Skoda άνοιξε νέες εγκαταστάσεις για το κέντρο εκπομπών και ένα ολοκαίνουργιο κέντρο προσομοίωσης στο Mladá Boleslav. Μετά από επένδυση σχεδόν 22 εκατ EUR, το εργαστήριο θα ενισχύσει τις δυνατότητες εσωτερικής ανάπτυξης του κατασκευαστή αυτοκινήτων στο Τμήμα Τεχνικής Ανάπτυξης. Οι σύγχρονες τεχνολογίες επιτρέπουν ακριβή και ακριβή μοντελοποίηση διαφόρων κλιματικών συνθηκών, γεγονός που επιτρέπει λεπτομερείς δοκιμές που προσομοιώνουν πραγματικές λειτουργίες. Το νέο κέντρο προσομοίωσης διαθέτει ένα μοναδικό εργαστήριο στην Τσεχία και στον Όμιλο Volkswagen, το οποίο είναι μια από τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις του είδους του στην Ευρώπη.
Ένας μοναδικός συνδυασμός των πιο προηγμένων τεχνολογιών
Το νέο κέντρο προσομοίωσης επιτρέπει τη δοκιμή της λειτουργικότητας του οχήματος υπό ακραία φορτία και την επικύρωση εικονικών υπολογισμών υπό διάφορες συνθήκες οδήγησης, διασφαλίζοντας υψηλή μεταβλητότητα δοκιμών σε διαφορετικά κλίματα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, η συσκευή μπορεί να αντέξει θερμοκρασίες από -7 έως +50°C. Επιπλέον, η μονάδα μπορεί να προσομοιώσει συνθήκες που κυμαίνονται από 10 έως 95% σχετική υγρασία (απαιτείται σε περιοχές όπως η Ινδία), ηλιοφάνεια και οδήγηση στα βουνά έως και 5500 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Το εργαστήριο διαθέτει επίσης ένα υπερσύγχρονο δυναμόμετρο κυλίνδρων για οχήματα έως 300 kW ικανό να προσομοιώνει αντίσταση κύλισης σε ταχύτητες έως και 265 km/h. Επιπλέον, είναι εξοπλισμένο με σύγχρονο αγωγό με δύο ανεμιστήρες για προσομοίωση ροής αέρα, σύστημα ανάλυσης εκπομπών και γρήγορη φόρτιση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα ισχύος έως 400 kW. Η ικανότητα συνδυασμού αυτών των τεχνολογιών επιτρέπει σύνθετες δοκιμές που αναπαράγουν στενά τις πραγματικές λειτουργίες με ακρίβεια και ακρίβεια των αποτελεσμάτων, ενώ η ανάλυση και η αξιολόγηση δεδομένων εκτελούνται επιτόπου. Διενεργώντας έως και 850 δοκιμές ετησίως, το Κέντρο Μοντελοποίησης διευρύνει σημαντικά τις δυνατότητες ανάπτυξης νέων τεχνικών λύσεων. Η κατασκευή περιλαμβάνει επίσης την επέκταση του κέντρου εκπομπών για να πληροί τις τρέχουσες και μελλοντικές νομοθετικές απαιτήσεις, όπως το πρότυπο εκπομπών EU7. Οι νέοι θάλαμοι μέτρησης θα χρησιμοποιηθούν κυρίως από το τμήμα Ποιότητας για να διασφαλιστεί ότι τόσο τα οχήματα προπαραγωγής όσο και τα οχήματα παραγωγής πληρούν αυτά τα πρότυπα.
Περαιτέρω επικύρωση της τεχνικής επάρκειας εντός του Ομίλου Volkswagen
Απαιτούνται δοκιμές στο Κέντρο Μοντελοποίησης, το οποίο ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2021, μετά από επένδυση σχεδόν 22 εκατομμυρίων. ευρώ, σύμφωνα με τα τρέχοντα και μελλοντικά πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Κίνας, της Ινδίας, της Βραζιλίας και άλλων περιοχών. Το άνοιγμα της εγκατάστασης είναι άλλο ένα σημαντικό βήμα στην ανάληψη της ευθύνης της Skoda για την ανάπτυξη της πλατφόρμας MQB27 της Volkswagen, καθώς και την επίβλεψη της συνολικής ανάπτυξης των βενζινοκινητήρων της σειράς EA211 και των σχετικών συστημάτων, όπως συστήματα εισαγωγής αέρα, εξαγωγής, ψύξης και θερμότητας. διαχείριση. Επιπλέον, η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία χειρίζεται όλα τα σχετικά μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων και την προσαρμογή του αυτόματου κιβωτίου DQ200. Το Τμήμα Τεχνικής Ανάπτυξης αναζητά συνεχώς νέο τεχνικό προσωπικό από διάφορους κλάδους για να ενταχθεί στις τάξεις του.