Κριτική Lamborghini Aventador Ultimae (2022).

Κριτική Lamborghini Aventador Ultimae (2022).

Αυτό είναι το καλύτερο Aventador με περισσότερους από έναν τρόπους.

Η Lamborghini Aventador LP780-4 Ultimae, όπως της δίνεται το πλήρες όνομά της, είναι η τελευταία παραλλαγή της Aventador που κυκλοφόρησε, τερματίζοντας την 11χρονη πορεία του μοντέλου. Είναι επίσης το πιο ισχυρό της παρτίδας με 769 ίππους (ή 780 CV, εξ ου και το επίθημα LP780-4, το «4» που σημαίνει τετρακίνηση). Αυτό είναι 10 hp περισσότερο από το Aventador SVJ, και όλα αυτά χωρίς υπερσυμπιεστή.

Ή υβριδική υποστήριξη? Καταλαβαίνουμε ότι το 2023 ο προγραμματισμένος διάδοχος της Aventador θα έχει επίσης έναν V12 με ένα ισχυρό υβριδικό σύστημα που θα αυξήσει την ισχύ και θα μειώσει τις εκπομπές ρύπων.

Έτσι, το Ultimae δεν είναι μόνο το τελευταίο Aventador, αλλά και το τελευταίο supercar V12 Lamborghini που κινείται μόνο με καύση.

Πόσα Aventador Ultimaes θα κατασκευαστούν;

Η Lamborghini κατασκευάζει 250 Ultimae Roadster και 350 Coupe, με τιμή περίπου 378.000 £ και 345.000 £ αντίστοιχα. Όλα εξαντλήθηκαν.

Ως κουπέ, είναι 25 κιλά ελαφρύτερο από το αντίστοιχο Aventador S, δίνοντάς του την ίδια αναλογία ισχύος προς βάρος με την ακραία Aventador SVJ, εστιασμένη στην πίστα.

Καταργεί την ακραία αεροδυναμική αυτού του αυτοκινήτου, καθιστώντας το SVJ πιο γρήγορο αυτοκίνητο στην πίστα. Αντίθετα, το Ultimae είναι ένα αυτοκίνητο προσανατολισμένο στον δρόμο με πιο καθαρό σχήμα, περισσότερο παρόμοιο με το Aventador S, με το οποίο μοιράζεται ένα σύστημα κίνησης στους πίσω τροχούς.

Επιπλέον, το πάνω άκρο του πίσω αμαξώματος είναι επίσης μια ενεργή αεροτομή, η οποία μπορεί να ανέβει από κλειστό σε δύο θέσεις και στο κάτω μέρος υπάρχει ένας σοβαρός διαχύτης.

Πώς είναι μέσα;

Σφιχτός. Ακόμα κι αν έχετε μέσο ύψος, το κεφάλι σας μπορεί να είναι πολύ κοντά στην οροφή, είτε πρόκειται για Roadster με αφαιρούμενα πάνελ είτε για κουπέ σταθερής κεφαλής. Τα καθίσματα και η θέση τους είναι ακόμα κατεστραμμένα. είναι δύσκολο να βολευτείς σε αυτό το αυτοκίνητο.

Μια ευκίνητη κεντρική κονσόλα με μια vintage προσαρμογή infotainment από το περσινό Audi είναι επίσης πολύ καθυστερημένη, αλλά αν αγοράζετε ένα V12 supercar για το infotainment και την εργονομία, το κάνετε λάθος.

Πώς είναι να οδηγείς;

Το τιμόνι αισθάνεται ζωντανό στα χέρια και το πίσω τιμόνι βοηθά να μετατραπούν οι φαρδιοί γοφοί της Aventador σε κυκλικούς κόμβους της πόλης. Σε πιο ανοιχτούς δρόμους, αυτή η αίσθηση οδήγησης δεν είναι τόσο εμφανής στην αρχή. Χρειάζεται λίγος χρόνος για να μπείτε πλήρως στο αυτοκίνητο και τα σχόλιά του και να νιώσετε ένα μαζί του. Αλλά αυτό συνέβαινε πάντα με την Aventador, και καθώς τα χιλιόμετρα περνούν και ο αρχικός εκφοβισμός πλησιάζει, εμπιστευτείτε το, βασιστείτε στα τεράστια αποθέματα πλευρικής πρόσφυσής του (ακόμη και για χειμερινά ελαστικά κατάλληλα για αυτήν την κρύα ανοιξιάτικη δοκιμή) και απολαύστε το. με αυτόν τον εξαιρετικά συναρπαστικό κινητήρα στις ωμοπλάτες. Αφού αφαιρέσετε τα πάνελ οροφής και τα τοποθετήσετε στα στηρίγματα στο μπροστινό πορτμπαγκάζ (λίγο αγγαρεία), απολαύστε τον ήχο του παντού γύρω σας. Αυτό είναι ένα αυτοκίνητο που αιχμαλωτίζει όλες τις αισθήσεις σας.

Τα φρένα από κεραμικό άνθρακα είναι στάνταρ και η αίσθηση του πεντάλ ήταν εξαιρετική στο roadster που οδηγήσαμε, αν και το κουπέ που οδηγήσαμε αργότερα μέσα στην ημέρα ένιωθε λίγο πιο απόμακρο.

Κυρίως, όμως, αισθάνεσαι τυχερός που οδηγείς μια τόσο ελκυστική δημιουργία. είναι να αισθάνεσαι, να ακούς και να βλέπεις την αντίδραση όλων που συναντάς.

Ο κινητήρας εξακολουθεί να είναι ο πρωταγωνιστής του σόου, σωστά;

Είναι πραγματικά. Ο 6,5L 60º V12 ακούγεται κάπως βιομηχανικός στο ρελαντί, αλλά καθώς οι στροφές ανεβαίνουν (αν έχετε τα κότσια μέχρι τις 8700 σ.α.λ.), οι νότες του κυμαίνονται σε χροιά, από ραθυμό έως ραμμένο έως θορυβώδες και μειλίχιο. Είναι ένα soundtrack που δεν μοιάζει με κανένα άλλο αυτοκίνητο.

Η αχίλλειος φτέρνα είναι το ρομποτικό κιβώτιο μονού συμπλέκτη με το οποίο συνδυάζεται. Ενώ μπορεί να αλλάξει ταχύτητα σε μόλις 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου στη λειτουργία μέγιστης επίθεσης Corsa, είναι απίστευτα αργό όταν οδηγείτε σε κανονική λειτουργία. Μετά από λίγο, μαθαίνεις να συγκρατείς τους μύες του λαιμού σου πριν ανέβεις για να μην πέφτει το κεφάλι σου μπροστά σαν σκύλος που χαζεύει.

Ο διάδοχος της Aventador αναμένεται να χρησιμοποιεί σύστημα μετάδοσης διπλού συμπλέκτη με υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Ετυμηγορία

Αυτό δεν είναι ακόμα το τέλος της ιστορίας των supercar V12 Lamborghini. Αλλά ίσως το τέλος της κύριας ιστορίας πριν από έναν υβριδικό επίλογο και έναν ηλεκτρικό δεύτερο τόμο τα επόμενα χρόνια. Αν και δείχνει την ηλικία του, είναι ένα πολύ συναρπαστικό αυτοκίνητο που είναι αδύνατο να μην θαυμάσετε.

Επίσης, ενώ είναι γοητευτικό, νιώθει πλέον την ηλικία του. Ενώ ο διάδοχός του υβριδικός κινητήρας θα προσθέτει βάρος και θα είναι πιο περίπλοκος, θα είναι επίσης πιο εύκολο να οδηγείτε στην πόλη από το σύνθετο κιβώτιο ταχυτήτων ISR (ανεξάρτητη ράβδο αλλαγής ταχυτήτων) και τις δυνατότητες ελέγχου πρόσφυσης του υβριδικού συστήματος αυτού του αυτοκινήτου (ελπίζουμε με κίνηση στους εμπρός τροχούς). ηλεκτρικοί τροχοί) θα ξεκλειδώσουν ακόμη μεγαλύτερη κινητικότητα και δυνατότητες.

Αλλά είναι δύσκολο να μην θρηνήσουμε τον χαμό της χαρισματικής Aventador. Απέχει πολύ από το τέλειο, αλλά δεν υπάρχει τίποτα παρόμοιο – ειδικά τώρα που έχει φύγει.

Parašykite komentarą

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *