Με τους περίπου 300 ίππους να γίνονται ο κανόνας για τα hot hatch αυτές τις μέρες, ήταν αναπόφευκτο το τελευταίο Volkswagen Golf R να ανεβάσει λίγο το φιτίλι. Οι 316 ίπποι του στάνταρ R και οι 328 ίπποι του εξαιρετικά περιορισμένου Golf R 20 προσθέτουν πραγματικά λίγο περισσότερο. Αυτή η γενιά όχι μόνο διαθέτει αύξηση της ισχύος, αλλά ο χειρισμός έχει τροποποιηθεί ώστε να είναι πιο ελκυστικός. Οι αναβαθμίσεις ισχύος και πλαισίου είναι όλες καλές, αλλά το πραγματικό ερώτημα είναι αν κάνουν το Golf R πιο διασκεδαστικό ή απλώς πιο γρήγορο.
Αν και σίγουρα κανένας κυνηγός AMG A45, η βασική ισχύς του Golf R, που παρέχεται από το πανταχού παρόν 4 υπερτροφοδοτούμενο 2.0L EA888, εξακολουθεί να ξεπερνά τους τύπους της AMG A35, της BMW M135i και του εγχώριου ανταγωνισμού από τα Audi S3 και Cupra Leon. Παρά το γεγονός ότι προσφέρεται σε άλλες αγορές στο Ηνωμένο Βασίλειο, το Golf Rs δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, δυστυχώς είναι μόνο ένα αυτόματο DSG επτά σχέσεων. Σε σύγκριση με το παλιό Golf R, το ύψος οδήγησης είναι τώρα 20 mm χαμηλότερο, η αρνητική μπροστινή γωνία έχει αυξηθεί κατά 10%, τα ελατήρια και οι αντιστρεπτικές μπάρες έχουν βελτιωθεί κατά 10%, οι αποσβεστήρες και οι δακτύλιοι έχουν βελτιωθεί, το μπροστινό πλαίσιο είναι πλέον ελαφρύ από αλουμίνιο και οι πίσω διασταυρώσεις και οι βάσεις των τροχών έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται άμεσα στις εισροές οδήγησης. Για να βελτιώσουν την πρόσφυση, οι μηχανικοί της R αύξησαν την αναλογία ασφάλισης του συμπλέκτη ροπής-διαίρεσης. Η υποστροφή μετριάζεται στέλνοντας περισσότερη κίνηση στον εξωτερικό πίσω τροχό, ενώ μειώνεται η αντίθετη ταχύτητα όταν είναι απαραίτητο για την επιτάχυνση της στροφής. Αυτό το τυπικό σύστημα ονομάζεται R-Performance Torque Vectoring. Υπάρχει ένα πλήθος νέων λογισμικών που είναι διαθέσιμο για τον συντονισμό διαφόρων συστημάτων δυναμικού ελέγχου. Μαζί με τα “Comfort”, “Sport” και “Race” υπάρχουν νέοι τρόποι οδήγησης. μια λειτουργία Nürburgring με απαλό ήχο και ακόμη και μια λειτουργία drift, αν επιλέξετε τα σωστά πλαίσια επιλογής.
Αξιολόγηση Golf R 2022
Όλα θα μπορούσαν τόσο εύκολα να είναι τεχνητά, ψηφιακά και παρεμβατικά. Καθώς όμως τα χιλιόμετρα συσσωρεύονται, είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που καταφέρνει να συνδυάσει ανόμοια στοιχεία σε ένα ολισθηρό σύνολο. Υπάρχουν πολλά να λάβετε στην αρχή. Για παράδειγμα, ο μοχλός ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί με έναν συμπαγή μοχλό αλλαγής ταχυτήτων για να επιλέξετε ταχύτητες ή να αλλάξετε τη λειτουργία σπορ του κιβωτίου για ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων. Τα κουπιά που τοποθετούνται στον τροχό για χειροκίνητο έλεγχο έχουν επιμηκυνθεί, καθιστώντας τα πιο εύκολο να πιάνονται στις στροφές, αν και είναι ακόμα πλαστικά. Αξίζει να αφιερώσετε χρόνο για να εξοικειωθείτε με τα προγράμματα οδήγησης του Golf R, τα οποία, σε αντίθεση με τα περισσότερα αυτοκίνητα, αναδεικνύουν πολύ διαφορετικές πτυχές των δυνατοτήτων του R και απαιτούν διαφορετικά επίπεδα αφοσίωσης του οδηγού. Το Sport παρέχει ευχάριστα γρήγορη απόκριση στο γκάζι, αλλά η λειτουργία Race, η οποία προσεγγίζεται απευθείας πατώντας το κουμπί R στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, είναι καλύτερη στην αποφυγή πρόωρων ανεβασμάτων, αλλά κρατά τις ταχύτητες για πολύ καιρό. Η προσαρμοσμένη λειτουργία προσφέρει μια ευρεία επιλογή ρυθμιζόμενων παραμέτρων και επιτρέπει τη λεπτή ρύθμιση με ένα ρυθμιστικό 10 βημάτων που είναι ευαίσθητο στην αφή. Έτσι, εάν το Comfort δεν είναι αρκετά μαλακό, τα αμορτισέρ πρέπει να αναβαθμιστούν λίγο για να γίνουν ακόμα πιο μαλακά τα αμορτισέρ. Στο άλλο άκρο του φάσματος, το Race μπορεί να γίνει ακόμα πιο σκληρό μέχρι να είναι καλύτερο να έχετε ένα κιτ πρώτων βοηθειών πρόχειρο. Ακόμη και όταν κάνουμε σπορ πλήρως ενεργό ESC και σε ένα αυτοκίνητο χωρίς το Performance Pack, η αίσθηση του παντελονιού είναι ότι το χαλαρό αποτέλεσμα του πίσω άξονα προορίζεται για εμάς. Το R Performance Pack, το οποίο είναι στάνταρ στο μοντέλο 20 ετών, αξίζει να εξεταστεί, καθώς προσθέτει μεγαλύτερους τροχούς 19 ιντσών, μια μάλλον άχρηστη αύξηση της τελικής ταχύτητας στα 168 mph και δύο νέα προγράμματα οδήγησης, εκτός από τα Comfort, Sport , Φυλή και Ατομικό. Ενώ το “Drift” – ο φωτισμός του ταμπλό γίνεται κόκκινο – είναι αυτονόητο, το “Special” – ο φωτισμός αλλάζει σε πράσινο – ονομάζεται επίσης Nürburgring. Αυτή η βαθμονόμηση έγινε μετά από εκατοντάδες γύρους στο Nordschleife. Μην το απορρίπτετε ως ανοησία του μάρκετινγκ. είναι μια λειτουργία που πραγματικά ωφελήθηκε από την εντατική εργασία σε ένα σύνθετο και ποικίλο κύκλωμα, ειδικά για επιφάνειες. Το Nordschleife –όπως οι δρόμοι αυτής της περιοδείας και πολλοί από τους αγαπημένους δρόμους της CAR στη Βρετανία– είναι γεμάτος ανωμαλίες και κορυφογραμμές, ανηφόρες και κατηφόρες, έντονες γωνίες και αλλαγές επιφάνειας.
Μοιάζει με το πιο ισχυρό Golf μέχρι τώρα;
Σε σύγκριση με όλα αυτά, ο κινητήρας δεν συγκεντρώνει πολλά πρωτοσέλιδα καθώς είναι μια άλλη εξέλιξη του μακροχρόνιου κινητήρα GTI. Αλλά ο λόγος που αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιείται τόσο ευρέως στην ομάδα VW είναι ότι είναι πολύ καλός, μια ιδιαίτερα αποτελεσματική εκδήλωση, που οδηγεί το Golf R από το μηδέν στα 62 mph σε 4,7 δευτερόλεπτα. Βγάζει τη μέγιστη ροπή μεταξύ 2.100 και 5.350 σ.α.λ., με την μέγιστη ισχύ να έρχεται στις 5.350 σ.α.λ., αλλά ευτυχώς πλησιάζετε τις 7.000 σ.α.λ. ταχύτητα διακοπής λειτουργίας. Ωστόσο, δεν είναι ένας κινητήρας που χρησιμοποιεί υψηλές στροφές για να προσφέρει τα προϊόντα. Οι ταχύτητες είναι καλά τοποθετημένες και αλλάζουν γρήγορα, αλλά πείθουν μόνο στις λειτουργίες Comfort και Sport. Η χειροκίνητη λειτουργία είναι αρκετά υπάκουη, αν και η αυτόματη αλλαγή ταχυτήτων στην κόκκινη γραμμή μπορεί να είναι απογοητευτική και το αυτοκίνητο είναι πρόθυμο να οδηγεί εκεί όπου μπορεί να εξοικονομήσει καύσιμο εάν το βάλεις σε λειτουργία άνεσης. Μην περιμένετε μια ιδιαίτερα αξιομνημόνευτη νότα εξάτμισης, με όλο και περισσότερα ψεύτικα να ξεχύνονται από τα ηχεία για να κάνουν το EA888 να ακούγεται σαν πεντάφι καθώς περνάτε μέσα από τις λειτουργίες από Comfort σε Race. Ευτυχώς, αυτό μπορεί να απενεργοποιηθεί, αφήνοντας ένα αρκετά επίπεδο τετρακύλινδρο drone διάσπαρτο με το περίεργο θόρυβο της εξάτμισης και το χτύπημα όταν βρίσκεστε σε αγωνιστικές λειτουργίες. Το προαιρετικό σύστημα εξάτμισης Akrapovic από τιτάνιο μπορεί να εξοικονομήσει 7 κιλά, αλλά θα αφαιρέσει περισσότερα από 3.000 £ από τον τραπεζικό σας λογαριασμό και θα κάνει το αυτοκίνητο πιο δυνατό, όχι πιο μουσικό. Σε κανονική οδήγηση, το 20 δεν αισθάνεται πιο μυώδες από το μέσο αυτοκίνητο. Αυτό συμβαίνει μόνο όταν εξερευνάτε τις τελευταίες 2000 σ.α.λ. ή τόσο πολύ ώστε να αισθάνεται αισθητά πιο γρήγορα. Τούτου λεχθέντος, δεν είναι διαφορά νύχτας-μέρας, καθώς ο αναιδής επανασχεδιασμός του τυπικού αυτοκινήτου σίγουρα προσθέτει περισσότερη προσοχή.
Ας γυρίσουμε στο πλάι!
Θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να μπορέσουμε να εφαρμόσουμε τη λειτουργία Drift με aplomb. Σε στεγνή άσφαλτο, χρειάζεστε μια μεγάλη αλλά σταθερή στροφή στη δεύτερη ταχύτητα, καθαρή ορατότητα μέσα και έξω από τη γωνία και αυτοπεποίθηση όλη την ημέρα. Η λειτουργία Drift αφήνει το ESC μερικώς ενεργοποιημένο εάν τα πράγματα αρχίσουν να γίνονται υπερβολικά. Αυτοκίνητα και καφές, αν και ακόμα και όταν είναι «κλειστό» θα το νιώθετε να φρενάρει στο όριο.
Πώς λειτουργεί το Golf R;
Το τιμόνι είναι πολύ άμεσο στις 2,1 στροφές lock-to-lock, αλλά το σύστημα μεταβλητής ταχύτητας και μεταβλητής ισχύος μεταφέρει στην πραγματικότητα κάποια ανάδραση από το γόνατο στην παλάμη. Ομοίως, τα φρένα (τρυπημένοι δίσκοι στο μπροστινό μέρος) διατηρούν μια σίγουρη ισορροπία ηρακλεϊκής ισχύος ακινητοποίησης, λεπτής μέτρησης και φαινομενικά ατελείωτης αντοχής. Περάστε πολύ χρόνο μαζί του και το Golf R θα αρχίσει να νιώθει φίλος. Όπως όλοι οι φίλοι σου, ξέρεις ότι έχει τα ελαττώματά του, κυρίως λόγω της καμπίνας, που έχει εμμονή με το να σαρώνεις, να σκρολάρεις, να μεγεθύνεις και να μιλάς στο έργο τέχνης, ενώ ο οδηγός θέλει οι εντολές του να μεταφραστούν σε καλή δουλειά. , χωρίς καθυστέρηση ή απόσπαση της προσοχής. Έχουμε ήδη ανησυχήσει για αυτό το σύστημα ψυχαγωγίας. Υπάρχουν απογοητεύσεις στο σαλόνι με τις οποίες μπορείς να μάθεις να ζεις. Και αξίζει να το κάνετε όταν η ανταμοιβή είναι ένα αυτοκίνητο που είναι τόσο καλό στην οδήγηση. Ζήστε τι μπορούν να κάνουν τα διάφορα προγράμματα οδήγησης και ζήστε το εύρος και το βάθος των δυνατοτήτων του Golf R. Κάτω από έντονη επιτάχυνση από σάρωθρες τρίτης ταχύτητας, η προοδευτική μεταφορά ροπής φορτώνει τους πίσω τροχούς, παρακαλώντας τους να απεμπλακούν. Στη δεύτερη ταχύτητα στις στροφές στα εννέα δέκατα, η εμπλοκή αλλάζει αμέσως την ισορροπία από σχεδόν υποστροφή σε σχεδόν υπερστροφή, δίνοντας έμφαση στο «κοντό». Ναι, είναι περήφανα το Golf – το DNA είναι ακόμα εκεί. Ωστόσο, μοιάζει πολύ με το Golf R. Όταν σκέφτεστε, βλέπετε και αισθάνεστε “Γκολφ”, το υποσυνείδητό σας σας προετοιμάζει αυτόματα για ορισμένα γνωστά χαρακτηριστικά του γκολφ: πρώιμη υποστροφή και αγώνες οδήγησης, για παράδειγμα. Αλλά αυτό το Golf R συνεχίζει το παιχνίδι. Πρόωρη υποστροφή; Καθόλου. Είναι αλήθεια ότι, ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο οδήγησης, το ένα άκρο του αυτοκινήτου θα υποκύψει τελικά στους νόμους της φυσικής. Αλλά αυτό δεν είναι το μέτωπο. Καθυστερημένη έξοδος από την ευθεία; Δεν χρειάζεται να επαναλάβετε αυτό το ξεχασμένο μάθημα γεωμετρίας. Το φρενάρισμα, η στροφή και η επιτάχυνση του R είναι τρία κλιμακούμενα στάδια της ίδιας ομαλής, συνεχούς καμπύλης. Αυτό κάνουν για εσάς ένα βελτιωμένο σύστημα τετρακίνησης, ένας νέος πλευρικός διαχύτης πίσω άξονα, προσαρμοστικοί αποσβεστήρες και είσοδοι λογισμικού που συντονίζονται από το Driving Dynamics Manager. Όσοι περιμένουν μια σημαντικά πιο έντονη οδήγηση από το 20 μπορεί να είναι λίγο απογοητευμένοι. Εξάλλου, είναι ουσιαστικά ένα μοντέλο Performance Pack με λίγο περισσότερη ισχύ και άλλες βελτιώσεις λογισμικού.
Τι γίνεται με το βαγόνι;
Παρά το μεγαλύτερο μεταξόνιο και τον πίσω προεξοχή, για να μην αναφέρουμε το επιπλέον βάρος, μπορείτε ακόμα να διασκεδάσετε στο Golf R wagon. Είναι επίσης διαθέσιμο με το Performance Pack, αλλά ακόμα και χωρίς αυτό, το δοκιμαστικό μας αυτοκίνητο εξοπλισμένο με DCC θα μπορούσε να χαμογελάσει στα πρόσωπά μας. Φυσικά, το 0-62 mph είναι λίγο πιο αργό στα 4,9 δευτερόλεπτα και δεν είναι τόσο πρόθυμο να αλλάξει κατεύθυνση όσο η καταπακτή. Παρόλα αυτά, εξακολουθεί να έχει το ίδιο σίγουρο μπροστινό άκρο και απαλά λυγισμένο πίσω άκρο, κάνοντας την καταπακτή πολύ πιο διασκεδαστική από τον προκάτοχό του. Δεδομένου του εξαιρετικά βελτιωμένου χώρου αποσκευών και της χρήσιμης αύξησης του χώρου των πίσω επιβατών, είναι μια εύκολη επιλογή για όποιον εκτιμά την επιπλέον πρακτικότητα.
VW Golf R: η ετυμηγορία
Λίγο πιο γρήγορο και πιο αξιόπιστο, η ισχύς των 316 ίππων είναι κατά κύριο λόγο εκπληκτική στην όπισθεν. Το νέο Golf R είναι λιγότερο απαιτητικό από το GTI, αλλά ακόμα πιο διασκεδαστικό. Και η ταχύτητα σε όλους τους δρόμους είναι διαφορετική. Μπορεί να είναι το πιο συναρπαστικό Golf R μέχρι σήμερα, αλλά εξακολουθεί να είναι ένα Golf R. Αυτό σημαίνει ότι παραιτείται από την απόλυτη συγκίνηση για έναν πιο ελαφρύ καθημερινό τρόπο ζωής, κάτι που πιστεύουμε ότι θα απολαύσουν πολλοί υποψήφιοι αγοραστές. Θα τηρούσαμε το Performance Pack με το κανονικό R, γιατί ενώ τα 20 χρόνια είναι λίγο πιο γρήγορα, πληρώνετε πολύ ακριβά για όχι πολλά περισσότερα.