Οι ειδήσεις για την επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων και τις απολύσεις σχεδόν σε κάθε τομέα κυριαρχούν επί του παρόντος στους τίτλους των εφημερίδων παντού όπου καταναλώνουμε μέσα ενημέρωσης. Σε συνδυασμό με την ανεστραμμένη καμπύλη αποδόσεων που είδαμε τον Νοέμβριο, η οποία είναι συνήθως προάγγελος μιας παγκόσμιας ύφεσης, δεν είναι περίεργο που νιώθουμε την πρέζα. Τι μπορούμε να κάνουμε ως επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στην επικείμενη ύφεση; Πώς να προστατεύσετε τις εταιρείες σας και να περιορίσετε τις συνέπειες της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης;
Δημιουργήστε συνδέσεις
Η τακτική επικοινωνία βοηθά στη διατήρηση της επιχείρησής σας ανεξαρτήτως οικονομικών συνθηκών. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ακούσει το ρητό: η καθαρή σας αξία βρίσκεται στο δίκτυό σας. Η οικοδόμηση ευεργετικών σχέσεων με πελάτες και άλλους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρήσετε μια σταθερή ροή προοπτικών για τις υπηρεσίες σας.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να δικτυωθείτε αυτοπροσώπως και στο διαδίκτυο, όπως η σύνδεση με πελάτες και υποψήφιους πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η συμμετοχή σε εκδηλώσεις και συνέδρια του κλάδου για να συναντήσετε πιθανούς πελάτες και συνεργάτες.
Επιπλέον, μπορείτε να εγγραφείτε σε επαγγελματικούς οργανισμούς που σχετίζονται με τον κλάδο ή την αγορά-στόχο σας. Μπορείτε ακόμη να απευθυνθείτε σε παράγοντες επιρροής στον κλάδο ή στην αγορά-στόχο σας και να τους ζητήσετε συμβουλές ή σχόλια σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και να συνδεθείτε με άλλες επιχειρήσεις στην περιοχή σας που θα μπορούσαν να είναι πιθανοί συνεργάτες ή πηγές παραπομπής.
Μειώστε τις προσπάθειες μάρκετινγκ περιεχομένου
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε και να συνδεθείτε με τους πελάτες-στόχους σας. Εάν γίνει αποτελεσματικά, το μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, να δημιουργήσει δυνητικούς πελάτες και να αυξήσει τις πωλήσεις. Αν θέλετε να διπλασιάσετε το μάρκετινγκ περιεχομένου για την επιχείρησή σας όπως έκανα εγώ, ακολουθούν μερικές συμβουλές για να ξεκινήσετε:
- Δημιουργία στρατηγικής περιεχομένου: Δημιουργήστε ένα σχέδιο που περιγράφει τους τύπους περιεχομένου που θα δημιουργήσετε, πόσο συχνά θα το δημοσιεύσετε και πού θα διανεμηθεί.
- Εστιάστε πάντα στην ποιότητα έναντι της ποσότητας: πιο πιθανό ποιοτικό περιεχόμενο θα κοινοποιηθεί και θα προσελκύσει τους αναγνώστες περισσότερο από περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας. Το ποιοτικό περιεχόμενο δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκο, αλλά θα πρέπει να προσθέτει αξία.
- Αξιοποιήστε πολλαπλά κανάλια μάρκετινγκ: Χρησιμοποιήστε διαφορετικά κανάλια μάρκετινγκ, όπως μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο, εταιρικό ιστολόγιο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Επιπλέον, μπορείτε να φιλοξενήσετε διαδικτυακά σεμινάρια που σχετίζονται με τον κλάδο ή την αγορά-στόχο σας για να δικτυωθείτε με πιθανούς πελάτες και συνεργάτες.
- Παρακολούθηση αποτελεσμάτων: Παρακολουθήστε την απόδοση των προσπαθειών μάρκετινγκ περιεχομένου, ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας ανάλογα.
Εξασφαλίστε πολλαπλές πηγές εισοδήματος
Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, εάν βασίζεστε μόνο σε μία ροή εισοδήματος, πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να διαφοροποιήσετε. Οι πολλαπλές ροές εισοδήματος είναι κρίσιμες για την οικοδόμηση μιας ακμάζουσας επιχείρησης, καθώς συμβάλλουν στη διαφοροποίηση των πηγών εισοδήματος, στη μείωση του κινδύνου και στην αύξηση των πιθανών κερδών.
Οι απλοί τρόποι δημιουργίας πολλαπλών ροών εισοδήματος περιλαμβάνουν: την προσφορά πρόσθετων υπηρεσιών ή προϊόντων, τη δημιουργία ψηφιακών προϊόντων όπως μαθήματα, το μάρκετινγκ συνεργατών, την πώληση διαφημιστικού χώρου, τη δημιουργία συνδρομητικών υπηρεσιών, την ομιλία και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών. Θέλετε να βρείτε επιπλέον τρόπους για τη δημιουργία εσόδων από την IP της επιχείρησής σας, ώστε να μπορείτε να διαφοροποιήσετε τις προσφορές σας και να εξασφαλίσετε μια σταθερή ροή εσόδων.
Μάθετε νέες επιχειρηματικές δεξιότητες για να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας
Ήρθε η ώρα να επενδύσετε στην επαγγελματική σας εξέλιξη. Η εκμάθηση νέων δεξιοτήτων που μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών σας μπορεί να οδηγήσει σε αστρονομική απόδοση επένδυσης (ROI), ειδικά όταν τελειώσει η ύφεση. Για παράδειγμα, αφού όλοι μαθαίνουμε και κλίνουμε σε όλα τα πράγματα στο Web3, ποιες δεξιότητες θα μπορούσατε να μάθετε για να βοηθήσετε τους πελάτες σας σε αυτόν τον χώρο; Άλλες δεξιότητες επαγγελματικής ανάπτυξης και κατάρτισης που πρέπει να ληφθούν υπόψη:
- Παρακολουθήστε ένα μάθημα ψηφιακού μάρκετινγκ για να μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και άλλα διαδικτυακά εργαλεία για την προώθηση των υπηρεσιών σας.
- Λάβετε πιστοποίηση στη διαχείριση έργων για να μάθετε πώς να διαχειρίζεστε έργα πιο αποτελεσματικά.
- Αποκτήστε ένα πιστοποιητικό στη χρηματοοικονομική διαχείριση για να κατανοήσετε καλύτερα τις οικονομικές πτυχές της λειτουργίας μιας επιχείρησης.
- Μάθετε για τα αναλυτικά στοιχεία και τα αναλυτικά δεδομένα για να λαμβάνετε καλύτερες αποφάσεις με βάση πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα.
- Παρακολουθήστε ένα μάθημα δημόσιας ομιλίας ή παρουσίασης για να επικοινωνήσετε πιο αποτελεσματικά με τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες.