Κύριες βλάβες των κινητήρων Audi Q5 2008-2017

Κύριες βλάβες των κινητήρων Audi Q5 2008-2017

Το Audi Q5 έχει ήδη καταφέρει να χωριστεί σε δύο γενιές: 8R (2008-2017) και 80A (2017-σήμερα). Η πρώτη γενιά 8R έχει αναθεωρηθεί εκτενώς από το ντεμπούτο της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου το 2008. παρήγαγε FCEV και υβριδικά μοντέλα, καθώς και το μοντέλο SQ5. Μετά το 2013 ανακοίνωσε το μοντέλο SQ5, η νέα γενιά 80A παρουσιάστηκε το 2016. στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού. Αν και το Q5 δεύτερης γενιάς δεν κυκλοφορεί για πολύ καιρό στην αγορά, προσφέρεται ήδη σε τρία διαφορετικά μοντέλα και θα είναι διαθέσιμο το 2021. θα ενημερωθεί με πιο ευκρινή περιγράμματα.

Το Audi 8R Q5 ήταν διαθέσιμο με τρεις κινητήρες: 2.0T FSI Quattro, 2.0 TDI Quattro και 3.0 TDI Quattro. Υπήρχαν επίσης τρεις επιλογές κιβωτίου ταχυτήτων: μηχανικό εξατάχυτο, Tiptronic επτά σχέσεων ή Tiptronic οκτώ σχέσεων. Το 80A προσφέρεται παγκοσμίως με κινητήρα 2.0 TFSI ή 2.0 TDI που συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων S-Tronic επτά ταχυτήτων. Θα προσπαθήσουμε να προσδιορίσουμε ποιοι κινητήρες έχουν συγκεκριμένα προβλήματα, αλλά η κύρια εστίασή μας θα είναι στις επισκευές και οδηγίες κινητήρων 2.0 TFSI. Πριν αγοράσετε ανταλλακτικά, ελέγξτε αν ταιριάζουν στο αυτοκίνητό σας.

5 πιο συνηθισμένα προβλήματα κινητήρα Q5

Η κατανάλωση λαδιού κινητήρα Audi Q5 είναι υψηλή

Εάν έχετε κινητήρα EA888 δεύτερης γενιάς και δεν το έχετε ήδη, σας συνιστούμε να τον ελέγξετε. Αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για να αμφισβητηθεί η αξιοπιστία του Q5. Σύμφωνα με την περιγραφή του προβλήματος, η κατανάλωση λαδιού κινητήρα είναι σημαντικά υψηλότερη από την κανονική.

Αυτό το EA888 δεύτερης γενιάς έχει προβλήματα με τις βαλβίδες ελέγχου της πίεσης του στροφαλοθαλάμου, τις τσιμούχες του γραναζιού, τα έμβολα, τους δακτυλίους και τις κεφαλές από το εργοστάσιο. Πολλά δελτία τεχνικής υπηρεσίας, συμπεριλαμβανομένου αυτού, έχουν ήδη ασχοληθεί με αυτό το ζήτημα. Εάν το Q5 σας έχει αυτό το πρόβλημα, η καθυστέρηση μπορεί να οδηγήσει σε υψηλό κόστος επισκευής.

Τα σημάδια της υψηλής κατανάλωσης λαδιού περιλαμβάνουν:

  • Εναπόθεση λαδιού στον κινητήρα
  • Μια ένδειξη χαμηλής πίεσης λαδιού που ανάβει σε κανονικές ώρες
  • Μπλε σύννεφα καπνού από τον σωλήνα εξάτμισης
  • Μειωμένη απόδοση καυσίμου
  • Λαδόκολλα με μεταλλικά μέρη

Εάν το αυτοκίνητο, ειδικά το δεύτερο EA888, εμφανίσει κάποιο από αυτά τα συμπτώματα, λάβετε άμεσα μέτρα για να αποφύγετε έναν λογαριασμό 2.000-3.000 ευρώ.

Χρειάζεται να συμπληρώνω λάδι μεταξύ των αλλαγών λαδιών; Για να το θέσω ήπια, αυτό δεν είναι συνηθισμένο. Εάν συμβαίνει αυτό, μπορεί να πραγματοποιηθεί δοκιμή κατανάλωσης λαδιού για να ελεγχθεί ότι το αυτοκίνητο πληροί τα πρότυπα της Audi.

Είναι καλύτερο να εντοπίσετε το πρόβλημα στη βαλβίδα πίεσης του στροφαλοθαλάμου ή στη στεγανοποίηση του γραναζιού για να αποφύγετε μεγάλο κόστος.

Αστοχία αλυσίδας χρονισμού και εντατήρα

Η Audi και η Volkswagen αντιμετωπίζουν συχνά βλάβες της αλυσίδας χρονισμού και του εντατήρα μετά από περίπου 130.000 χιλιόμετρα. Στην ιδανική περίπτωση, η αλυσίδα χρονισμού θα πρέπει να διαρκεί όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος. Η αλυσίδα χρονισμού συνδέει τους άξονες του πινιόν και του εκκεντροφόρου, επιτρέποντας στο κιβώτιο ταχυτήτων και τον κινητήρα να συνεργαστούν. Η αστοχία της αλυσίδας χρονισμού μπορεί να συμβεί με διάφορους τρόπους: τέντωμα της αλυσίδας, ελλείποντα κρίκους ή σπασμένοι σύνδεσμοι. Οποιοδήποτε από αυτά μπορεί να βλάψει σοβαρά τον κινητήρα.

Η φθορά του εντατήρα της αλυσίδας χρονισμού, η ανεπαρκής λίπανση και η γενική ηλικία της μονάδας συμβάλλουν στην αστοχία της αλυσίδας χρονισμού. Εάν η αλυσίδα χρονισμού αποτύχει, ο κινητήρας δεν πρέπει να ξεκινήσει καθόλου. Στη χειρότερη περίπτωση, τα εσωτερικά εξαρτήματα του κινητήρα, όπως οι βαλβίδες και τα έμβολα, μπορεί να υποστούν σοβαρή ζημιά.

Σημάδια αστοχίας αλυσίδας χρονισμού ή εντατήρα:

  • Σβήματα κινητήρα
  • Ανώμαλο ρελαντί κινητήρα
  • Κροτάλισμα από το χώρο του κινητήρα
  • Η Limp mode ενεργοποιείται
  • Το αυτοκίνητο δεν ξεκινά

Διαρροή φλάντζας αντλίας καυσίμου

Αν και η Audi έχει εκδώσει μια ανάκληση για αυτό το πρόβλημα (16V660000), είναι σημαντικό να αναφέρετε εάν δεν το έχετε επιδιορθώσει ακόμα. Το Audi Q5, που κατασκευάστηκε μεταξύ 2009 και 2017, ήταν μια πρώιμη σειρά για να εμφανιστούν ρωγμές στη φλάντζα της αντλίας καυσίμου. Ως αποτέλεσμα, η βενζίνη μπορεί να ρέει από την αντλία καυσίμου στο σύστημα εξάτμισης. Η φλάντζα της αντλίας βενζίνης ρυθμίζει τη ροή της βενζίνης στον κινητήρα.

Λόγοι για τη διαρροή της φλάντζας της αντλίας καυσίμου:

  • Η μυρωδιά της βενζίνης στην καμπίνα
  • Συσσώρευση βενζίνης στα εξαρτήματα της εξάτμισης

Επιλογές αντικατάστασης φλάντζας αντλίας καυσίμου

το 2018 έγινε ανάκληση τον Δεκέμβριο λόγω ελαττωμάτων στις φλάντζες της αντλίας καυσίμου. Εάν δεν είστε βέβαιοι εάν το αυτοκίνητό σας έχει ενημερωθεί, μπορείτε να εκτυπώσετε την ειδοποίηση ανάκλησης ή να τη μεταφέρετε στον τεχνικό σας. Επειδή πρόκειται για ανάκληση, η Audi θα πρέπει να καλύψει το κόστος της επισκευής, επομένως επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο της Audi για να βεβαιωθείτε ότι το πρόβλημα έχει επιλυθεί.

Σύστημα Start-Stop

Το Audi Q5 είχε πολλά παράπονα και ενημερωτικά δελτία τεχνικής υπηρεσίας (TSB) τα οποία η Audi απέρριψε ως αβάσιμα επειδή το σύστημα Start-Stop λειτουργεί όπως έπρεπε. Το ενεργό σύστημα start-stop κλείνει τον κινητήρα όταν το όχημα σταματά, εξοικονομώντας καύσιμα και μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων. Η τεχνολογία έχει μεγάλες δυνατότητες, αλλά δεν είναι χωρίς ελαττώματα και μπορεί να μην αρέσει σε ορισμένους πελάτες. Εάν αισθάνεστε άβολα με το σύστημα, η Audi συνιστά να το απενεργοποιήσετε. Δεν καταλαβαίνουν πόσο ενοχλητικό είναι να το σβήνεις συνέχεια πριν από κάθε βόλτα.

Μειονεκτήματα του συστήματος Start-Stop:

  • Η ενεργοποίηση απαιτεί χρόνο
  • Καθυστερημένη απόκριση στην ταχύτητα
  • Περισσότερες από 10 εκκινήσεις κινητήρα την ημέρα
  • Πρέπει να πληρούνται πολλές προϋποθέσεις για να λειτουργήσει
  • Ξαφνική διακοπή λειτουργίας του συστήματος διεύθυνσης και πέδησης
  • Κίνδυνος κύλισης

Parašykite komentarą

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *