Δεν είναι μυστικό ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο για τις μικρές επιχειρήσεις για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες τους και να δημιουργήσουν νέους πελάτες και έσοδα. Από όλες τις διαθέσιμες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι διαφημίσεις στο Facebook είναι η πρώτη επιλογή των εμπόρων για ψηφιακή διαφήμιση. Η πλατφόρμα του Facebook δεν είναι απλώς να διατηρείτε επαφή με τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Το 2019, ο αριθμός των εμφανίσεων των διαφημίσεων στο Facebook αυξήθηκε έως και 37%. Και υπάρχουν περισσότεροι από 1,62 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες κάθε μέρα.
Στοχεύοντας το κοινό σας και όχι μόνο
Μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook μπορεί να είναι πολύ ισχυρή για πολλούς διαφορετικούς λόγους. Αλλά αυτό που είναι σημαντικό είναι πώς οι διαφημίσεις μπορούν να προσαρμοστούν σε ένα συγκεκριμένο δημογραφικό στοιχείο που είναι σημαντικό για εσάς. Είναι σημαντικό να προσαρμόζονται οι διαφημίσεις όχι μόνο ανά πόλη, αλλά και από άλλους παράγοντες όπως η ηλικία, το φύλο, τα ενδιαφέροντα, η συμπεριφορά, οι διασυνδέσεις. Επιπλέον, το Facebook δίνει στη μικρή επιχείρησή σας τη δύναμη να αναπτυχθεί πέρα από το κοινό-στόχο σας, δημιουργώντας «όμοια είδη κοινού» που έχουν κάνει παρόμοιες αγορές με τους τρέχοντες πελάτες σας. Αυτές οι λίστες είναι προσαρμόσιμες και ένα πολύτιμο εργαλείο για τις μικρές επιχειρήσεις, όχι μόνο για να αυξήσουν την έκθεση, αλλά και να βελτιώσουν την αφοσίωση και τα έσοδα από διαφημίσεις ταυτόχρονα.
Διαφημίσεις με διάφορα μέσα
Εξίσου ισχυρές είναι οι πολλές διαφορετικές επιλογές διαφημίσεων που προσφέρει το Facebook. Σε αντίθεση με πολλές από τις απλές αναδυόμενες διαφημίσεις που γνωρίζουμε, το Facebook προσφέρει:
- Διαφημίσεις με εικόνα.
- Διαφημίσεις βίντεο.
- Ανακοινώσεις ιστορίας (ιστορία).
- Διαφημίσεις συλλογών και πολλά άλλα.
Στις μέρες μας, δεν είναι τόσο εύκολο να διαφημίσετε το προϊόν που επιθυμείτε. Επομένως, η παρουσίαση της ίδιας της διαφήμισης είναι επίσης σημαντική, γιατί θα επηρεάσει τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και μπορείτε να τις παρακολουθείτε χρησιμοποιώντας τα εργαλεία διαφημιστικής καμπάνιας «Facebook». Γνωρίζοντας ποιες μετρήσεις να αναλύσετε θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε επιτυχημένες πτυχές της καμπάνιας σας και τομείς που χρειάζονται βελτίωση.
Το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι το καλύτερο πλεονέκτημά σας
Το επαναληπτικό μάρκετινγκ είναι η διαδικασία εμφάνισης της διαφήμισης της επιχείρησής σας σε κάποιον που έχει ήδη ενδιαφερθεί με κάποιο τρόπο για την επωνυμία σας. Αυτή είναι μια εξαιρετική στρατηγική όταν θέλετε να είστε στο μυαλό ενός δυνητικού πελάτη και να του το υπενθυμίζετε συνέχεια. Ακόμα κι αν δεν ήταν έτοιμοι να αγοράσουν κατά την πρώτη τους επίσκεψη στον ιστότοπό σας ή την αλληλεπίδραση με την εφαρμογή σας για κινητά, θα εξακολουθήσουν να βλέπουν τις διαφημίσεις σας κατά την περιήγησή σας στο Facebook – προσελκύοντας εκ νέου και αυξάνοντας το CVR σας κατά 3 φορές ή περισσότερο. περιπτώσεις.
Ας συνοψίσουμε
Επομένως, στην ερώτησή μας Αξίζει να επιλέξετε διαφημίσεις Facebook για μικρές επιχειρήσεις; Μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι αποδίδει.