Πώς να δημιουργήσετε μια κερδοφόρα καμπάνια στο Google Ads

Πώς να δημιουργήσετε μια κερδοφόρα καμπάνια στο Google Ads

Το “Google Ads” είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που μπορείτε να έχετε στην εργαλειοθήκη μάρκετινγκ εάν θέλετε να έχετε μια κερδοφόρα επιχείρηση. Με μια καλή στρατηγική, μπορείτε να αναπτυχθείτε εκθετικά σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Σε όλο τον κόσμο ξοδεύονται δισεκατομμύρια ευρώ στο Google Ads, που σημαίνει ότι είναι κερδοφόρο. Ωστόσο, για να επενδύσετε με σύνεση στο Google Ads, πρέπει πρώτα να καταλάβετε πώς λειτουργεί. Επομένως, σας παρουσιάζουμε τις πιο σημαντικές πτυχές.

Κατανοήστε τι είναι το ROI και το ROAS

Αν θέλετε να έχετε μια κερδοφόρα καμπάνια στο Google Ads, πρέπει να σκεφτείτε μαθηματικά. Πρέπει να εξετάσετε πόση κίνηση θα δημιουργήσει για εσάς, πόση κίνηση θα μετατρέψει και πόσο θα σας κόστιζε.

ROI = Έσοδα – Κόστος / Κόστος ανά διαφήμιση

Για να μπορέσετε να υπολογίσετε το πραγματικό ROI σας, πρέπει πρώτα να γνωρίζετε τα περιθώρια κέρδους σας. Μην ξεχνάτε να λαμβάνετε υπόψη πράγματα όπως το κόστος που συνεπάγεται η προσέλκυση νέων δυνητικών πελατών ή η πραγματοποίηση μιας πώλησης.

Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης = Ακαθάριστα Έσοδα / Κόστος ανά Διαφήμιση

Είναι σημαντικό να κατανοήσετε ποιο μοντέλο χρειάζεται η καμπάνια σας και να κατανοήσετε την απόδοσή τους. Εάν έχετε ήδη έξοδα μάρκετινγκ, τότε ίσως θελήσετε να εξετάσετε και ένα μοντέλο απόδοσης επένδυσης (ROI).

Υπολογίστε το νεκρό σημείο

Η κατανόηση της απόδοσης επένδυσης και της απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) είναι πολύ σημαντική, εάν θέλετε να παρακολουθείτε αποτελεσματικά την κερδοφορία σας στο σύστημα Google Ads. Υπολογίζοντας το σημείο διακοπής, μπορείτε να λάβετε ένα εξαιρετικό σημείο αναφοράς και στόχο για τις καμπάνιες σας στο Google Ads. Λοιπόν, πώς ξέρετε ποια θα πρέπει να είναι η απόδοση επένδυσης για να εξισωθεί; Η απάντηση είναι πολύ απλή. Διαιρέστε το περιθώριο κέρδους με τη μονάδα.

Ας υποθέσουμε ότι ο τύπος εξισορρόπησης είναι: Αντίστροφος: 1/,4 = 2,5 ή 250%

Αυτό θα σήμαινε ότι πρέπει να κερδίζουμε 2,50 € για κάθε 1 € που δαπανάται σε διαφήμιση για να εξισορροπηθεί. Το ερώτημα είναι γιατί; Αυτό συμβαίνει γιατί για κάθε 2,50 ευρώ εισοδήματος θα λαμβάνετε μόνο ευρώ (40 τοις εκατό). Αυτό σημαίνει ότι κερδίζετε 0 Ευρώ.

Ελέγξτε τη συχνότητα αναζήτησης και λάβετε πληροφορίες για τις λέξεις-κλειδιά

Πριν ξεκινήσετε την προώθηση της καμπάνιας σας, θα πρέπει πρώτα να δείτε ολόκληρη την αγορά. Δείτε τις μετρήσεις, πείτε ποιο ήταν το ιστορικό μέσο CPC για τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας και ποιος είναι ο όγκος αναζήτησης. Ο πιο βασικός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι απλώς να χρησιμοποιήσετε το Google Keyword Planner. Αυτό το εργαλείο μπορεί να σας δείξει πόσα χρήματα θα χρειαστείτε για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Θα δείτε επίσης ποια είναι η μέγιστη προσφορά CPC και το ποσοστό μετατροπών, γεγονός που θα επηρεάσει την απόδοση της καμπάνιας σας. Αφού κάνετε αυτήν την έρευνα, θα είναι πιο εύκολο για εσάς να αποφασίσετε εάν μπορείτε να επωφεληθείτε ή όχι με τον προϋπολογισμό σας. Μερικές φορές ακόμη και 5 ευρώ μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ μιας κερδοφόρας και ασύμφορης καμπάνιας.

Σχεδιασμός λέξεων-κλειδιών
Σχεδιασμός λέξεων-κλειδιών

Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι οι προβλέψεις της Google δεν είναι πάντα ακριβείς και ενδέχεται να μην εγγυώνται την απόδοση της καμπάνιας σας. Θα λάβετε μόνο πληροφορίες “Google” που βασίζονται σε διαθέσιμα δεδομένα. Χρησιμοποιήστε τις γνώσεις τους ως χείρα βοηθείας για να σας βοηθήσουν να επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά που θέλετε και τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας. Σας προτείνουμε να ξεκινήσετε λίγο κάθε φορά και να αφιερώνετε χρόνο, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τα δεδομένα που λαμβάνετε και να βλέπετε τις πιο αποτελεσματικές λέξεις-κλειδιά.

Βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπής

Η αύξηση του ποσοστού μετατροπών είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για τη δημιουργία μιας κερδοφόρας καμπάνιας στο Google Ads. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει διάφορα πράγματα, όπως αντίγραφο διαφημίσεων, κατάλληλες παροτρύνσεις για δράση και βελτιστοποίηση των σελίδων προορισμού. Θα πρέπει να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο σε αυτήν την πτυχή για να βελτιωθείτε. Η δοκιμή A/B θα πρέπει επίσης να είναι χρήσιμη, ώστε να μπορείτε να αυξήσετε περαιτέρω τα ποσοστά μετατροπών σας.

Αύξηση επεκτάσεων

Μπορείτε επίσης να αυξήσετε το ποσοστό μετατροπών στο σύστημα “Google Ads”, εάν θέλετε να είστε χρήσιμοι στον χρήστη. Θα πρέπει να προσπαθήσετε να τους δώσετε ό,τι χρειάζονται για να λύσουν το πρόβλημά τους και να τους ωφελήσετε. Για να είναι πιο χρήσιμο, αυξήστε τις επεκτάσεις. Υπάρχουν τέσσερις περιορισμένες θέσεις διαφημίσεων με κείμενο στην κορυφή του SERP (Σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης). Όταν φτάσετε εκεί, πρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον χώρο με σύνεση και να τον εκμεταλλευτείτε. Επίσης, η διαφήμισή σας θα πρέπει να καταλαμβάνει όσο το δυνατόν περισσότερο χώρο σε αυτήν τη σελίδα.

Parašykite komentarą

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *