Προβλήματα κινητήρα Mercedes M139 (45 AMG)

Προβλήματα κινητήρα Mercedes M139 (45 AMG)

Τα Twin-scroll turbo είναι αυτά που ονειρευόμασταν να έχουμε στα αυτοκίνητά μας Subaru Impreza. Αυτές τις μέρες θα βρείτε αυτή την τεχνολογία κάτω από το καπό μερικών εκπληκτικών μοντέλων AMG Mercedes-Benz. Σήμερα θα ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στον κινητήρα της Mercedes M139. Αυτός ο κινητήρας είναι περισσότερο γνωστός με το σήμα του, το 45 AMG.

Κύριες προδιαγραφές του κινητήρα Mercedes M139

Το M139 είναι μια σχετικά νέα σχεδίαση κινητήρα. Αυτός ο κινητήρας παρουσιάστηκε το 2019. και ακόμα σε παραγωγή. Αυτός ο κινητήρας βασίζεται στον κινητήρα M260. Έχει διαμόρφωση inline-4 με κυβισμό 2,0 λίτρων. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για κινητήρα υψηλών επιδόσεων. Αυτό δεν είναι το τυπικό σας τετράχρονο. Αυτός ο κινητήρας έχει απίστευτες επιδόσεις που μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τους μεγάλους V8 κινητήρες που χρησιμοποιεί η Mercedes. Και αυτός ήταν ο σκοπός αυτού του κινητήρα. Το M139 αντικατέστησε το V8 που χρησιμοποιήθηκε στο C63 AMG. Επομένως, αν παραμείνουμε στο ίδιο μοντέλο, η Mercedes θα έπρεπε να το ονομάσει αυτό το μοντέλο C20 AMG. Δυστυχώς, τα πράγματα δεν πάνε έτσι στις μέρες μας. Όλοι θέλουν να αρμέξουν χρήματα για παλιά δόξα. Μόνο μια είσοδος, το αρχικό C63 AMG είχε κινητήρα 6,3 λίτρων. Ανεξάρτητα από αυτό, ο M139 είναι ένας εξαιρετικός κινητήρας που διαθέτει κάποια επαναστατική τεχνολογία για να παράγει αυτό το είδος ισχύος. Ο κινητήρας διαθέτει μπλοκ από κράμα αλουμινίου και κυλινδροκεφαλή από κράμα αλουμινίου DOHC με διαχείριση βαλβίδων Camtronic. Αυτό το σύστημα χρησιμοποιεί μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και ανύψωση μεταβλητού χρονισμού. Υπάρχει επίσης ένας υπερσυμπιεστής twin-scroll για ενίσχυση και αύξηση της ισχύος. Εδώ είναι οι πλήρεις προδιαγραφές αυτού του κινητήρα:

  • Διαμόρφωση: inline-4
  • Χωρητικότητα: 2,0L
  • Διάμετρος κυλίνδρου: 83 mm
  • Διαδρομή εμβόλου: 92 mm
  • Υλικό μπλοκ και κεφαλής: κράμα αλουμινίου
  • Σχέδιο κυλινδροκεφαλής: DOHC με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
  • Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων: Ναι, Camtronic
  • Αναλογία συμπίεσης: 9,0:1
  • Άμεση ένεση: Ναι
  • Στροβιλοσυμπιεστής: Στροβιλοσυμπιεστής Twin-Scroll
  • Ισχύς: 382 – 416 ίπποι
  • Ροπή: 354-369 lb-ft (480-500 Nm)

Συνήθη προβλήματα κινητήρα Mercedes M139

Τα συνήθη προβλήματα με τον κινητήρα Mercedes M139 είναι:

  • Βλάβες μπουζί και πολλαπλασιαστή
  • Συσσώρευση άνθρακα
  • Πιθανό πρόβλημα με τις βαλβίδες
  • Αστοχίες ακροφυσίων
  • Απαιτείται ποιοτικό λάδι
  • Λιγότερο αποτελεσματικό
  • Ακριβή συντήρηση

Τώρα που εξοικειωθήκαμε με τα προβλήματα με το M139, μπορούμε να αναλύσουμε περαιτέρω αυτά τα προβλήματα και να δούμε πόσο σοβαρά είναι. Αλλά για να τονίσουμε, αυτός ο κινητήρας είναι πολύ νέος, υπάρχουν μόνο λίγοι τέτοιοι κινητήρες. Δεν υπάρχουν σημαντικές αναφορές σχεδιαστικών ελαττωμάτων στο M139. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη. Ας τα συζητήσουμε λοιπόν αναλυτικά.

Βλάβες μπουζί και πολλαπλασιαστή

Ο κινητήρας M139 αναμένεται να είναι επιρρεπής σε βλάβες μπουζί και πηνίου ανάφλεξης. Αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό, ο οποίος ασκεί μεγάλη πίεση σε αυτά τα εξαρτήματα ανάφλεξης. Έτσι, είναι πιθανό μέχρι τη στιγμή που το όχημα φτάσει τα 50.000 μίλια (περίπου 80.467 χλμ.) ή ακόμα και νωρίτερα, να έχει σοβαρά προβλήματα ανάφλεξης και να ελέγξει το φως του κινητήρα. Η άμεση έγχυση είναι μια λεπίδα με δύο αιχμηρά άκρα. Έχετε πολλά οφέλη, όπως μειωμένες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση καυσίμου, αλλά αντιμετωπίζετε επίσης πολλά από αυτά τα ζητήματα. Επομένως, πρέπει να προετοιμαστείτε για αυτά τα προβλήματα, ειδικά αν αγοράσετε αυτόν τον κινητήρα στην αγορά μεταχειρισμένων. Ποιος ξέρει πόσο καλά συντηρούσε το αυτοκίνητο ο προηγούμενος ιδιοκτήτης; Ευτυχώς, η αντικατάσταση αυτών των εξαρτημάτων δεν είναι τόσο ακριβή. Ωστόσο, είναι πιο ακριβό όταν συγκρίνετε τη Mercedes Benz με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Τα ανταλλακτικά Benz είναι αρκετά ακριβά σε σύγκριση με αυτοκινητοβιομηχανίες χαμηλού επιπέδου.

Συσσώρευση άνθρακα

Η συσσώρευση άνθρακα είναι ένα πιθανό πρόβλημα με αυτόν τον κινητήρα. Αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιεί τόσο άμεσο όσο και θύρα ψεκασμού. Αυτό καθιστά αυτόν τον κινητήρα σχετικά ασφαλή από τον άνθρακα, αλλά όχι απόλυτα ασφαλή. Σε πολλούς από τους κινητήρες M260 που σχετίζονται στενά με αυτόν τον κινητήρα, έχουμε παρατηρήσει προβλήματα με ρύπανση άνθρακα στην κυλινδροκεφαλή από το εσωτερικό του θαλάμου καύσης καθώς και στην κορώνα του εμβόλου. Αυτό το πρόβλημα μπορεί να προκαλέσει βλάβη στις βαλβίδες και να προκαλέσει προβλήματα όπως αστοχίες του κινητήρα, έλεγχος του φωτός κινητήρα, απώλεια ισχύος κ.λπ. Για να μην αναφέρουμε ότι τα μπεκ μπορεί επίσης να βουλώσουν με άνθρακα και να σταματήσουν να λειτουργούν. Επίσης, μπορεί να συμβεί συσσώρευση άνθρακα στη βαλβίδα EGR. Το EGR είναι μια βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων. Κάθε σύγχρονος κινητήρας έχει μία από αυτές τις βαλβίδες για να βοηθήσει να κατευθύνει μερικά από τα καυσαέρια στο μπλοκ για επανακάψιμο.

Πιθανό πρόβλημα με τις βαλβίδες

Επίσης, ένα άλλο θέμα που μπορεί να βλάψει τις βαλβίδες και να προκαλέσει βλάβη στην κυλινδροκεφαλή είναι το σύστημα Camtronic. Αυτό είναι το σύστημα που χρησιμοποιεί η Mercedes για τη ρύθμιση του χρονισμού εκκεντροφόρου και του μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων και της μεταβλητής ανύψωσης βαλβίδων. Με αυτό το σύστημα, οι βαλβίδες ανοίγουν και κλείνουν με ανησυχητικό ρυθμό. Και προκάλεσε βλάβες στην κυλινδροκεφαλή M260. Οι οδηγοί της βαλβίδας φθείρονται και αποτυγχάνουν, προκαλώντας τη ταλάντωση της βαλβίδας και την αποτυχία της σωστής σφράγισης της βαλβίδας. Εάν δεν διαθέτετε το κατάλληλο στεγανοποιητικό βαλβίδας, θα προκληθεί η λυχνία ελέγχου κινητήρα, η έλλειψη ισχύος και η αστοχία του κινητήρα. Αυτό το πρόβλημα απαιτεί συχνά αντικατάσταση κυλινδροκεφαλής, καθώς αυτά τα αυτοκίνητα είναι ακόμα υπό εγγύηση. Και είναι φθηνότερο να αντικαταστήσουν την κεφαλή παρά να την ανανεώσουν. Τώρα ας περάσουμε σε άλλα προβλήματα με τον κινητήρα Mercedes M139.

Αστοχίες ακροφυσίων

Οι βλάβες των μπεκ είναι επίσης ένα κοινό πρόβλημα με τους κινητήρες άμεσου ψεκασμού. Αυτά τα μπεκ είναι πολύ ευαίσθητα στο καύσιμο. Επομένως, δεν πρέπει να προσθέτετε καύσιμο που δεν συνιστάται για αυτόν τον κινητήρα. Επειδή αυτός ο κινητήρας είναι υψηλής απόδοσης, θα πρέπει πάντα να λειτουργεί με αέριο υψηλής ποιότητας. Για να μην αναφέρουμε ότι αυτά τα μπεκ έχουν πολύ υψηλότερο ποσοστό αποτυχίας από τα κανονικά σας μπεκ. Και αυτός ο κινητήρας λειτουργεί τόσο με θύρα όσο και με άμεσο ψεκασμό. Γενικά, όταν τα μπεκ αστοχούν, μπορεί να αρχίσουν να παρουσιάζουν διαρροή ή να φράξουν. Σε αυτή την περίπτωση, μόνο η αντικατάσταση είναι η σωστή επιλογή εάν θέλετε να επαναφέρετε τον κινητήρα σε κανονική λειτουργία.

Απαιτούνται ποιοτικά λιπαντικά

Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι αυτός ο κινητήρας απαιτεί ένα ποιοτικό πλήρως συνθετικό λάδι. Απλώς δεν μπορείτε να βάλετε λάδι στον κινητήρα M139. Αυτός είναι ένας κινητήρας υψηλής απόδοσης, επομένως θα πρέπει να χρησιμοποιείτε ένα λάδι που έχει διαβαθμιστεί ειδικά σύμφωνα με το πρότυπο της Mercedes, καθώς και ένα λάδι που έχει το ιξώδες που καθορίζεται στο εργοστάσιο. Αυτό είναι πολύ σημαντικό καθώς ο κινητήρας σας μπορεί να φθαρεί λόγω αυξημένης εσωτερικής φθοράς, υψηλής ή χαμηλής πίεσης λαδιού και αστοχίας της αντλίας λαδιού, εάν το ιξώδες διακυβεύεται. Επομένως, προσέξτε αυτό εάν γίνετε ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με αυτόν τον τύπο κινητήρα.

Ακριβή συντήρηση

Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να προσέξετε που μπορεί επίσης να προκαλέσει προβλήματα στο M139 είναι η ακριβή συντήρηση. Αυτός ο κινητήρας, αν και μικρός, είναι έργο τέχνης. Πολύ δύσκολο στη λειτουργία, το σύστημα turbo είναι επίσης πολύ δύσκολο και η επισκευή του κινητήρα θα σας κοστίσει μια αρκετά δεκάρα. Για να μην αναφέρουμε, εξακολουθεί να είναι μια Mercedes-Benz, και αυτό είναι αρκετά κατανοητό.

Ποια αυτοκίνητα έχουν τον κινητήρα Mercedes M193;

Μοντέλο 258 kW

  • το 2019 – η τρέχουσα Mercedes AMG CLA 45
  • 2019 – Τρέχουσα Mercedes AMG A46
  • το 2020 – η τρέχουσα Mercedes AMG GLA 45
  • το 2022 – η τρέχουσα Mercedes AMG SL 43
  • το 2022 – Παρουσιάζεται το «Lotus Emira».

Μοντέλο 300 kW

  • το 2022 – τρέχουσα Mercedes AMG C43

Μοντέλο 310 kW

  • το 2019 – η τρέχουσα Mercedes AMG CLA 45 S
  • 2019 – Τρέχουσα Mercedes AMG A45 S
  • το 2020 – τρέχουσα Mercedes GLA 45 S

Μοντέλο 350 kW (M139L)

  • το 2022 – η τρέχουσα Mercedes AMG C63 S

Ποια είναι τα προβλήματα με τον κινητήρα Mercedes M139;

Δεν έχουν αναφερθεί ακόμη προβλήματα με αυτόν τον κινητήρα, υπάρχουν ακόμα μερικά πράγματα που πρέπει να προσέξετε, όπως το σύστημα άμεσου ψεκασμού και ο υπερσυμπιεστής, καθώς και βλάβες κυλινδροκεφαλής που συμβαίνουν στο M260, το πιο κοντινό αδερφάκι αυτού του κινητήρα.

Είναι αξιόπιστος ο κινητήρας Mercedes M139;

Ναι, αυτός ο κινητήρας είναι πολύ καλός αυτή τη στιγμή. Δεν αναφέρονται σοβαρές βλάβες. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα στο μέλλον. Αυτός ο κινητήρας είναι μόλις μερικών ετών και συχνά εμφανίζονται προβλήματα μετά από 5-10 χρόνια σέρβις.

Parašykite komentarą

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *