Toyota RAV4 2006 – 2012 κριτικές

Toyota RAV4 2006 – 2012 κριτικές

Τρίτη γενιά Toyota RAV4 διατήρησε τον συμπαγή, σχετικά σπορ χαρακτήρα του, αλλά σε αντίθεση με τους προκατόχους του, αυτό το μοντέλο δεν προσφερόταν με τρίθυρο αμάξωμα.

Το θετικό είναι ότι έχει γίνει πολύ πιο πρακτικό από τις προηγούμενες εκδόσεις, με άφθονο χώρο για ενήλικες στο πίσω μέρος και ένα μεγάλο, καλοσχηματισμένο πορτμπαγκάζ. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι η πρόσβαση σε αυτό το πορτμπαγκάζ γίνεται μέσω της πλαϊνής πόρτας, γεγονός που καθιστά αδύνατη τη φόρτωση ή την εκφόρτωση αποσκευών εάν ένα άλλο αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο κοντά.

Επισκόπηση

Τρίτη γενιά Toyota RAV4 έχει έναν υπέροχο κινητήρα ντίζελ και είναι ευχάριστο να οδηγείς, αλλά δεν είναι τόσο εξελιγμένο όσο ο ανταγωνισμός.

  • Ευρύχωρο σαλόνι
  • Καλό ιστορικό αξιοπιστίας
  • Καλά εξοπλισμένο
  • Οικονομικός κινητήρας diesel
  • Αιχμηρός χειρισμός
  • Δροσερή βόλτα
  • Αρκετά θορυβώδες
  • Εσωτερικά μέρη από σκληρό πλαστικό
  • Μη εργονομική πλαϊνή πίσω πόρτα

Το RAV4 ήταν διαθέσιμο με δύο κινητήρες: έναν βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων και τον πιο δημοφιλές ντίζελ 2,2 λίτρων D-4D. Αρχικά, ο κινητήρας ντίζελ είχε 134 ίππους, αλλά μετά το 2009 αναβαθμίστηκε στους 147 ίππους και είχε χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Προσφέρθηκε επίσης μια έκδοση 177 ίππων.

Όπως και οι προκάτοχοί του, το RAV4 τρίτης γενιάς είναι ένα πολύ διασκεδαστικό SUV. Αλλά η διαδρομή είναι αρκετά δύσκαμπτη σε κακοστρωμένους δρόμους και το RAV4 είναι πιο θορυβώδες από ανταγωνιστές όπως το Honda CR-V και το Nissan X-Trail.

Κόστος ιδιοκτησίας

Τι είδους μεταχειρισμένο Toyota RAV4 4×4 θα πάρω για τον προϋπολογισμό μου;

Η αξία του RAV4 παραμένει αρκετά σταθερή χάρη στη φήμη της Toyota για αξιοπιστία και την τρέχουσα υψηλή ζήτηση για SUV και 4×4. Ακόμη και τα παλαιότερα RAV4 αυτής της γενιάς, που είναι πλέον δέκα ετών, μπορούν να φτάσουν μέχρι και τα 3.500 ευρώ σε καλή κατάσταση.

Οι φθηνότερες εκδόσεις ντίζελ 147 ίππων θα σας κάνουν πίσω μεταξύ 4.700 και 5.800 ευρώ και ενώ το μοντέλο βενζίνης θα ήταν ελαφρώς φθηνότερο, δεν είναι πολύ φθηνότερα λόγω της μεγάλης ζήτησης και της σχετικής σπανιότητας.

Τελευταίο μοντέλο 2012 ένα αυτοκίνητο υψηλών προδιαγραφών (το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και δερμάτινα καθίσματα) μπορεί να κοστίζει έως και 17.400 ευρώ.

Εξοδα λειτουργίας

Πόσο κοστίζει η λειτουργία ενός Toyota RAV4 4×4;

Για να έχετε το καλύτερο δυνατό κόστος λειτουργίας, αξίζει να επιλέξετε μετά το 2009. Έκδοση D-CAT με κινητήρα ντίζελ 2,2 λίτρων D-4D. Αν και έχει επιπλέον 13 ίππους, στην πραγματικότητα είναι πιο οικονομικό και έχει χαμηλότερες εκπομπές CO2.

Οι εκπομπές CO2 των 154 g/km μπορεί να μην φαίνονται πολύ εντυπωσιακές στο σημερινό πλαίσιο, αλλά εξακολουθεί να είναι μια βελτίωση σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση του ίδιου κινητήρα (173 g/km) και θα πρέπει να επιτύχει το επίσημο ποσοστό των 5,9 L/100km στην πραγματική οδήγηση.

Το μοντέλο βενζίνης των 2,0 λίτρων, συγκριτικά, έχει κατά μέσο όρο 8,8 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 202 γρ./χλμ., αν και δεν θα πρέπει να το αποκλείουν όσοι έχουν χαμηλές ετήσιες διαδρομές και κυρίως ταξίδια στην πόλη.

Οι συστάσεις μας

Ποιο μεταχειρισμένο Toyota RAV4 4×4 να αγοράσω;

Είναι καλύτερο να επιλέξετε υψηλές προδιαγραφές XT5 ένα μοντέλο που διαθέτει τα πάντα, από τον έλεγχο κλιματισμού και έναν αυτόματο φθινόπωρο καθρέφτη μέχρι τους αισθητήρες βροχής και τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα.

Υπήρχε μια έκδοση με κίνηση στους δύο τροχούς του RAV4, αλλά δεν ήταν τόσο δημοφιλής, οπότε τα περισσότερα που θα βρείτε θα έχουν τετρακίνηση. Αυτό είναι καλό, καθώς κάνει το RAV4 πιο ικανό σε κακές καιρικές συνθήκες, και ενώ είναι πολύ ένα «μαλακό SUV», μπορεί να αντιμετωπίσει το φως εκτός δρόμου.

Όλα τα μοντέλα είχαν στάνταρ ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αλλά οι ζάντες 18 ιντσών ήταν προαιρετικές.

Το αγαπημένο μας μεταχειρισμένο Toyota RAV4: 2.2 D-CAT D-4D XT5

Εναλλακτικές

Ποιες εναλλακτικές λύσεις πρέπει να εξετάσω εάν σκέφτομαι ένα μεταχειρισμένο Toyota RAV4 4×4;

Το RAV4 τρίτης γενιάς κυκλοφόρησε ακριβώς τη στιγμή που η αγορά των SUV αναζωογονούσε, επομένως δεν υπάρχει έλλειψη ανταγωνιστών.

Η Honda κυκλοφόρησε το CR-V τρίτης γενιάς μόλις ένα χρόνο αργότερα, και ενώ το αντίστοιχο CR-V θα σας κοστίσει λίγο περισσότερο, είναι ένα μεγαλύτερο και πιο εξελιγμένο αυτοκίνητο.

Toyota RAV4 2006 πορτμπαγκάζ

Το Nissan X-Trail έχει επίσης αντικατασταθεί από ένα μεγαλύτερο και πιο εξελιγμένο μοντέλο εκείνη την εποχή, το οποίο είναι ένας πολύ δυνατός ανταγωνιστής του RAV4 – διασκεδαστικό στην οδήγηση, ευρύχωρο και οικονομικό.

Το Freelander της Land Rover έμπαινε στο μοντέλο δεύτερης γενιάς του εκείνη την εποχή και είναι ένα αυτοκίνητο που έχει εξαλείψει πολλά από τα ζητήματα αξιοπιστίας που ταλαιπωρούσαν την προηγούμενη γενιά. Είναι (αναμφισβήτητα) ένα πιο κομψό και premium αυτοκίνητο από το RAV4, αλλά πιο ακριβό στην αγορά.

Τέλος, υπάρχει επίσης το Subaru Forester, το οποίο σε αυτή τη γενιά ήταν ακόμα περισσότερο ένα ψηλό βαγόνι παρά ένα πλήρες SUV. Είναι ευρύχωρο, άνετο, πολύ αξιόπιστο και εκπληκτικά ικανό εκτός δρόμου.

Περίληψη

Toyota RAV4 τρίτης γενιάς διατηρεί μεγάλο μέρος του σπορ και της ευελιξίας των προκατόχων του, αλλά προσφέρει μεγαλύτερη πρακτικότητα και πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Αν και δεν είναι τόσο εκλεπτυσμένο όσο ορισμένοι από τους αντιπάλους του, η εξαιρετική του φήμη για την αξιοπιστία του, ο ισχυρός κινητήρας ντίζελ και η ευκρινή οδική συμπεριφορά το καθιστούν εξαιρετική επιλογή για όσους αναζητούν ένα αξιόπιστο και διασκεδαστικό SUV.

Toyota RAV4 2006 – 2012 κριτικές ατόμων

Υπέροχο, αλλά είχε τα προβλήματά του

Aurimas, 2006 Toyota RAV4 4dr SUV 4WD (3,5L 6cyl 5A)

Η γυναίκα μου έχει αυτό το αυτοκίνητο από τότε που γνωριστήκαμε. Είναι το καθημερινό της αυτοκίνητο αλλά και το ταξιδιωτικό μας αυτοκίνητο. Συνολικά, οδηγεί πολύ καλά. Ο κινητήρας είναι ισχυρός, πολύ πιο ισχυρός από το Nissan Altima του 2003 (με το ίδιο μέγεθος V6). Το αυτοκίνητο χειρίζεται με σιγουριά και τα φρένα είναι δυνατά. Κατά τη χρήση στο δρόμο, τα συστήματα 4WD είχαν καλή απόδοση στο χιόνι και στους δρόμους. Στο εσωτερικό, η ποιότητα είναι μέτρια, με μερικά μικρά ελαττώματα. Αλλά η αξιοπιστία του κιβωτίου ταχυτήτων απλώς δεν ήταν εκεί. Όταν βρίσκομαι κοντά στο αυτοκίνητο, κροταλίζει δυνατά κατά την εκκίνηση του κινητήρα. Οι λυχνίες 4×4 ανάβουν τυχαία υποδεικνύοντας πρόβλημα αλλά δεν βρέθηκε τίποτα. Πρόσφατα η μονάδα VVT εξερράγη προκαλώντας εκτεταμένη ζημιά στον κινητήρα. Προσοχή!


120 χιλιάδες μίλια και ακόμα γουργουρίζει σαν γατάκι

αυγή, 2006 Toyota RAV4 4dr SUV 4WD (2,4L 4cyl 4A)

Είμαι ο τρίτος κάτοχος ενός βασικού μοντέλου RAV 06 4 κυλίνδρων 4WD που είχε 110 χιλιάδες μίλια όταν το αγόρασα από ιδιώτη αντιπρόσωπο. Ήταν καλά συντηρημένο από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες, το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν η αντικατάσταση του κινητήρα του πίσω υαλοκαθαριστήρα. Την προσέχω καλά από τότε που την έχω και γουργουρίζει σαν γατάκι και τρέχει σαν άλογο κούρσας. Έχω διαβάσει πολλές αρνητικές κριτικές, αλλά ούτε εγώ ούτε οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες (με βάση τις αναφορές αυτοκινήτου και τα αρχεία σέρβις της Toyota) το έχουν βιώσει αυτό. Είμαι πολύ χαρούμενος που το ιαπωνικής κατασκευής RAV4 μου συνεχίζει να αποδίδει αξιόπιστα και ανυπομονώ για πολλά χρόνια μαζί του. Όλα εξαρτώνται από την προσωπική φροντίδα και συντήρηση που του δίνετε.


Το νέο σχέδιο δεν είναι πάντα καλύτερο

Σούβλα, 2006 Toyota RAV4 4dr SUV 4WD (3,5L 6cyl 5A)

Αγόρασα ένα RAV4 του 2006 πριν από 6 μήνες. Κατά την επιλογή, σκέφτηκα ότι το νέο σχέδιο το έκανε την καλύτερη επιλογή για τα χρήματα. έκανα λάθος. Στην αρχή μας άρεσε πολύ μέχρι που η μυρωδιά έγινε πολύ άσχημη και παρατηρήσαμε νερό στην καμπίνα. Με τη νέα σχεδίαση, γνωρίζω ότι υπάρχει ένα ελάττωμα στη σχεδίαση εξαερισμού (μας επιβεβαιώθηκε από την Toyota) που επιτρέπει στο νερό της βροχής να εισχωρήσει στο πάτωμα της πλευράς του συνοδηγού. Το έχουμε πάει σε ένα τοπικό συνεργείο πολλές φορές και κάθε φορά το έχουν επισκευάσει αλλά η επισκευή δεν λειτουργεί ποτέ. Θα προσπαθήσουμε να το διορθώσουμε ξανά αυτή την εβδομάδα. Θέλω να μοιραστώ την εμπειρία μου, ώστε οι άλλοι να αντιληφθούν τη μούχλα, τη μυρωδιά και τον λεκέ στο χαλί.


Toyota compact SUV

Πέτρος, 2006 Toyota RAV4 Sport 4dr SUV 4WD (2,4L 4cyl 4A)

Βεβαιωθείτε ότι έχουν γίνει όλες οι ανακλήσεις και ότι δεν καταναλώνει πολύ λάδι, γιατί αν χρησιμοποιεί περισσότερο από ένα λίτρο σε 1500 μίλια, η Toyota θα το διορθώσει εάν το αυτοκίνητο έχει λιγότερα από 150k. μίλια. Ένα άλλο πράγμα είναι ότι εάν ακούτε θόρυβο τροχού, μπορεί να χρειαστεί ρουλεμάν τροχού και θα θέλετε να το επισκευάσετε καθώς μπορεί να είναι ακριβό.

Ακροαματικότητα:

  • Ασφάλεια: ⭐⭐⭐⭐
  • Τεχνολογίες: ⭐⭐⭐⭐
  • Οδήγηση: ⭐⭐⭐
  • Εσωτερικό: ⭐⭐⭐⭐
  • Ανεση: ⭐⭐⭐⭐
  • Αξιοπιστία: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Αξία: ⭐⭐⭐⭐

Χρηματικό κενό

Λίνα, 2006 Toyota RAV4 Limited 4dr SUV (3,5L 6cyl 5A)

Δεν έμαθα μέχρι που αγόρασα το αυτοκίνητο ότι το 2006 είχε κακά πηνία ανάφλεξης. Τα πηνία καίγονται συνεχώς. Οι επισκευές είναι πολύ ακριβές και οι υπηρεσίες δεν βοηθούν. Επικοινώνησα ακόμη και με την Toyota και μου είπαν ότι ήταν δικό μου πρόβλημα και όχι δικό τους.

Ακροαματικότητα:

  • Ασφάλεια: ⭐⭐⭐
  • Τεχνολογίες:
  • Οδήγηση:
  • Εσωτερικό: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Ανεση: ⭐⭐⭐⭐
Parašykite komentarą

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *