Λοιπόν, πιάσατε το περιβόητο bug BMW M, σωστά; Το καταλαβαίνουμε, αυτά είναι απίστευτα αυτοκίνητα, αλλά σίγουρα δεν είναι φθηνά στη συντήρηση. Αν ψάχνετε για ένα αυτοκίνητο Μ με κινητήρα S58, βρίσκεστε στο σωστό μέρος γιατί θα έχετε πολλά για εσάς με τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Βασικές προδιαγραφές του κινητήρα BMW S58
Πριν ξεκινήσουμε να συζητάμε τα ζητήματα του κινητήρα BMW S58, ας μιλήσουμε για τις γενικές προδιαγραφές του κινητήρα S58 και ας δούμε τι νούμερα παράγει αυτός ο κινητήρας.
Ο κινητήρας S58 είναι ένας κινητήρας που αναπτύχθηκε από το B58. Αν ασχολείστε με τη BMW, γνωρίζετε ότι ο κωδικός κινητήρα για τους στάνταρ κινητήρες είναι Β και τα μοντέλα M-Sport έχουν S. Άρα το S58 είναι η έκδοση υψηλών επιδόσεων του B58.
Συνολικά, είναι ένας εν σειρά κινητήρας 6 με διπλούς υπερσυμπιεστές mono-scroll. Το μπλοκ και η κυλινδροκεφαλή είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και ο κυβισμός του κινητήρα είναι 3,0L.
Ο κινητήρας έχει αναλογία συμπίεσης 9,3:1 και μέγιστη σ.α.λ. 7.200 σ.α.λ. Αυτός ο κινητήρας διαθέτει άμεσο ψεκασμό καθώς και διπλό VANOS (μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων) και Valvetronic (μεταβλητή ανύψωση βαλβίδων).
Υπάρχει μόνο μία έκδοση του κινητήρα S58 και αυτή είναι S58B30T0. Ουσιαστικά ο ίδιος κωδικός κινητήρα υπάρχει σε όλες τις εφαρμογές.
Ωστόσο, η ισχύς που παρέχεται από τον κινητήρα διαφέρει ανάλογα με το μοντέλο αυτοκινήτου. Η μικρότερη έκδοση παράγει 338 kW (453 hp) και η πιο ισχυρή – 375 kW (503 hp).
Η πιο ισχυρή έκδοση είναι για μοντέλα Competition. Θα εξετάσουμε καθένα από αυτά αργότερα στο άρθρο.
Συνήθη προβλήματα κινητήρα BMW S58
Συνήθη προβλήματα κινητήρα BMW S58:
- Κλικ / κροτάλισμα από το χώρο του κινητήρα
- Το ψυγείο λαδιού είναι τοποθετημένο πολύ χαμηλά
- Σε ρελαντί μετά τον ανεφοδιασμό / σχεδόν στάσιμο
- Διαρροές λαδιού
- Κατανάλωση ψυκτικού
- Αστοχία ρουλεμάν ράβδου
- Σημαντικές αστοχίες ρουλεμάν
Τώρα που απαριθμήσαμε τα κύρια προβλήματα με αυτόν τον κινητήρα, ας εξετάσουμε το καθένα από αυτά παρακάτω. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι δεν πρόκειται για σοβαρά προβλήματα και ότι αυτός ο κινητήρας δεν υποφέρει από σοβαρά προβλήματα. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη. Λοιπόν, ας μιλήσουμε για αυτά με περισσότερες λεπτομέρειες.
Κλικ / κροτάλισμα από το χώρο του κινητήρα
Αρκετοί ιδιοκτήτες έχουν αναφέρει έναν θόρυβο κροτάλισμα ή κλικ που προέρχεται από τον κινητήρα. Δεν είναι ακόμη σαφές εάν επρόκειτο για πρόβλημα με τον ανυψωτήρα εκκεντροφόρου ή προβλήματα με την αλυσίδα χρονισμού.
Ωστόσο, αυτοί οι ήχοι είναι συνηθισμένοι σε ορισμένους από αυτούς τους κινητήρες. Όπως σημείωσε ένας ιδιοκτήτης στο φόρουμ X3, ο ήχος έρχεται και φεύγει. Σημαίνει διαλείπουσα.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι πολύ έξυπνο να πάρετε τη BMW σας στην τοπική αντιπροσωπεία και να τους αφήσετε να διορθώσουν το πρόβλημα.
Εάν το όχημα κάνει αυτούς τους θορύβους, σημαίνει ότι ο κινητήρας έχει πρόβλημα και δεν είναι φυσιολογικό. Οι κρίκοι δεν είναι ποτέ καλό πράγμα, τελεία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το πρόβλημα είναι λιγότερο συχνό, υπάρχουν μερικές αναφορές που κάνουν αρκετά συνηθισμένο να το αναφέρουμε εδώ. Δυστυχώς, η έρευνά μας δεν κατέληξε στο συμπέρασμα ποια θα μπορούσε να είναι η αιτία του προβλήματος, καθώς οι ιδιοκτήτες δεν ανέφεραν πώς επέλυσαν το πρόβλημα.
Το ψυγείο λαδιού είναι τοποθετημένο πολύ χαμηλά
Ένα άλλο μειονέκτημα αυτού του κινητήρα είναι ότι το ψυγείο λαδιού αυτού του κινητήρα είναι τοποθετημένο πολύ χαμηλά. Βρίσκεται ακριβώς πάνω από τον μπροστινό διαχωριστή.
Αυτό σημαίνει ότι ένα μικρό ατύχημα μπορεί εύκολα να βλάψει το ψυγείο λαδιού και αν συνεχίσετε να οδηγείτε, μπορεί να χάσετε όλο το λάδι και ο κινητήρας θα στεγνώσει.
Επομένως, σας συμβουλεύουμε να ελέγχετε για διαρροές κάθε φορά που ξύνετε έναν προφυλακτήρα ή έχετε παρόμοια μπροστινή επαφή.
Επειδή αυτό το εξάρτημα μπορεί εύκολα να διαρρεύσει, όλο το λάδι και ο κινητήρας σας θα αποστραγγιστούν εντελώς. Αυτό δεν είναι σοβαρό πρόβλημα, αλλά παρουσιάζουμε αυτό το ζήτημα μόνο ως προληπτικό μέτρο για εσάς ως μελλοντικό ιδιοκτήτη μιας BMW M με κινητήρα S58.
Σε ρελαντί μετά τον ανεφοδιασμό / σχεδόν στάσιμο
Ένα άλλο πρόβλημα που αναφέρθηκε από τον ιδιοκτήτη στον σύνδεσμο που επισύναψα νωρίτερα είναι μια κατάσταση όπου εμφανίζεται το ρελαντί μετά τον ανεφοδιασμό. Το πρόβλημα φέρεται να προκάλεσε τη διακοπή λειτουργίας του κινητήρα.
Αυτό το πρόβλημα είναι επίσης διακοπτόμενο, άλλοτε συμβαίνει και άλλοτε όχι. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, αυτό συμβαίνει μόνο μετά τον ανεφοδιασμό.
Σχετικά με αυτό το πρόβλημα, αξίζει να σημειωθεί ότι μπορεί να προκληθεί από προβλήματα στη βαλβίδα εξαερισμού του αυτοκινήτου.
Η βαλβίδα αναπνοής είναι επίσης πρόβλημα με τον κινητήρα B58, ο οποίος είναι μια έκδοση χαμηλής ισχύος του S58.
Εάν το όνομα σας μπερδεύει, αυτή η βαλβίδα εξαερισμού είναι μια βαλβίδα PCV. Μια θετική βαλβίδα ανακυκλοφορίας στροφαλοθαλάμου που εκτονώνει την πίεση του στροφαλοθαλάμου.
Επιπλέον, ένα κακό φίλτρο καυσίμου, μια κακή αντλία καυσίμου (τόσο οι αντλίες HPFP όσο και οι αντλίες χαμηλής πίεσης) και το σύστημα EVAP μπορούν επίσης να προκαλέσουν αυτό το πρόβλημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν πρόκειται για σοβαρό πρόβλημα.
Διαρροές λαδιού
Οι διαρροές λαδιού είναι επίσης συχνές στον κινητήρα S58. Είναι κινητήρας BMW και οι διαρροές λαδιού είναι σχεδόν φυσιολογικές για τις BMW. Τίποτα νέο, αν και αυτοί οι κινητήρες ρέουν πολύ λιγότερο σε σύγκριση με τους παλαιότερους κινητήρες.
Αυτοί οι κινητήρες ρέουν από το περίβλημα του φίλτρου λαδιού, τα καλύμματα βαλβίδων, καθώς και τα καλύμματα χρονισμού. Συγκεκριμένα, ο ιδιοκτήτης παραπονέθηκε ότι ο κινητήρας τους S58 έτρεχε λάδι από τα καπάκια του διανομέα.
Αυτό απαιτεί το τράβηγμα του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων για να διορθωθεί το πρόβλημα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συνιστούμε πραγματικά να ελέγχετε για διαρροές, καθώς αυτού του είδους οι επισκευές μπορεί να είναι πολύ δαπανηρές στην επίλυση και να κοστίζουν χιλιάδες δολάρια.
Κατανάλωση ψυκτικού
Σημειώθηκε επίσης η κατανάλωση ψυκτικού, ειδικά στον κινητήρα B58. Δεν είναι σαφές τι καταναλώνει το ψυκτικό υγρό στους περισσότερους από αυτούς τους κινητήρες και δεν έχει κάθε κινητήρας το πρόβλημα.
Δεν έχουμε γίνει μάρτυρες παραπόνων για τον κινητήρα S58, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να συμβεί, καθώς είναι ουσιαστικά ο ίδιος κινητήρας κάτω από το δέρμα.
Γι’ αυτό σας συμβουλεύουμε να γνωρίζετε τουλάχιστον αυτή τη δυνατότητα και να φροντίζετε πάντα η στάθμη του ψυκτικού υγρού σας να είναι στο συνιστώμενο επίπεδο.
Αστοχία ρουλεμάν ράβδου
Έχουν επίσης αναφερθεί αστοχίες ρουλεμάν ράβδων κινητήρα S58. Ενώ πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι αυτός ο κινητήρας είναι αλεξίσφαιρος, στην πραγματικότητα δεν είναι.
Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι όλοι αυτοί οι κινητήρες κακοί. Αυτό είναι μάλλον το κόμμα που είχε αυτά τα προβλήματα.
Το καλό είναι ότι έχει εκδοθεί δελτίο υπηρεσιών για μοντέλα που κατασκευάζονται από το 2019 και μετά. 15 Μαΐου έως το 2020 23 Οκτωβρίου
Σημαντικές αστοχίες ρουλεμάν
Εκτός από τις αστοχίες ρουλεμάν ράβδων, έχουν επίσης αναφερθεί αστοχίες κύριου ρουλεμάν. Τα κύρια ρουλεμάν είναι αυτά που συγκρατούν τον στροφαλοφόρο άξονα. Ενώ τα ρουλεμάν της ράβδου κινούν τα έμβολα πάνω-κάτω.
Πρέπει να ήταν μια κακή παρτίδα κινητήρων. Αυτό το πρόβλημα ανακλήθηκε ξανά όταν ανακλήθηκαν μοντέλα που κατασκευάστηκαν από το 2021 και μετά. 13 Ιουλίου έως το 2021 23 Σεπτεμβρίου Μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα επηρεαζόμενα οχήματα σε αυτόν τον σύνδεσμο.
Προσαρμογή κινητήρα BMW S58
Τώρα ας μιλήσουμε για τις κύριες εφαρμογές αυτού του κινητήρα BMW S58.
338 kW (453 hp)
- 2023 – Η τρέχουσα BMW G87 M2
344 kW (461 hp)
- 2019 – 2022 G20 Alpina B3
353 kW (473 hp)
- 2019 – Παρουσιάζεται η BMW F97 X3 M
- το 2019 – παρουσιάζεται η BMW F98 X4 M
- το 2021 – η τρέχουσα BMW G80 M3
- 2021 – Τρέχουσα BMW G82 M4
364 kW (488 hp)
- το 2023 – τρέχον G20 Alpina B3
375 kW (503 hp)
- το 2019 – ο τρέχων διαγωνισμός για την BMW F97 X3 M
- το 2019 – τρέχων διαγωνισμός BMW F98 X4 M
- το 2021 – ο τρέχων διαγωνισμός για την BMW G80 M3
- το 2021 – ο τρέχων διαγωνισμός για την BMW G82 M4
FAQ
Ποια είναι τα κοινά προβλήματα κινητήρα BMW S58;
Αυτός ο κινητήρας είναι ακόμα νέος και δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου οχήματα που έχουν διανύσει 100.000 μίλια (περίπου 160.934 km). Έτσι, τα προβλήματα με αυτούς τους κινητήρες δεν είναι ακόμα τόσο συνηθισμένα. Αν και έγιναν δύο ανακλήσεις, μία για τα κύρια ρουλεμάν και μία για τα ρουλεμάν ράβδου. Επιπλέον, υπήρχαν διαρροές λαδιού και περίεργοι κρότοι ή κροτάλισμα που προέρχονταν από τον κινητήρα. Αλλά γενικά τίποτα σοβαρό, απλά βεβαιωθείτε ότι ο κινητήρας που πρόκειται να αγοράσετε έχει ανακληθεί για αυτά τα ζητήματα ή όχι.
Είναι αξιόπιστος ο κινητήρας BMW S58;
Ναι, συνολικά ο κινητήρας S58 είναι πραγματικά αξιόπιστος. Αυτοί οι κινητήρες, ακόμη και με μελωδίες, μπορούν να παράγουν έως και 600 ίππους και να αποδίδουν ισχύ ομαλά χωρίς πολλά εμπόδια, καθώς ολόκληρο το μοτέρ είναι κατασκευασμένο για να είναι σχεδόν αλεξίσφαιρο. Ωστόσο, όλα έχουν τα όριά τους, οπότε πάνω από τους 600 ίππους μπορεί να έχετε προβλήματα και θα πρέπει να ψάξετε για aftermarket αναβαθμίσεις.