτε και τις πλατφόρμες που θέλετε να παρακολουθείτε όταν αποφασίζετε ποιο εργαλείο αναγνώρισης επωνυμίας είναι το καλύτερο για εσάς.
Φροντίστε να προσαρμόσετε τον ιχνηλάτη σύμφωνα με τις ανάγκες της επωνυμίας σας
Υπάρχουν πολλές διαφορετικές μέθοδοι που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθήσετε την επωνυμία σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να εστιάσετε στις τάσεις σε δευτερεύοντα ή πρωτεύοντα δεδομένα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ποιοτική έρευνα αγοράς ή ποσοτική έρευνα αγοράς. Σε κάθε περίπτωση, οι μεθοδολογίες που θα επιλέξετε πρέπει να είναι απόλυτα προσαρμοσμένες στο brand σας. Πρέπει να λάβετε υπόψη τις οδηγίες στις οποίες στοχεύετε για να βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε τα σωστά πράγματα και αξιολογείτε σωστά τα δεδομένα. Για παράδειγμα, είναι ο στόχος σας να έχετε όσο το δυνατόν περισσότερα κοινωνικά μερίδια; Ανησυχείτε περισσότερο για την απόδοση των πληρωμένων διαφημίσεων; Για να προσδιορίσετε τη βέλτιστη προσέγγιση κατά τη χρήση λογισμικού παρακολούθησης επωνυμίας, πρέπει να λάβετε υπόψη τη δυναμική της αγοράς, τις αναμενόμενες αλλαγές στην αγορά, τις βασικές στρατηγικές και την πρόταση αξίας επωνυμίας. Συνήθως θα διαπιστώσετε ότι όλες οι ανάγκες σας δεν μπορούν να καλυφθούν με έναν μόνο τρόπο. Οι συνδυασμένες μέθοδοι είναι συνήθως οι πιο αποτελεσματικές.