Όταν σκέφτεστε την «μάρκα» μιας εταιρείας, ποια σας ξεχωρίζει; Είναι μια εταιρεία όπως η Apple ή η Nike με γνωστά λογότυπα και σλόγκαν; Το εστιατόριο της γειτονιάς σας σε κάνει πάντα να χαμογελάς όταν σκέφτεσαι τη ζεστή ατμόσφαιρα και το καλό φαγητό; Υπάρχουν μεγάλες εταιρείες όπως η Google και η Meta συνεχώς στη ζωή σας; Μάλλον όλα τα παραπάνω και όχι μόνο.
Σύμφωνα με την Kantar, οι 10 κορυφαίες μάρκες παγκοσμίως είναι η Apple και ακολουθούν οι Google, Amazon, Microsoft, Tencent, McDonald’s, Visa, Facebook, Alibaba και Louis Vuitton. Οι πιο πολύτιμες μάρκες είναι η Nike, η Wells Fargo, η Tesla και η Coca-Cola. Αυτές οι πληροφορίες δείχνουν ότι η επωνυμία είναι σημαντική για την επιτυχία της επιχείρησης.
Εξετάστε αυτές τις 4 ιδέες επωνυμίας
Προσδιορίστε την επωνυμία σας
Τι υπηρεσίες παρέχει η εταιρεία σας; Καθορίστε την επωνυμία σας, τι περιμένουν οι πελάτες από εσάς. Δείτε τις υπηρεσίες στις οποίες μπορείτε να αποστάσετε την επωνυμία σας.
Εμφάνιση επωνυμίας
Δημιουργήστε ένα λογότυπο που είναι σύμβολο που μπορεί να γίνει συνώνυμο της επωνυμίας σας. Το swoosh της Nike και οι καμάρες των McDonald’s τα λένε όλα. Σκεφτείτε τα χρώματα, τις γραμματοσειρές και τις εικόνες. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα λογότυπο μόνοι σας, να χρησιμοποιήσετε ένα διαδικτυακό εργαλείο όπως το FreeLogo ή το Looka ή να προσλάβετε έναν ανεξάρτητο σχεδιαστή.
Στη συνέχεια, εμφανίστε το λογότυπό σας. Δεν υπάρχει υπερβολική ορατότητα της επωνυμίας σας που αντιπροσωπεύεται από το λογότυπό σας. Κρατήστε το στην πρώτη γραμμή ό,τι κάνετε. Για παράδειγμα, εμφανίστε το σε μπλουζάκια αν οι υπάλληλοί σας τα φορούν για επαγγελματικούς σκοπούς, σε όλες τις επικοινωνίες σας και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χορηγήστε τοπικές εκδηλώσεις που διαθέτουν το λογότυπο της εταιρείας σας.
Σκεφθείτε επίσης να δημιουργήσετε μια ετικέτα. Είναι μια συναρπαστική φράση ή σύνθημα, όπως το «Just do it» της Nike και το «είσαι σε καλά χέρια» του Allstate. Όπως ένα λογότυπο, είναι μια σύντομη υπενθύμιση στο κοινό για την εταιρεία σας. Το μότο της εταιρείας μου είναι η αποστολή μας: «Κάνουμε τους επιχειρηματίες πιο έξυπνους».
Εργαστείτε για την επωνυμία σας
Θυμηθείτε τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας και εργάζεστε συνεχώς για να εκπληρώνετε την υπόσχεσή σας. Εάν η επωνυμία σας σχετίζεται με καλή εξυπηρέτηση πελατών (και ποια επωνυμία δεν είναι;), δεν μπορείτε να καθυστερήσετε να απαντήσετε σε τηλεφωνικές ερωτήσεις ή να προγραμματίσετε επισκευές το συντομότερο δυνατό. έρχεται σε αντίθεση με το εμπορικό σήμα σας.
Συνεχίστε να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας την αποστολή σας, ώστε να μπορείτε να δημιουργήσετε και να εφαρμόσετε επιχειρηματικές πρακτικές που την υποστηρίζουν.
Προστατέψτε την επωνυμία σας
Διαχειριστείτε επιθέσεις στην επιχείρησή σας, όπως παράπονα πελατών, ώστε η επωνυμία σας να μην υποφέρει. Φυσικά, θα υπάρχουν πάντα δυσαρεστημένοι άνθρωποι – υπάλληλοι, πελάτες, πωλητές και άλλοι – που μπορούν να προβάλλουν αντιρρήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή με κάποιον άλλο δημόσιο τρόπο. Όταν εμφανίσετε ανεπιθύμητες ενέργειες, επικοινωνήστε αμέσως μαζί του. Για παράδειγμα, αναγνωρίστε τυχόν παραβάσεις και εξηγήστε πώς μπορείτε να διορθώσετε το πρόβλημα.