Λοιπόν, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να αγοράσετε το πρώτο σας V12 Mercedes-Benz. Ελπίζουμε να έχετε βαθιές τσέπες γιατί αυτή η βόλτα δεν είναι φθηνή. Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε σε τι ασχολείστε.
Βασικές προδιαγραφές του κινητήρα Mercedes M275
Ο κινητήρας M275 είναι ένας κινητήρας V12 που παρήχθη από τη Mercedes-Benz μεταξύ 2004 και 2014. Πολλοί σύγχρονοι κινητήρες V12 που παράγονται από τη Mercedes βασίζονται σε αυτό το σχέδιο κινητήρα. Αυτά περιλαμβάνουν τα M158, M285 και M279. Σχετικά με τον κινητήρα M275, αξίζει να σημειωθεί ότι αυτός ο κινητήρας έχει διάταξη V12 με έξι κυλίνδρους ανά τράπεζα. Ο κινητήρας είναι τόσο αθόρυβος και ομοιόμορφα ισορροπημένος που ακόμα κι αν βάλετε ένα κέρμα από πάνω, το κέρμα δεν θα πέσει. Ο κινητήρας M275 έχει μπλοκ αλουμινίου και κυλινδροκεφαλή αλουμινίου. Το μπλοκ είναι ενισχυμένο για να εγγυηθεί τη μακροζωία του κινητήρα. Όσον αφορά τη σχεδίαση της κεφαλής, αυτός ο κινητήρας εφαρμόζει τη λεγόμενη διάταξη SOHC, η οποία είναι μια ενιαία σχεδίαση εκκεντροφόρου εναέριου άξονα με 3 βαλβίδες ανά κύλινδρο, καθώς και δύο μπουζί ανά κύλινδρο. Ο κινητήρας εφαρμόζει μια ρύθμιση twin-turbo. Αυτό σημαίνει ότι είναι ενισχυμένο και ο κινητήρας παράγει διαφορετική ισχύ ανάλογα με την εφαρμογή στην οποία είναι εγκατεστημένος ο κινητήρας. Οι αριθμοί για το M275 είναι: 368 kW (493 hp) έως 380 kW (510 hp) στις 5000 rpm. και 800 Nm (590 lb-ft) έως 830 Nm (612 lb-ft) ροπής στις 1.800 σ.α.λ. Όπως μπορείτε να δείτε, οι αριθμοί διαφέρουν ανάλογα με το πρόγραμμα. Αλλά συνολικά, οι αριθμοί για αυτόν τον κινητήρα βρίσκονται σε αυτά τα εύρη.
Συνήθη προβλήματα κινητήρα Mercedes M275
Συνήθη προβλήματα με τον κινητήρα Mercedes-Benz M275 V12:
- Βλάβες πολλαπλασιαστή και μπουζί
- Δυσλειτουργίες του υπερσυμπιεστή
- Διαρροή λαδιού από καλύμματα βαλβίδων
- Προβλήματα συστήματος PCV
- Βλάβη αντλίας έγχυσης αέρα
- Ο κινητήρας τείνει να υπερθερμαίνεται
Τώρα που εξοικειωθήκαμε με τα προβλήματα, ας προχωρήσουμε και ας μάθουμε περισσότερα για αυτά και ας δούμε πώς και πότε εμφανίζονται. Επίσης τα συμπτώματα που συνήθως προκαλούν όταν εμφανίζονται σε αυτόν τον κινητήρα.
Βλάβες πολλαπλασιαστή και μπουζί
Η μεγαλύτερη ανησυχία με αυτόν τον κινητήρα είναι οι συχνές βλάβες των πολλαπλασιαστών ανάφλεξης και των μπουζί που ενοχλούν πολλούς ιδιοκτήτες. Αυτά τα εξαρτήματα είναι υπεύθυνα για το σύστημα ανάφλεξης. Τα πηνία ανάφλεξης είναι μικροί μετασχηματιστές που δημιουργούν μεγάλο ρεύμα από τροφοδοσία 12V. Στη συνέχεια παρέχουν ενέργεια στα μπουζί, τα οποία δημιουργούν σπινθήρα και αναφλέγουν το καύσιμο. Το κακό με αυτόν τον κινητήρα είναι ότι υπάρχουν 24 μπουζί και 12 πολλαπλασιαστές. Έτσι, μπορείτε να δείτε γιατί αυτό είναι ένα πρόβλημα. Όσο περισσότερα μπουζί, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα προβλημάτων. Και αποτυγχάνουν με εκθετικό ρυθμό σε αυτόν τον κινητήρα. Λόγω του μεγάλου αριθμού αυτών των εξαρτημάτων, η αντικατάστασή τους είναι πολύ ακριβή. Μπορείτε ακόμα να κάνετε αυτή τη δουλειά στο σπίτι, αλλά το κόστος των εξαρτημάτων μπορεί να είναι πολύ ακριβό. Δεδομένου ότι σε ορισμένες περιπτώσεις η αντικατάσταση ενός ή περισσότερων πηνίων δεν βοηθά, πιθανότατα θα πρέπει να τα αντικαταστήσετε όλα. Τα συμπτώματα αυτού του προβλήματος περιλαμβάνουν μια λυχνία ελέγχου κινητήρα, αστοχίες του κινητήρα, τραχύ ρελαντί, κακή οικονομία καυσίμου, στάσιμο του κινητήρα και λειτουργία χαλαρής λειτουργίας.
Βλάβες υπερσυμπιεστή (μοντέλα AMG)
Σημειώνονται επίσης αστοχίες στροβιλοσυμπιεστή αυτού του κινητήρα. Αυτός ο κινητήρας διαθέτει δύο υπερσυμπιεστές πάνω δεξιά κάτω από την πολλαπλή εισαγωγής. Ως αποτέλεσμα, αυτός ο κινητήρας είναι πολύ σφιχτά συσκευασμένος και τα turbo μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα όπως υπερθέρμανση. Εάν υπερθερμανθούν, το λάδι αρχίζει να ρέει. Και αυτό ακριβώς συμβαίνει με αυτόν τον κινητήρα. Πολλές βλάβες του στροβιλοσυμπιεστή αναφέρονται όταν οι στροβιλοσυμπιεστές αρχίζουν να διαρρέουν λάδια. Η μόνη λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι η ανακατασκευή αυτών των υπερσυμπιεστών και το πρόβλημα θα φύγει. Ωστόσο, η διαδικασία ανοικοδόμησης μπορεί να είναι πολύ δαπανηρή. Επομένως, πριν αγοράσετε αυτόν τον κινητήρα, σας συνιστούμε να επιθεωρήσετε τις τουρμπίνες για να βεβαιωθείτε ότι δεν κάνουν περίεργους θορύβους ή διαρροή λαδιού. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι θα αποφύγετε προβλήματα μακροπρόθεσμα.
Διαρροή λαδιού από καλύμματα βαλβίδων
Ένα άλλο σημείο όπου μπορεί να εμφανιστούν διαρροές λαδιού είναι τα καλύμματα των βαλβίδων. Τα καλύμματα βαλβίδων είναι βασικά δύο καλύμματα αλουμινίου που καλύπτουν τη σειρά βαλβίδων. Αυτά τα καλύμματα βαλβίδων περιέχουν ένα υλικό φλάντζας που χρησιμοποιείται για τη σφράγισή τους μαζί με την κυλινδροκεφαλή. Και αυτό που συμβαίνει είναι ότι αυτό το παρέμβυσμα μπορεί να παλιώσει και να αρχίσει να διαρρέει λάδι. Αυτές οι διαρροές δεν είναι κάτι ανησυχητικό. Ωστόσο, εάν η επεξεργασία δεν πραγματοποιηθεί έγκαιρα και δεν προσθέσετε λάδι, μπορεί να καταστρέψετε τον κινητήρα. Ευτυχώς, η αντικατάσταση αυτών των παρεμβυσμάτων καλύμματος βαλβίδων δεν είναι μεγάλη υπόθεση και μπορεί να γίνει στο σπίτι. Έτσι, εάν είστε στο DIY, πιθανότατα θα απολαύσετε την αναβάθμιση των καλυμμάτων των βαλβίδων και την αντικατάσταση των παρεμβυσμάτων. Η αντικατάσταση των παρεμβυσμάτων του καλύμματος βαλβίδας θα σας προσφέρει χρόνια μελλοντικής υπηρεσίας.
Προβλήματα συστήματος PCV
Ένα άλλο πολύ κοινό σημείο αστοχίας για αυτόν τον κινητήρα είναι η βαλβίδα PCV διαχωριστή λαδιού. Αυτή η βαλβίδα βρίσκεται μπροστά από τον εκκεντροφόρο άξονα του κινητήρα. Και όπως το όνομά του, χρησιμεύει για την ανακυκλοφορία αερίου από τον στροφαλοθάλαμο στη θύρα εισαγωγής. Αυτό το εξάρτημα μπορεί να διαρρεύσει λάδι από τη θέση στερέωσής του, η οποία βρίσκεται στην ίδια την κυλινδροκεφαλή. Εναλλακτικά, το διάφραγμα μέσα σε αυτό το εξάρτημα θα μπορούσε να αποτύχει εντελώς και να επιτρέψει στα μπουζί να λαδωθούν με κάποιο τρόπο. Αυτό το πρόβλημα μπορεί να οδηγήσει σε υψηλή κατανάλωση λαδιού, ρύπανση του μπουζί και αστοχία του κινητήρα. Αυτό το πρόβλημα μπορεί να επιδεινωθεί από αστοχίες μπουζί και πηνίου. Η λύση είναι να αντικαταστήσετε τους δακτυλίους στεγανοποίησης εάν έχουν διαρροή λαδιού ή να αντικαταστήσετε ολόκληρη τη βαλβίδα PCV διαχωριστή λαδιού, κάτι που συνιστάται. Αυτό το εξάρτημα είναι φθηνό και κοστίζει περίπου 20 $ στο eBay. Η αλλαγή του θα κάνει θαύματα όπως είπε ένας ιδιοκτήτης στο φόρουμ.
Βλάβη αντλίας έγχυσης αέρα
Προβλήματα με τη δευτερεύουσα αντλία έγχυσης αέρα έχουν επίσης σημειωθεί για αυτόν τον κινητήρα. Σε περίπτωση που δεν το ξέρατε, η δευτερεύουσα αντλία έγχυσης αέρα είναι μια απλή αντλία αέρα. Αυτή η αντλία εγχέει αέρα στην εξάτμιση, επιτρέποντας στον κινητήρα να ζεσταθεί πολύ πιο γρήγορα, γεγονός που μειώνει τις εκπομπές ρύπων. Αυτή η αντλία μπορεί να αποτύχει και να προκαλέσει προβλήματα όπως ο κωδικός P0410. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί επίσης να προκαλέσει προβλήματα απόδοσης. Επίσης, σε ορισμένες περιπτώσεις, το πρόβλημα δεν είναι η αντλία, αλλά το ρελέ της αντλίας. Επομένως, ελέγξτε αυτό το στοιχείο και κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.
Ο κινητήρας τείνει να υπερθερμαίνεται
Αυτός ο κινητήρας μπορεί επίσης να υπερθερμανθεί κάποια στιγμή. Κυρίως λόγω του ότι το σύστημα ψύξης δεν είναι εντελώς αλεξίσφαιρο και παρατηρήθηκε διαρροή ψυκτικού από το ψυγείο. Έτσι, εάν αυτές οι διαρροές δεν εντοπιστούν εγκαίρως, ο κινητήρας απλώς θα υπερθερμανθεί και θα φυσήξει τη φλάντζα της κεφαλής. Μερικές φορές η φλάντζα κεφαλής μπορεί επίσης να αποτύχει από μόνη της και να υπερθερμανθεί ο κινητήρας. Έτσι, εάν το αυτοκίνητο έχει πολλά μίλια, η φλάντζα κεφαλής σε αυτόν τον κινητήρα μπορεί να αποτύχει ανά πάσα στιγμή, επειδή το εξάρτημα είναι αρκετά παλιό και πολύ πιο επιρρεπές σε βλάβη σε σύγκριση με μια νέα φλάντζα κεφαλής.
Ποια μοντέλα έχουν τον κινητήρα M275;
Τώρα ας δούμε ποια μοντέλα έχουν τον κινητήρα M275.
- 2003 – 2013 Mercedes Benz S600
- 2003 – 2014 Mercedes Benz CL 600
- 2003 – 2011 Mercedes Benz SL 600
Ποια είναι τα κοινά προβλήματα με τον κινητήρα M275;
Τα μεγαλύτερα προβλήματα με αυτόν τον κινητήρα προκαλούνται από τα μπουζί και τα πηνία. Υπάρχουν 24 μπουζί και 12 πολλαπλασιαστές. Πολλά σημεία αποτυχίας, και όταν αποτυγχάνουν, σε ορισμένες περιπτώσεις πρέπει να τα αντικαταστήσετε όλα. Το οποίο μπορεί να είναι πολύ ακριβό. Άλλα προβλήματα που σχετίζονται με το M275 περιλαμβάνουν προβλήματα διαχωριστή λαδιού βαλβίδας PCV, βλάβες στροβιλοσυμπιεστή, διαρροές λαδιού καλύμματος βαλβίδας, αστοχίες φλάντζας κεφαλής και βλάβες δευτερεύουσας αντλίας έγχυσης αέρα.
Είναι αξιόπιστος ο κινητήρας Mercedes M275;
Ο κινητήρας Mercedes M275 είναι αρκετά αξιόπιστος, αλλά όχι εντελώς αλεξίσφαιρος. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα όσον αφορά την αξιοπιστία είναι τα γνωστά προβλήματα με τα μπουζί και τα πηνία ανάφλεξης που αποτυγχάνουν συχνά. Μπορούν να προκαλέσουν αστοχίες του κινητήρα και ο κινητήρας να λειτουργεί πολύ άσχημα. Η επίλυση αυτών των προβλημάτων μπορεί να είναι δαπανηρή και χρονοβόρα. Γι’ αυτό δεν μπορούμε να δώσουμε τέλεια βαθμολογία σε αυτόν τον κινητήρα. Αλλά από μηχανικής άποψης, ο κινητήρας δεν έχει ελαττώματα που θα ήταν αστοχίες. Αυτός ο κινητήρας είναι ένας πραγματικός ελέφαντας και σίγουρα ένα από τα καλύτερα σχέδια κινητήρων που έγιναν ποτέ.