Παρά τη μετονομασία της BMW της Σειρά 2 Active Tourer ως crossover, σίγουρα δεν είναι η μόνη. Δεν έχει καν μια μυρωδιά faux x faux.
Αυτό είναι ένα MPV. Παραδόξως, όλοι οι εργαζόμενοι της BMW στέκονται πίσω από αυτήν την πρωτοτυπία. το 2022 Οι εταιρείες αυτοκινήτων δεν αισθάνονται άνετα να φτιάχνουν κάτι που δεν είναι SUV.
Μοιάζει πραγματικά με MPV…
Γιατί είναι! Και αυτό είναι το καλύτερο για αυτό. Όμως, αν κρίνω από τους σχολιαστές στο διαδίκτυο, δεν είμαι το μόνο άτομο που δεν έχει ενθουσιαστεί εντελώς από την εμφάνισή του.
Καταφέρνει να αλλάξει με εντελώς διαφορετικό τρόπο από τον μεγάλο του αδερφό, το iX. Όπου υπάρχουν πάρα πολλές στροφές, το Active Tourer έχει πολύ λίγες. Είναι πολύ βολβώδες και στρογγυλό. Οι μεγάλοι τροχοί και η μεταλλική μάσκα αντί για μια μαύρη μάσκα κάνουν τα πράγματα καλύτερα, αλλά ακόμα και τότε εξακολουθεί να είναι λίγο ελαττωμένη.
Αλλά το εσωτερικό είναι *insert chef’s kiss emoji*. Μπροστά υπάρχει μια οθόνη οδήγησης 10,25 ιντσών και μια οθόνη infotainment 10,7 ιντσών. Είναι η πιο πρόσφατη ρύθμιση της BMW, βγαλμένη απευθείας από το iX. Ωστόσο, του λείπει το χειριστήριο iDrive, αφήνοντας μόνο την οθόνη.
Ωστόσο, είναι αμφισβητήσιμο το πόσο πραγματικά θα σας λείψει το χειριστήριο iDrive εδώ – υποθέτοντας ότι είστε από προηγούμενη BMW. Η οθόνη και αυτό το νέο λειτουργικό σύστημα είναι εύχρηστα και αποκρίνονται. Ένα κουμπί αρχικής οθόνης θα ήταν ωραίο, όπως και τα χωριστά χειριστήρια θέρμανσης, αλλά τουλάχιστον η θερμοκρασία βρίσκεται στο κάτω μέρος της οθόνης, επομένως η προσαρμογή του είναι απλώς ένα γρήγορο σάρωση για να μην μπλέξετε με τα μενού. Αν τρελαίνεστε, μπορείτε σίγουρα να δημιουργήσετε ένα πραγματικά πολυτελές εσωτερικό με εκτεθειμένο ξύλο ευκαλύπτου και δέρμα Vernasca.
Υπάρχουν τρία επίπεδα εξοπλισμού για να διαλέξετε. Sport, Luxury και M-Sport. Ο βασικός εξοπλισμός είναι πλούσιος και περιλαμβάνει το πιο πρόσφατο σύστημα infotainment της BMW, ημιαυτόνομη υποβοήθηση οδήγησης και κάμερες στάθμευσης. Ο ασύρματος φορτιστής τηλεφώνου έχει νέο σχεδιασμό. Συνδέετε το τηλέφωνο με μια μεγάλη μπάρα ώθησης που μοιάζει με τρενάκι. Το τηλέφωνό σας θα είναι ασφαλές σε αυτό, αν και δεν το έχω κάνει ποδήλατο για να το δοκιμάσω ενδελεχώς.
Όπως μπορείτε να περιμένετε, η πρακτικότητα είναι ισχυρή. Είναι εύκολο να μπαίνεις και να βγαίνεις από το αυτοκίνητο. Υπάρχει αρκετός χώρος για το κεφάλι και τα γόνατα στο πίσω μέρος, αλλά δεν υπάρχει Isofix στο μπροστινό μέρος.
Αν και ο χώρος αποσκευών δεν είναι πολύ μεγαλύτερος από ένα VW Golf ή ακόμα και από την ίδια τη BMW Σειρά 1, η γωνία της πλάτης του καθίσματος μπορεί να ρυθμιστεί για να αυξηθεί η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κατά 90 λίτρα. Το μέγεθος του πορτμπαγκάζ εξαρτάται από τον κινητήρα που θα επιλέξετε. Το diesel έχει το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ, ακολουθούμενο από το 220i και το 223i, και κατά πάσα πιθανότητα το PHEV έχει το μικρότερο, καθώς εκεί ζουν οι επιπλέον ηλεκτρικοί οδηγοί.
Πώς είναι να οδηγείς τη BMW Σειρά 2 Active Tourer;
Ρολό σώματος ελέγχεται καλά και όλοι οι κινητήρες είναι αρκετά ισχυροί. Η οδήγηση με υψηλή ταχύτητα είναι πολύ καλή. Υπάρχει λιγότερη ταχύτητα στη χαμηλή ταχύτητα με ασφάλτινα χτυπήματα που τηλεγραφούν μέσα από τα καθίσματα, τα οποία μπορούν να ενισχυθούν από τους μεγάλους τροχούς (18 ιντσών) στα μοντέλα M-Sport. Ο θόρυβος του ανέμου αυξάνεται με ταχύτητες αυτοκινητοδρόμων. Σίγουρα θα θέλετε να επιλέξετε ένα στερεοφωνικό Harman Kardon για να το ακυρώσετε.
Οι θαυμαστές του σόου προσέχουν. Το 230e xDrive PHEV έχει περίπου την ίδια απόδοση (325 hp) και 0-100 km/h (5,5 sec) με το E30 M3. Θα πρέπει να φορτίζει από 0 έως 100% σε περίπου 2 ώρες 30 λεπτά από το Wallbox, με επίσημη αυτονομία περίπου 79 km.
Το τιμόνι είναι λίγο πολύ ελαφρύ για να το κάνει πραγματικά αυτοκίνητο οδηγού, αλλά εξακολουθεί να είναι διασκεδαστικό. Τα PHEV είναι FWD όταν χρησιμοποιούν βενζίνη, RWD όταν χρησιμοποιούν ηλεκτρικά και 4WD όταν συνδυάζονται. Τις περισσότερες φορές, αισθάνεται εντελώς προσθιοκίνητο, αλλά ο χειρισμός του είναι λίγο λιγότερος από τα μόνιμα αυτοκίνητα FWD.
Οι βενζινοκινητήρες θα είναι οι κύριοι πωλητές στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η 220i είναι μια δεξιά τρικύλινδρη 1,5 λίτρων, ενώ η 230i είναι μια τετρακύλινδρη μονάδα 2,0 λίτρων. Ο τρικύλινδρος ακούγεται λίγο πιο ευκρινής και είναι έτοιμος να μετατοπίσει το πλαίσιο 1,5 τόνων του Active Tourer. Είναι περίπου 2.500 £ φθηνότερο από το 230i και θα το συνιστούσαμε στους περισσότερους.
Το 230i είναι πιο ομαλό και πιο μυώδες. Σε παρόμοιες δοκιμαστικές διαδρομές άνω των 137 χλμ., το 220i κατάφερε περίπου 6,53 λίτρα/100 χλμ και το 230ι περίπου 7,13 λίτρα/100 χλμ. Η διαφορά είναι περίπου 47 ίπποι (168 και 215 αντίστοιχα), επομένως είναι πιθανώς μια δίκαιη αντιστάθμιση για τα επιπλέον χρήματα, εάν είστε πιο επιδόσεις.
Και τα δύο είναι ήπια υβρίδια. Οι βελτιώσεις στην επιτάχυνση και την οικονομία είναι μικρές, αλλά τα πάντα αντιμετωπίζονται με ελάχιστη φασαρία. Η προγνωστική αναγέννησή του χρησιμοποιεί τεχνολογία πλοήγησης και ημι-αυτόνομη τεχνολογία για να επιβραδύνει το αυτοκίνητο, για παράδειγμα, όταν πλησιάζεις έναν κυκλικό κόμβο με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Είναι τρομερά εύκολο στη χρήση.
Θα προσφερθεί επίσης ένας κινητήρας ντίζελ με το σήμα 218d. Είναι μια μονάδα BMW 150 ίππων με επίσημη βαθμολογία οικονομίας 5,1-5,3 λίτρα/100 χλμ.
Ολόκληρη η γκάμα διαθέτει επτατάχυτο DCT. Όταν μένουν μόνοι, οι μετατοπίσεις είναι σχεδόν ανεπαίσθητες. Το να το κολλάς στο Sport είναι κάπως τρελό, καθώς μερικές φορές μετατοπίζεται αμέσως μετά τη μέγιστη ροπή στον περιοριστή χωρίς προφανή λόγο.
Η ρύθμιση του γκαζιού είναι επίσης δύσκολο να μετρηθεί στα αθλήματα. Η έξοδος από μια διασταύρωση T μπορεί να οδηγήσει σε ένα ενοχλητικό τσιρίγμα από τα λάστιχα, αν δεν προσέχετε, κάτι που δεν είναι εθιμοτυπικό όταν βγαίνετε από ένα κέντρο κήπου ή νεκροταφείο.
BMW Σειρά 2 Active Tourer: Ετυμηγορία
Υπάρχει κάτι παράδοξο στο να παίρνει η BMW ένα έξυπνο και παλιό στυλ αμαξώματος και να το γεμίζει με την τελευταία, νέα τεχνολογία και 325 ίππους.
Κοιτάξτε το και θα βρείτε ένα ψηλό αυτοκίνητο από το οποίο μπορείτε να μπείτε και να βγείτε εύκολα, με ορθάνοιχτες πίσω πόρτες και καλή ορατότητα. Τότε είναι πρακτικό. Μια ποιότητα που σίγουρα θα εκτιμήσουν πολλοί. Το PHEV θα πρέπει επίσης να είναι κάτω από 50 g/km, κάτι που είναι καλό για τους οδηγούς εταιρικών αυτοκινήτων.
Δεν είναι τόσο καλό στον αυτοκινητόδρομο όσο ο μεγαλύτερος αντίπαλός του, η Mercedes A-Class, αλλά το εσωτερικό είναι πιο εργονομικό και η οδήγηση καλύτερη.
Αν θέλετε κάτι κομψό και πρακτικό και δεν σας αποθαρρύνει ο συνδυασμός M, P και V, αυτό είναι ένας πραγματικός νικητής.