Πιο θερμικά αποδοτική, πολύ πιο βελτιστοποιημένη διαδικασία καύσης, ροή αέρα, αναλογία διαδρομής προς διάτρηση κ.λπ. Η Toyota συνεχίζει να ξεπερνά τα όρια της εξέλιξης του κινητήρα και δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο χαρούμενοι.
Βασικές προδιαγραφές του κινητήρα Toyota Dynamic Force
Όσον αφορά τον κινητήρα Dynamic Force, αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι ένας κινητήρας, αλλά μια ολόκληρη οικογένεια κινητήρων που περιλαμβάνει κινητήρες inline 3, inline 4 και V6. Λοιπόν, ας συζητήσουμε τις προδιαγραφές στις επόμενες ενότητες.
Toyota Dynamic Force M15 (inline-3)
- Διαμόρφωση: inline-3
- Χωρητικότητα: 1,5 l
- Διάμετρος κυλίνδρου: 80,5 mm
- Διαδρομή: 97,6 mm
- Αναλογία συμπίεσης: 13,0:1 ή 14,0:1
- Σύστημα καυσίμου: Άμεση / Λιμενική Έγχυση
- Ισχύς: 118 – 123 ίπποι
- Ροπή: 107-113 lb-ft (145-153 Nm)
Toyota Dynamic Force M20 (inline-4)
- Διαμόρφωση: inline-4
- Χωρητικότητα: 2,0L
- Διάμετρος κυλίνδρου: 80,5 mm
- Διαδρομή: 97,6 mm
- Αναλογία συμπίεσης: 13,0:1 ή 14,0:1
- Σύστημα καυσίμου: Άμεση / Λιμενική Έγχυση
- Ισχύς: 168 – 176 ίπποι
- Ροπή: 148-155 lb-ft (200-210 Nm)
Toyota Dynamic Force A25 (inline-4)
- Διαμόρφωση: inline-4
- Χωρητικότητα: 2,5L
- Διάμετρος κυλίνδρου: 87,5 mm
- Διαδρομή: 103,4 χλστ
- Αναλογία συμπίεσης: 13,0:1 ή 14,0:1
- Σύστημα καυσίμου: Άμεση / Λιμενική Έγχυση
- Ισχύς: 202 – 207 HP
- Ροπή: 182-186 lb-ft (247-252 Nm)
Toyota Dynamic Force T24A (inline-4)
- Διαμόρφωση: inline-4
- Χωρητικότητα: 2,4 l
- Διάμετρος κυλίνδρου: 87,5 mm
- Διαδρομή: 99,5 χλστ
- Στροβιλοσυμπιεστής: Single twin scroll στροβιλοσυμπιεστής
- Αναλογία συμπίεσης: 11,0:1
- Σύστημα καυσίμου: Άμεση / Λιμενική Έγχυση
- Ισχύς: 228 – 278 HP
- Ροπή: 243-339 lb-ft (329-460 Nm)
Toyota Dynamic Force V35A (V6)
- Διαμόρφωση: V6
- Χωρητικότητα: 3,5L
- Διάμετρος κυλίνδρου: 85,5 mm
- Διαδρομή: 100 mm
- Στροβιλοσυμπιεστής: Διπλός υπερσυμπιεστής
- Αναλογία συμπίεσης: 10,5:1
- Σύστημα καυσίμου: Άμεση / Λιμενική Έγχυση
- Ισχύς: 349 – 416 HP
- Ροπή: 405-479 lb-ft (569-560 Nm)
Συνήθη προβλήματα κινητήρα Toyota Dynamic Force
Τώρα ας απαριθμήσουμε τα πιο συνηθισμένα προβλήματα με αυτούς τους κινητήρες. Δεν θα απαριθμήσουμε συγκεκριμένα προβλήματα κινητήρα, αλλά ως ολόκληρη οικογένεια κινητήρων.
Δεδομένου ότι ανήκουν στην ίδια οικογένεια, αυτά τα προβλήματα εμφανίζονται στους περισσότερους από αυτούς τους κινητήρες.
Συνήθη προβλήματα κινητήρα Toyota Dynamic Force:
- Προβλήματα EGR
- Το συγκεκριμένο λάδι είναι απαραίτητο / μόνο 0-16
- Κατανάλωση λαδιού
- Αστοχία μπουζί και πολλαπλασιαστή
- Ο κινητήρας VVT χτυπά όταν αστοχεί
- Αστοχία ακροφυσίου
- Ευαίσθητο στα καύσιμα
Παραθέσαμε τα πιο κοινά προβλήματα, τώρα ας τα εξερευνήσουμε περαιτέρω και ας μάθουμε περισσότερα για το πότε και πώς εμφανίζονται. Επιπλέον, θα συζητήσουμε τη σοβαρότητα αυτών των προβλημάτων και τα συμπτώματα που μπορείτε να περιμένετε.
Προβλήματα EGR
Τα προβλήματα EGR είναι πολύ συνηθισμένα σε αυτόν τον κινητήρα. Ωστόσο, αυτά δεν είναι τα συνήθη προβλήματα EGR όπου η αιθάλη αρχίζει να συσσωρεύεται στη βαλβίδα και απλώς την εμποδίζει να ανοίξει και να κλείσει.
Είναι ένα πολύ διαφορετικό πρόβλημα να επιτραπεί η ανάπτυξη διάβρωσης. Αυτοί οι κινητήρες Dynamic Force είναι εξοπλισμένοι με συστήματα EGR υψηλής απόδοσης που χρησιμοποιούν υδρόψυξη.
Ο εναλλάκτης θερμότητας του ψυγείου βαλβίδας EGR καταστρέφεται από δηλητηρίαση με χλώριο και το ψυκτικό υγρό εισέρχεται στους κυλίνδρους.
Όταν συμβεί αυτό, θα αρχίσει να βγαίνει λευκός καπνός από τους σωλήνες εξάτμισης, η στάθμη του ψυκτικού θα πέσει σημαντικά και ο κινητήρας θα λειτουργεί πολύ άσχημα.
Αυτό μπορεί να συμβεί σε πολύ χαμηλά χιλιόμετρα και μερικές φορές ακόμη και να βλάψει τον κινητήρα εάν η διαρροή είναι υπερβολική.
2 Φεβρουαρίου 2022 Η Toyota έχει εκδώσει ένα δελτίο σέρβις για να αντιμετωπίσει αυτό το ζήτημα. Αυτό το ζήτημα επηρεάζει όλα τα μοντέλα παγκοσμίως με κωδικούς κινητήρα 1KR-FE, A25A-FKS, A25A-FXS, M15A-FKS, M15A-FXE, M20A-FKS και M20A-FXS.
Εάν ο κινητήρας σας έχει έναν από αυτούς τους κωδικούς, θα πρέπει να μεταφέρετε το Toyota σας στην πλησιέστερη αντιπροσωπεία σας για να επιλυθεί το πρόβλημα.
Το ειδικό λάδι είναι απαραίτητο
Για αυτόν τον κινητήρα απαιτείται συγκεκριμένο ιξώδες λαδιού. Δεν θα αρέσει στον κινητήρα εάν συμπληρώσετε διαφορετικό λάδι που δεν καθορίζεται στο εργοστάσιο.
Αυτό το θέμα είναι ένα μεγάλο σημείο συζήτησης στην κοινότητα της Toyota. Άλλοι λένε ένα πράγμα και άλλοι λένε διαφορετικά πράγματα.
Ωστόσο, σύμφωνα με το κανάλι YouTube The Care Care Nut, ο οποίος είναι τεχνικός της Toyota και εργάζεται σε αυτούς τους κινητήρες όλη την ώρα, το συνιστώμενο ιξώδες λαδιού είναι αυτό που αναγράφεται στην τάπα λαδιού.
Το καθορισμένο ιξώδες για τους περισσότερους από αυτούς τους κινητήρες είναι 0w-16. Αν και σε ορισμένα καπάκια λαδιού το ιξώδες μπορεί να είναι 0w-20 ή 5w30.
Απλώς ακολουθήστε τις συστάσεις του εργοστασίου και θα είστε εντάξει. Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι αυτοί οι κινητήρες χρησιμοποιούν μια ηλεκτρονική αντλία λαδιού που είναι προ-προγραμματισμένη να λειτουργεί σε ένα συγκεκριμένο ιξώδες.
Η προσθήκη διαφορετικών τύπων λαδιού μπορεί να βλάψει τον κινητήρα ή την αντλία λαδιού. Γι’ αυτό πρέπει πραγματικά να είστε προσεκτικοί.
Κατανάλωση λαδιού
Αύξηση στην κατανάλωση λαδιού παρατηρήθηκε και για αυτούς τους κινητήρες. Αυτό το πρόβλημα παρουσιάζεται κάθε φορά που ο κινητήρας φτάνει τα 100.000 μίλια.
Αυτό είναι ένα κοινό πρόβλημα με πολλούς κινητήρες Toyota όταν ξεπερνούν μια συγκεκριμένη χιλιομετρική απόσταση για να χρησιμοποιήσουν περισσότερο λάδι.
Και όσο περισσότερα χιλιόμετρα βάζετε στον κινητήρα, τόσο περισσότερο λάδι θα καίει ο κινητήρας μέχρι να τον αντικαταστήσετε τελικά με ένα νέο κοντό μπλοκ. Ή ένα μακρύ μπλοκ εάν η κυλινδροκεφαλή υπόκειται επίσης σε χαμηλή συμπίεση.
Αστοχία μπουζί και πολλαπλασιαστή
Τα μπουζί και τα πηνία σε αυτούς τους κινητήρες μπορεί επίσης να αποτυγχάνουν πιο συχνά σε σύγκριση με άλλους κινητήρες. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτοί οι κινητήρες χρησιμοποιούν τόσο άμεσο όσο και θυρεό ψεκασμού.
Ο άμεσος ψεκασμός είναι πιο απαιτητικός σε αυτά τα εξαρτήματα ανάφλεξης. Γι’ αυτό μπορείτε να περιμένετε να τα αντικαταστήσετε πιο γρήγορα σε σύγκριση με κινητήρες που χρησιμοποιούν μόνο ψεκασμό.
Μόλις παρουσιαστεί πρόβλημα, η λυχνία ελέγχου κινητήρα θα ανάψει, μαζί με τις αστοχίες του κινητήρα, το ρελαντί του κινητήρα και την κακή οικονομία καυσίμου. Ευτυχώς, η αντικατάσταση αυτών των εξαρτημάτων δεν είναι τόσο δύσκολη ή δαπανηρή.
Ο κινητήρας VVT χτυπά όταν αστοχεί
Ένα άλλο κοινό πρόβλημα με αυτούς τους κινητήρες είναι ένα πρόβλημα με τον κινητήρα VVT. Αυτός είναι ένας κινητήρας συστήματος μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων.
Το σύστημα προσαρμόζει τη θέση των εκκεντροφόρων για εξοικονόμηση καυσίμου και αύξηση της απόδοσης.
Αυτό το σύστημα κινητήρα δυναμικής δύναμης έχει έναν ξεχωριστό κινητήρα που μπορεί να παρουσιάσει βλάβη, και όταν αυτός ο κινητήρας αστοχεί, ακούγεται ένας δυνατός ήχος τριξίματος από το χώρο του κινητήρα. Ο μόνος τρόπος για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα είναι να αντικαταστήσετε τον κινητήρα VVT.
Αστοχία ακροφυσίου
Οι βλάβες των μπεκ είναι επίσης συχνό φαινόμενο σε αυτούς τους κινητήρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτοί οι κινητήρες χρησιμοποιούν διπλό ψεκασμό.
Και θύρα και άμεση έγχυση. Τα μπεκ άμεσης έγχυσης είναι πολύ ευαίσθητα και καταστρέφονται πιο συχνά σε σύγκριση με τα μπεκ με σύνδεσμο. Επίσης, είναι πολύ πιο ακριβά στην αντικατάστασή τους και μπορεί να κοστίσουν μια όμορφη δεκάρα.
Ευαίσθητο στα καύσιμα
Και το τελευταίο πρόβλημα με τον κινητήρα Toyota Dynamic Force είναι η ευαισθησία αυτών των κινητήρων στο καύσιμο.
Αυτοί οι κινητήρες χρειάζονται καύσιμο υψηλής ποιότητας για την αποφυγή προβλημάτων. Ο σχεδιασμός του κινητήρα έχει προχωρήσει και για να αποφευχθούν προβλήματα με αυτούς τους κινητήρες, συνιστάται πάντα η χρήση ποιοτικής βενζίνης.
Ποια μοντέλα έχουν κινητήρα δυναμικής δύναμης;
Τώρα ας δούμε την εφαρμογή αυτών των κινητήρων. Για την πλήρη λίστα, κάντε κλικ εδώ.
Δυναμική δύναμη M15
- 2020 – Παρουσιάζεται το Toyota Yaris
- το 2020 – Παρουσιάζεται το Toyota GR Yaris RS
- 2020 – Τρέχουσα Toyota Sienta
- 2020 – το τρέχον υβριδικό Toyota Yaris
- το 2020 – το σημερινό Toyota Corolla
- 2020 – Τρέχον Toyota Aqua
- το 2020 – το τρέχον υβριδικό Toyota Urban Cruiser
- το 2020 – Παρουσιάζουμε το Suzuki Grand Vitara Hybrid.
Dynamic Force M20
- 2018 – Παρουσιάζεται η Toyota Corolla/Auris/Cross
- 2018 – Παρουσιάζεται το Toyota RAV4/Windlander
- 2018 – Τρέχον Toyota CH-R
- 2019 – Παρουσιάζουμε το Toyota Camry.
- 2019 – Τρέχουσα Toyota Avalon
- το 2022 – Παρουσιάζεται το Toyota Prius
- 2020 – Τρέχουσα Venza / Harrier.
Δυναμική δύναμη Α25
- το 2017 – Παρουσιάζουμε το Toyota Camry.
- 2018 – Τρέχουσα Toyota Avalon
- 2018 – Τρέχον RAV4
- το 2020 – τρέχουσα Toyota Harrier/Venza
- 2019 – Παρουσιάζεται το Toyota Highlander
- 2020 – Τρέχουσα Toyota Sienna
Δυναμική δύναμη T24A
- 2022 – Παρουσιάζεται το Toyota Tacoma.
- το 2022 – Παρουσιάζουμε το Toyota Crown.
- το 2022 – Παρουσιάζεται το Toyota Highlander
Dynamic Force V35A
- 2021 – Τρέχουσα Toyota Tundra
- το 2022 – τρέχουσα Toyota Sequoia
- το 2021 – Παρουσιάζεται το Toyota Land Cruiser
Ποια είναι τα κοινά προβλήματα κινητήρα Toyota Dynamic Force;
Τα κοινά προβλήματα με αυτούς τους κινητήρες περιλαμβάνουν βλάβες μπουζί και πηνίου, βλάβες κινητήρα VVT, αστοχίες μπεκ ψεκασμού και μεγάλη κατανάλωση λαδιού σε χιλιόμετρα. Συνολικά, αυτοί οι κινητήρες είναι αρκετά καλοί, αλλά αρκετά αναπόδεικτοι. Θα πρέπει να υπάρχουν περισσότερα προβλήματα με την ηλικία.
Είναι αξιόπιστος ο δυναμικός κινητήρας της Toyota;
Αυτοί οι κινητήρες είναι πολύ αξιόπιστοι από ότι έχουμε δει. Μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί σοβαρά προβλήματα. Με αυτούς τους κινητήρες, είναι πολύ σημαντικό να γεμίζετε με ποιοτικό αέριο και να τηρείτε το συνιστώμενο ιξώδες λαδιού. Μην πειραματίζεστε πολύ γιατί μπορεί να καταστρέψετε τον κινητήρα ή να καταστρέψετε τα μπεκ. Επίσης, αυτοί οι κινητήρες αξίζουν την προσοχή σας.