Προβλήματα κινητήρα GM 2.9L (Chevy Colorado, GMC Canyon)

Προβλήματα κινητήρα GM 2.9L (Chevy Colorado, GMC Canyon)

Σκοπεύετε να αγοράσετε ένα μεταχειρισμένο Chevy Colorado με κινητήρα 2,9 λίτρων και θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα προβλήματα του κινητήρα GM 2,9 λίτρων; Αυτή ίσως δεν είναι η καλύτερη ιδέα, διαβάστε παρακάτω για να μάθετε γιατί.

Βασικές προδιαγραφές κινητήρα GM 2.9L

Πριν βουτήξουμε στις προδιαγραφές του κινητήρα 2,9 λίτρων, αξίζει να σημειωθεί ότι αυτός ο κινητήρας ανήκει στην οικογένεια κινητήρων GM Atlas. Το πρόγραμμα Atlas Family ξεκίνησε το 1995. και αυτοί οι κινητήρες αναπτύχθηκαν για την επόμενη γενιά φορτηγών και SUV μεσαίου μεγέθους GM. Αυτοί οι κινητήρες συναρμολογήθηκαν στο Flint του Μίσιγκαν καθώς και στην Tonawanda της Νέας Υόρκης. Συγκεκριμένα, στη Νέα Υόρκη συναρμολογήθηκαν κινητήρες inline 4 όπως ο 2,9L. Υπήρχαν διάφοροι τύποι αυτών των κινητήρων. Δηλαδή στη γραμμή-4, στη γραμμή-5 και στη γραμμή-6. Ο κινητήρας που μας ενδιαφέρει είναι ο 2,9L. Ο κινητήρας των 2,9 λίτρων έχει την κωδική ονομασία LLV ή Vortec 2900 και κατασκευάστηκε την περίοδο 2009-2012. Εδώ είναι οι βασικές προδιαγραφές αυτού του κινητήρα:

  • Διαμόρφωση: inline-4
  • Όγκος εργασίας: 178,3 cu. (2.921 cc)
  • Διάμετρος κυλίνδρου: 95,5 mm
  • Διαδρομή κυλίνδρου: 102 mm
  • Κυλινδροκεφαλή: DOHC
  • Redline: 6300 rpm
  • Ισχύς: 185 hp (138 kW)
  • Ροπή: 190 lb-ft (258 Nm)

Συνήθη προβλήματα κινητήρα GM 2.9L

Συνήθη προβλήματα κινητήρα GM 2.9L:

  • Το σώμα του γκαζιού πρέπει να καθαριστεί
  • Βλάβες αισθητήρα O2 ανάντη
  • Βλάβες αισθητήρα MAP
  • Δυσλειτουργίες μπουζί και πηνίο
  • Βλάβες βαλβίδων κινητήρα
  • Προβλήματα με την αλυσίδα χρονισμού
  • Ρωγμές της πολλαπλής εξαγωγής
  • Βλάβες εντατήρα ιμάντα σερπεντίνης

Παραθέσαμε εν συντομία τα πιο συνηθισμένα προβλήματα κινητήρα GM 2.9L, τώρα ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά σε αυτά τα προβλήματα και ας δούμε πότε και πώς εμφανίζονται, καθώς και τα συμπτώματα που προκαλούν αυτά τα προβλήματα.

Προβλήματα στο σώμα του γκαζιού

Προβλήματα στο σώμα του γκαζιού σημειώθηκαν στον κινητήρα 2,9 λίτρων. Το σώμα του γκαζιού είναι ένα ειδικό εξάρτημα που βρίσκεται μπροστά από τη θύρα εισαγωγής. Αυτό το εξάρτημα παρέχει αέρα στον κινητήρα για σωστή λειτουργία. Δυστυχώς, αυτά τα σώματα γκαζιού έχουν αναφερθεί ότι απέτυχαν. Κυρίως λόγω των κοιτασμάτων άνθρακα. Οι εναποθέσεις άνθρακα κολλάνε στο σώμα του γκαζιού και τελικά θα βράσουν το εξάρτημα. Υπάρχει πιθανότητα να αφαιρέσετε το σώμα του γκαζιού και να το καθαρίσετε με ένα καθαριστικό υδατανθράκων. Αυτό είναι δυνατό εάν υπάρχουν μικρές καταθέσεις. Αλλά εάν το σώμα του γκαζιού είναι πλήρως καλυμμένο με άνθρακα, ο μόνος τρόπος για να λύσετε αυτό το πρόβλημα είναι να το αντικαταστήσετε με ένα νέο. Τα συμπτώματα που σχετίζονται με αυτό το πρόβλημα θα περιλαμβάνουν μια λυχνία ελέγχου κινητήρα, αστοχίες του κινητήρα, έλλειψη ισχύος και προβλήματα στο ρελαντί του κινητήρα.

Βλάβες αισθητήρα O2 ανάντη

Οι βλάβες του ανοδικού αισθητήρα O2 είναι επίσης συχνές σε αυτούς τους κινητήρες 2,9 λίτρων. Τι είναι λοιπόν ένας ανοδικός αισθητήρας O2; Ένας ανοδικός αισθητήρας O2 είναι επίσης γνωστός ως αισθητήρας αναλογίας αέρα-καυσίμου. Αυτός ο αισθητήρας βοηθά στη ρύθμιση της αναλογίας αέρα/καυσίμου του φορτηγού σας. Αυτό είναι απαραίτητο εάν θέλετε το φορτηγό σας να λειτουργεί ομαλά και χωρίς προβλήματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν δύο αισθητήρες O2, ένας upstream και ένας downstream. Το Upstream, όπως αναφέραμε, βοηθά στη ρύθμιση της αναλογίας A/F, και ο δεύτερος αισθητήρας O2 είναι κατάντη, αυτός ο αισθητήρας εγκαθίσταται μετά τον καταλυτικό μετατροπέα. Ένας αποτυχημένος αισθητήρας ανάντη θα έχει ως αποτέλεσμα μια λυχνία ελέγχου κινητήρα, κακή οικονομία καυσίμου, μυρωδιά σάπιου αυγού, δισταγμό, μαύρο καπνό από την εξάτμιση και χαλαρή λειτουργία. Η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι να αντικαταστήσετε το στοιχείο με ένα νέο και το πρόβλημα θα εξαφανιστεί.

Βλάβες αισθητήρα MAP

Προβλήματα έχουν επίσης σημειωθεί με τον αισθητήρα MAP στον κινητήρα GM 2.9L. Τι είναι όμως ένας αισθητήρας MAP; Ο αισθητήρας MAP είναι ένας πολλαπλός αισθητήρας απόλυτης πίεσης. Αυτός ο αισθητήρας είναι τοποθετημένος στην πολλαπλή εισαγωγής και έχει την απλή αποστολή να παρακολουθεί την πίεση μέσα στη θύρα εισαγωγής. Με αυτόν τον τρόπο, αυτός ο αισθητήρας MAP βοηθά στη ρύθμιση της αναλογίας αέρα/καυσίμου και βοηθά τον κινητήρα να λειτουργεί σωστά. Αυτός ο αισθητήρας, όπως και ο MAF, είναι πολύ σημαντικός για τον κινητήρα. Το θέμα με το Chevy Colorado είναι ότι υπάρχουν περισσότερες από μερικές από αυτές τις συγκεκριμένες αστοχίες αισθητήρα. Μερικές φορές ο αισθητήρας αποτυγχάνει και μερικές φορές η καλωδίωση. Επομένως, η καλωδίωση του αισθητήρα πρέπει να αλλάξει ή να αντικατασταθεί. Ευτυχώς, δεν είναι δύσκολο ή ακριβό να αντικατασταθεί. Τα συμπτώματα αυτού του αισθητήρα περιλαμβάνουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, έλεγχο του φωτός του κινητήρα και κακή λειτουργία του κινητήρα.

Δυσλειτουργίες μπουζί και πηνίο

Σε αυτόν τον κινητήρα σημειώθηκαν επίσης αστοχίες μπουζί και πηνίου. Αυτό συμβαίνει και είναι απολύτως φυσιολογικό, καθώς πρόκειται για εξαρτήματα μιας χρήσης με μεγάλη διάρκεια ζωής. Μόλις φτάσεις 60.000 μίλια. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να χρειαστεί να αντικαταστήσετε αυτά τα εξαρτήματα στο αυτοκίνητό σας. Όταν αυτά τα εξαρτήματα αποτύχουν, θα αντιμετωπίσετε μια λυχνία ελέγχου κινητήρα, θα εμφανιστεί αστοχία του κινητήρα, στο ρελαντί του κινητήρα, χαμηλή ισχύς κινητήρα και αδυναμία εκκίνησης του κινητήρα.

Βλάβες βαλβίδων κινητήρα

Ένα άλλο πολύ κοινό πρόβλημα με αυτόν τον κινητήρα είναι ένα πρόβλημα με τις βαλβίδες του κινητήρα. Οι βαλβίδες σε ορισμένους κυλίνδρους ενδέχεται να παρουσιάσουν διαρροή. Όταν μια βαλβίδα διαρρέει, διαρρέει συμπίεση. Επομένως, εάν υπάρχει διαρροή, συχνά αντιμετωπίζετε προβλήματα ανάφλεξης του κινητήρα για έναν συγκεκριμένο κύλινδρο. Αυτό προκαλείται κυρίως από κακές βαλβίδες ή κακές στεγανοποιήσεις στελέχους βαλβίδας. Η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι η ανανέωση της κυλινδροκεφαλής και η αντικατάσταση των κατεστραμμένων βαλβίδων. Πολλοί ιδιοκτήτες παλεύουν με αυτό το πρόβλημα στο Κολοράντο ή στο Φαράγγι τους. Γι’ αυτό θα πρέπει να κάνετε μια δοκιμή συμπίεσης πριν αγοράσετε. Το συνιστούμε, καθώς οποιαδήποτε εργασία απαιτείται περιλαμβάνει αφαίρεση της κυλινδροκεφαλής και επισκευή της. Θα σας κοστίσει τουλάχιστον 1.500 δολάρια. Αλλά σε πολλές περιπτώσεις είναι ακόμα πιο ακριβό γιατί η εργασία είναι πολύ ακριβή στις μέρες μας.

Προβλήματα με την αλυσίδα χρονισμού

Αυτοί οι κινητήρες μπορεί να έχουν προβλήματα με την αλυσίδα χρονισμού. Η αλυσίδα χρονισμού είναι ένα κρίσιμο εξάρτημα που βρίσκεται πίσω από το κάλυμμα χρονισμού. Με παρατεταμένη χρήση και κατάχρηση, αυτή η αλυσίδα θα τείνει να τεντώνεται και όταν τεντωθεί αρκετά, θα αρχίσετε να ακούτε ένα κροτάλισμα. Εάν αγνοήσετε αυτούς τους ήχους, θα αρχίσετε να καταστρέφετε τον κινητήρα. Η αλυσίδα μπορεί να πηδήξει και οι βαλβίδες και τα έμβολα του κινητήρα να συγκρουστούν, προκαλώντας τεράστια καταστροφή μέσα στον κύλινδρο. Εάν συμβεί αυτό, πιθανότατα θα πρέπει να αντικαταστήσετε ολόκληρο τον κινητήρα με νέο. Επομένως, μην αγνοείτε συμπτώματα όπως κροτάλισμα που προέρχονται πίσω από το κάλυμμα χρονισμού.

Ρωγμές της πολλαπλής εξαγωγής

Ένα άλλο πολύ κοινό πρόβλημα με αυτούς τους κινητήρες GM είναι η πολλαπλή εξαγωγής. Η πολλαπλή εξαγωγής μπορεί να ραγίσει ή τα μπουλόνια που συγκρατούν την πολλαπλή στη θέση τους να σπάσουν. Αυτό είναι ένα κοινό πρόβλημα όταν πρόκειται για φορτηγά, επειδή τα φορτηγά χρησιμοποιούνται για εργασία. Έτσι, σε σύγκριση με τις πολλαπλές εξάτμισης αυτοκινήτων, ζεσταίνονται πολύ περισσότερο και περνούν από πολλούς κύκλους θερμότητας. Η λύση σε αυτό το πρόβλημα εάν η πολλαπλή είναι ραγισμένη είναι να αντικαταστήσετε το εξάρτημα με ένα μεταχειρισμένο που δεν έχει ρωγμές. Ή αγοράστε ένα νέο, το οποίο μπορεί να είναι πιο ακριβό.

Βλάβες εντατήρα ιμάντα σερπεντίνης

Σε αυτόν τον κινητήρα σημειώθηκαν επίσης αστοχίες εντατήρα ιμάντα σερπεντίνης. Τι είναι λοιπόν μια οφιοειδής ζώνη; Η σερπεντίνη ζώνη είναι η ζώνη που οδηγεί τα αξεσουάρ του κινητήρα σας. Αυτή η ζώνη είναι γνωστή με πολλά ονόματα. Για παράδειγμα, ένας ιμάντας εναλλάκτη, ένας ιμάντας αξεσουάρ ή ένας ιμάντας μετάδοσης κίνησης. Ωστόσο, ο εντατήρας που διατηρεί την τάση σε αυτόν τον ιμάντα είναι επιρρεπής σε αστοχία, με αποτέλεσμα να χτυπήσει. Η λύση είναι η αντικατάσταση του εντατήρα.

Ποια μοντέλα έχουν τον κινητήρα GM 2.9L;

Τώρα ας δούμε ποια μοντέλα έχουν τον κινητήρα 2,9 λίτρων. Αυτός ο κινητήρας συμπεριλήφθηκε στα φορτηγά GMC και Chevy καθώς και σε ένα μοντέλο Isuzu. Το οποίο ουσιαστικά μετονομάστηκε σε Chevy Colorado.

  • 2007-2012 Chevy Colorado
  • 2007 – 2012 GMC Canyon
  • 2007-2009 Isuzu i-290

Ποια είναι τα κοινά προβλήματα με τον κινητήρα GM 2.9L;

Συνήθη προβλήματα με αυτόν τον κινητήρα είναι τα προβλήματα βαλβίδων. Οι βαλβίδες τείνουν να αποτυγχάνουν και να προκαλούν αστοχίες, χαμηλή συμπίεση και άλλα ενοχλητικά συμπτώματα. Η αλυσίδα χρονισμού είναι επίσης επιρρεπής σε στάσιμο και κροτάλισμα. Επίσης, ο σερπεντινικός εντατήρας ζώνης είναι ένα άλλο κοινό σημείο αστοχίας. Εκτός από αυτό, δεν υπάρχουν άλλα σοβαρά προβλήματα.

Είναι αξιόπιστος ο κινητήρας GM 2.9L;

Ναι, ο κινητήρας 2,9 L GM είναι αρκετά αξιόπιστος, θα πρέπει εύκολα να διαρκέσει τουλάχιστον 200.000 μίλια. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι οι βαλβίδες αυτών των κινητήρων μπορεί να χαλάσουν και να προκαλέσουν διαρροή. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μειωμένη συμπίεση και ανεξήγητο έλεγχο της λυχνίας του κινητήρα και αστοχίες.

Parašykite komentarą

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *