Η αγορά νέων αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να αναπτύσσεται παρά την πτώση της ιδιωτικής ζήτησης

Η αγορά νέων αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να αναπτύσσεται παρά την πτώση της ιδιωτικής ζήτησης

Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκαν για 21ο συνεχόμενο μήνα τον Απρίλιο, σημειώνοντας μέτρια αύξηση 1,0% στις 134.274 μονάδες, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσίευσε η Εταιρεία Κατασκευαστών και Εμπόρων Αυτοκινήτων (SMMT). Αυτό τον έκανε τον καλύτερο Απρίλιο της αγοράς από το 2021, αν και η κατανάλωση ήταν ακόμα 16,6% κάτω από τα προ πανδημίας επίπεδα, έναν παραδοσιακά χαμηλό μήνα μετά τον Μάρτιο. ανταλλαγή. Συνεχίζοντας την τάση που παρατηρήθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, η ανάπτυξη προήλθε από στόλους, των οποίων οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 18,5% στις 81.207 μονάδες. – περισσότερα από έξι στα 10 νέα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν τον Απρίλιο. Οι ιδιώτες αγοραστές υποχώρησαν -17,7% στις 50.458 μονάδες, ενώ οι εγγραφές επιχειρήσεων μειώθηκαν -16,1% στις 2.609.

Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα συνέχισαν να αποτελούν βασικό μοχλό ανάπτυξης της αγοράς. Τα Plug-in Hybrid (PHEV) αναπτύχθηκαν με τον ταχύτερο ρυθμό, με αύξηση 22,1% και αντιπροσωπεύουν το 7,8% της αγοράς, ακολουθούμενα από τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) με 16,7% και 13,1% της ζήτησης. Ο Απρίλιος ήταν ένας πιο φωτεινός μήνας για τις εγγραφές ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV), σε μεγάλο βαθμό λόγω των επιτακτικών φορολογικών κινήτρων για τις επιχειρήσεις. Συνολικά, η απορρόφηση του BEV αυξήθηκε κατά 10,7% και το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε στο 16,9%, μια σημαντική αύξηση σε σύγκριση με τον περσινό Απρίλιο 15,4%. Ενώ η συνολική αύξηση της ζήτησης για BEV είναι θετική, απαιτείται επείγουσα δράση για να ενθαρρυνθούν οι ιδιώτες αγοραστές να αλλάξουν ξανά. Λιγότερο από ένα στα έξι νέα BEV που αγοράστηκαν τον Απρίλιο πήγαν στους καταναλωτές, με όγκους μειωμένους -21,9%. Οι οδηγοί σήμερα απολαμβάνουν τη μεγαλύτερη επιλογή μοντέλων BEV ποτέ – περισσότερα από 100 – με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και οι κατασκευαστές συνεχίζουν να προσφέρουν συναρπαστικές προσφορές για να ενθαρρύνουν τη χρήση τους. Ωστόσο, η έλλειψη κυβερνητικών κινήτρων για τους ιδιώτες οδηγούς παραμένει ένα εμπόδιο που δεν μπορεί να ξεπεραστεί μόνο από τη βιομηχανία.

Έχει αποδειχθεί ότι οι φορολογικές ελαφρύνσεις επιτρέπουν την ταχεία μετάβαση σε BEV στην αγορά, ενώ η παροχή παρόμοιου επιπέδου υποστήριξης σε ιδιώτες αγοραστές θα επιτάχυνε τη συνολική αλλαγή της αγοράς, θα τονώσει την οικονομική ανάπτυξη και μια βιώσιμη και δίκαιη μετάβαση. Μια προσωρινή μείωση του ΦΠΑ στο μισό για νέες αγορές BEV θα μπορούσε να επιτρέψει σε περισσότερους από ένα τέταρτο εκατομμυρίου οδηγών να στραφούν από τα ορυκτά καύσιμα στην ηλεκτρική ενέργεια τα επόμενα τρία χρόνια. Ομοίως, με την αλλαγή του ορίου ειδικού φόρου κατανάλωσης για τα «ακριβά αυτοκίνητα» που προστίθεται στα οχήματα, το οποίο πρέπει να εφαρμοστεί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2025. τον Απρίλιο, θα έστελνε ένα μήνυμα στην αγορά ότι τα οχήματα με μηδενικές εκπομπές ρύπων είναι ανάγκη και όχι πολυτέλεια. Απαιτείται επίσης δράση υποδομής, καθώς η εγκατάσταση σημείων φόρτισης σε ολόκληρη τη χώρα είναι απαραίτητη για τη διασφάλιση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Αν και πέρυσι εγκαταστάθηκαν περισσότερα σημεία φόρτισης από ποτέ, επί του παρόντος υπάρχει μόνο ένας τυπικός φορτιστής για κάθε 35 φορτιζόμενα αυτοκίνητα στο δρόμο – μια ελαφρά βελτίωση σε σχέση με το 2022, όταν η αναλογία ήταν ένας στους 36,4. Στο σημερινό επίπεδο υποδομής, για να ενθαρρυνθούν περισσότεροι καταναλωτές να χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια, είναι σαφές ότι πρέπει να ληφθούν μέτρα για να επιταχυνθεί η ανάπτυξη του σημείου φόρτισης.

Τέτοιες ενέργειες είναι ζωτικής σημασίας επειδή, με βάση τις τρέχουσες συνθήκες, οι πιο πρόσφατες προοπτικές της αγοράς δείχνουν ότι το μερίδιο των BEV μειώνεται παρά την αυξανόμενη συνολική αγορά νέων αυτοκινήτων. Αναμένεται ότι το 2024 Θα εγγραφούν 1,984 εκατ. των νέων αυτοκινήτων – 4,2% περισσότερο από πέρυσι και 0,5% περισσότερο από τον Ιανουάριο. Ωστόσο, οι φετινοί όγκοι BEV μειώθηκαν κατά -5,2% και τώρα έχουν εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 19,8%, πολύ χαμηλότερο από τον στόχο της κυβέρνησης του 22% ανά κατασκευαστή στο πλαίσιο του συστήματος εμπορίας εκπομπών οχημάτων.5 Ενώ η ευελιξία του συστήματος σημαίνει ότι Οι κατασκευαστές μπορούν ακόμα να επιτύχουν τους στόχους της κυβέρνησης, η μακροπρόθεσμη επιτυχία εξαρτάται από μια αναπτυσσόμενη αγορά που υποστηρίζεται από την ισχυρή ζήτηση των καταναλωτών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Parašykite komentarą

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *