Προβλήματα κινητήρα Mercedes OM611 (220CDI, 200CDI)

Προβλήματα κινητήρα Mercedes OM611 (220CDI, 200CDI)

Η αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου μπορεί να είναι μια αποθαρρυντική εργασία, ειδικά αν πρόκειται για Mercedes-Benz με κινητήρα OM611. J

Πρέπει πραγματικά να μάθετε περισσότερα για τα προβλήματα κινητήρα Mercedes OM611 πριν αγοράσετε. Επειδή η επισκευή αυτών των κινητήρων μπορεί να είναι πολύ ακριβή εάν δεν γνωρίζετε αυτά τα ζητήματα.

Αυτό το άρθρο θα μιλήσει για την αποκάλυψη κοινών προβλημάτων με αυτόν τον κινητήρα OM611, καθώς και για τις προδιαγραφές και τις εφαρμογές στις οποίες μπορείτε να βρείτε το OM611. Στο τέλος, θα απαντήσουμε σε μερικές συχνές ερωτήσεις. Λοιπόν, χωρίς άλλη καθυστέρηση, ας βουτήξουμε στο θέμα.

Κύριες προδιαγραφές του κινητήρα Mercedes OM611

Εάν ενδιαφέρεστε για κινητήρες ντίζελ, πιθανότατα είστε εξοικειωμένοι με τις προδιαγραφές του κινητήρα OM611. Αν όχι, ας τα καλύψουμε γρήγορα.

Ο κινητήρας OM611 είναι ένας εν σειρά κινητήρας 4 που εισήχθη από τη Mercedes Benz το 1998. Αυτός ο κινητήρας έχει αναγκαστική επαγωγή και μπορούμε ειλικρινά να πούμε ότι ήταν το πρώτο σωστό σύγχρονο diesel που έφερε στην αγορά η Mercedes.

Αυτός ο κινητήρας διαθέτει σύγχρονες τεχνολογίες όπως EGR, ψεκασμός common rail και υπερσυμπίεση. Αυτή ήταν μια σημαντική καινοτομία εκείνη την εποχή και βοήθησε αυτόν τον κινητήρα να παράγει αξιοπρεπή ποσά ισχύος.

Τώρα ας μοιραστούμε μερικές προδιαγραφές του κινητήρα OM611:

  • Διαμόρφωση: inline-4
  • Χωρητικότητα: 2,1 λίτρα και 2,2 λίτρα
  • Υλικό μπλοκ: χυτοσίδηρος
  • Υλικό κεφαλής: αλουμίνιο
  • Διάμετρος κυλίνδρου: 88 mm
  • Διαδρομή εμβόλου: 88,4 / 88,3 mm
  • Εργαλείο χρονισμού: Κινούμενο με αλυσίδα
  • Σχέδιο κυλινδροκεφαλής: DOHC 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
  • Στροβιλοσυμπιεστής: Ναι, στροβιλοσυμπιεστής μεταβλητής γεωμετρίας
  • Σύστημα καυσίμου: άμεσος ψεκασμός Common Rail
  • Ισχύς: 80-141 hp (60-105 kW)
  • Ροπή: 148-232 lb-ft (200-315 Nm)

Συνήθη προβλήματα κινητήρα Mercedes OM611

Τα κοινά προβλήματα με τον κινητήρα OM611 περιλαμβάνουν:

  • Αστοχία πολλαπλής εισαγωγής
  • Βλάβες ροδέλας μπεκ μπεκ
  • Βλάβες στροφαλοφόρου άξονα
  • Διαρροή αντλίας καυσίμου
  • Αποτυχία EGR
  • Βλάβες τροχαλίας γεννήτριας
  • Δυσλειτουργίες θερμοστάτη
  • Δυσλειτουργίες προθερμαντήρων
  • Βλάβη του ρυθμιστή πίεσης καυσίμου

Συζητήσαμε εν συντομία κοινά προβλήματα κινητήρα Mercedes OM611, τώρα ας τα εξετάσουμε λεπτομερέστερα και ας μάθουμε περισσότερα για το πότε και πώς εμφανίζονται. Επιπλέον, θα μάθουμε πόσο σοβαρά είναι αυτά τα προβλήματα και ποια συμπτώματα προκαλούν.

Αστοχία πολλαπλής εισαγωγής

Ένα από τα μεγαλύτερα σημεία αστοχίας για αυτούς τους κινητήρες είναι η πολλαπλή εισαγωγής. Γιατί είναι αυτό;

Όλες αυτές οι πολλαπλές εισαγωγής είναι κατασκευασμένες από πλαστικό. Οι κινητήρες ντίζελ τείνουν να λειτουργούν αρκετά βρώμικα και οι αποθέσεις άνθρακα αρχίζουν να κολλάνε στα πτερύγια της πολλαπλής εισαγωγής.

Τελικά, οι εναποθέσεις άνθρακα θα εμποδίσουν τους αποσβεστήρες να ανοίγουν και να κλείνουν σωστά ή ακόμα και να κλειδώνουν εντελώς.

Σε αυτήν την περίπτωση, θα έχετε πρόβλημα με την εκκίνηση του κινητήρα και σε ορισμένες περιπτώσεις ο κινητήρας θα σταματήσει εάν μπλοκάρουν τα γκάζια.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτά τα πτερύγια μπορεί να αποκολληθούν εντελώς και να αρχίσουν να κάνουν κροτάλισμα.

Πολλοί ιδιοκτήτες αντικαθιστούν πλήρως την πολλαπλή εισαγωγής του κινητήρα ή απλώς αφαιρούν όλες τις βαλβίδες και ξεκινάνε τον κινητήρα με αυτόν τον τρόπο.

Μπορεί να λειτουργεί λίγο πιο πλούσιο και να χρησιμοποιεί φτωχά καύσιμα. Ωστόσο, αυτό είναι ένα από τα μειονεκτήματα αυτού του μοντέλου. Έτσι, δεν θα το συνιστούσαμε. Αγοράστε μια μεταχειρισμένη πολλαπλή αν δεν έχετε την οικονομική δυνατότητα να αγοράσετε μια καινούργια.

Δυσλειτουργίες στο πλύσιμο των ακροφυσίων

Ένα άλλο πολύ κοινό πρόβλημα με αυτόν τον κινητήρα είναι το κάψιμο της ροδέλας κάτω από το ακροφύσιο. Αυτό το πρόβλημα αναφέρεται συνήθως ως CDI Black Death, για το οποίο μιλήσαμε στην ανασκόπηση του κινητήρα OM648.

Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι οι άνθρωποι δεν αντικαθιστούν αυτές τις ροδέλες. Εάν θέλετε να αποφύγετε προβλήματα με αυτά, πρέπει να συντηρούνται κάθε 60.000 km.

Αυτές οι ροδέλες πρέπει να αντικατασταθούν μαζί με το μπουλόνι στερέωσης του μπεκ. Όταν αυτό δεν γίνει μετά από 60.000 km, το αέριο θα εισχωρήσει στο κανάλι κάτω από το μπεκ ψεκασμού.

Κάτι τέτοιο θα προκαλέσει τη συσσώρευση αιθάλης με την πάροδο του χρόνου και το άκρο να κολλήσει στην κυλινδροκεφαλή. Και η αφαίρεσή του μπορεί να είναι πραγματικός πόνος.

Η αφαίρεση των μπεκ μπορεί να είναι πολύ δαπανηρή και πολύ δύσκολη, καθώς αυτά τα μπεκ θα είναι ουσιαστικά πλήρως σφραγισμένα από την κυλινδροκεφαλή.

Γι’ αυτό αντικαταστήστε τις ροδέλες των ακροφυσίων εγκαίρως πριν τα προβλήματα γίνουν πολύ σοβαρά και ακριβά.

Βλάβες στροφαλοφόρου άξονα

Βλάβες στροφαλοφόρου έχουν επίσης αναφερθεί, ιδιαίτερα σε φορτηγά Sprinter. Αυτό το πρόβλημα παρουσιάζεται με την έκδοση 2,2L αυτού του κινητήρα.

Αυτό που συμβαίνει είναι ότι ο κινητήρας μπορεί συχνά να περιστρέφει το κύριο ρουλεμάν ή ο στροφαλοφόρος άξονας μπορεί να αποτύχει εντελώς. Και οι δύο καταστάσεις μπορεί να βλάψουν τον κινητήρα.

Αυτό φέρεται να οφείλεται σε κακό λάδι και επίσης κακή συντήρηση. Συνιστάται ο ιδιοκτήτης να αναβαθμίσει την αντλία λαδιού σε μια πιο αποτελεσματική αντλία λαδιού διπλού κιβωτίου ταχυτήτων.

Οι άνθρωποι συχνά παίρνουν την αντλία λαδιού από τον κινητήρα OM612 και αναβαθμίζουν το OM611 τους με αυτήν την αντλία λαδιού καλύτερης απόδοσης.

Και αν έχετε ένα φορτηγό Sprinter με κινητήρα OM611, θα πρέπει να κάνετε το ίδιο για να αποφύγετε τη βλάβη του κινητήρα.

Διαρροή αντλίας καυσίμου υψηλής πίεσης

Η αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης είναι ένα άλλο σημαντικό σημείο αστοχίας για αυτόν τον κινητήρα. Τι είναι λοιπόν το HPFP;

Η αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης είναι μια ειδική αντλία για το σύστημα άμεσου ψεκασμού Common Rail. Αυτό το ειδικό σύστημα απαιτεί έγχυση ντίζελ υψηλής πίεσης. Γι’ αυτό όλα αυτά τα οχήματα ήταν εξοπλισμένα με ειδικές αντλίες καυσίμου.

Και αυτό που κάνουν οι περισσότερες από αυτές τις αντλίες καυσίμου υψηλής πίεσης πρώτης γενιάς είναι συχνά να αποτυγχάνουν. Χαλάνε και αρχίζουν να διαρρέουν καύσιμα παντού.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιά στον κινητήρα. Γι’ αυτό, εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον κινητήρα και μυρίζει ντίζελ, είναι σημαντικό να ελέγξετε κάτω από το καπό και να βεβαιωθείτε ότι έχετε αντικαταστήσει αυτό το HPFP.

Αποτυχία EGR

Βλάβες EGR έχουν επίσης σημειωθεί για αυτούς τους κινητήρες. Αν δεν ξέρετε, το EGR είναι μια βαλβίδα ανακύκλωσης αερίου. Αυτή η συσκευή εκπομπών είναι τοποθετημένη σε όλα τα πετρελαιοκίνητα και ορισμένα βενζινοκίνητα οχήματα.

Αυτό κατευθύνει μέρος των καυσαερίων στη θύρα εισαγωγής, μειώνοντας την ποσότητα των σωματιδίων NOx που εκπέμπονται στην ατμόσφαιρα.

Και αυτό το EGR είναι πραγματικός πόνος για πολλούς ανθρώπους. Όταν το αυτοκίνητο φτάσει τα 100.000 km, το EGR θα βουλώσει και θα σταματήσει να λειτουργεί.

Αυτό θα προκαλέσει πολλά προβλήματα απόδοσης και μια λυχνία ελέγχου κινητήρα. Ο μόνος τρόπος για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα είναι να αντικαταστήσετε το EGR με μια νέα μονάδα ή εάν είναι δυνατόν να καθαρίσετε το EGR και να ελπίζετε για το καλύτερο. Ωστόσο, πιθανότατα θα χρειαστεί να αντικαταστήσετε τη συσκευή.

Βλάβες τροχαλίας γεννήτριας

Οι τροχαλίες του εναλλάκτη σε αυτούς τους κινητήρες μπορεί επίσης να αποτυγχάνουν πιο συχνά σε σύγκριση με άλλους κινητήρες. Η τροχαλία του εναλλάκτη είναι μια απλή αδρανής τροχαλία τοποθετημένη στον εναλλάκτη.

Αυτή η τροχαλία περιστρέφεται από τον ιμάντα μετάδοσης κίνησης και στη συνέχεια ο άξονας μέσα στη γεννήτρια περιστρέφεται, ώστε να παράγετε ισχύ και να φορτιστεί η μπαταρία.

Ευτυχώς, δεν είναι πολύ ακριβό να αντικατασταθεί. Τα σχετιζόμενα συμπτώματα περιλαμβάνουν έναν θόρυβο τσιρίσματος που προέρχεται από τη ζώνη ή τον εναλλάκτη.

Δυσλειτουργίες θερμοστάτη

Ο θερμοστάτης σε αυτούς τους κινητήρες μπορεί επίσης συχνά να αποτύχει. Ο θερμοστάτης είναι μια απλή συσκευή τοποθετημένη στον κινητήρα που επιτρέπει στον κινητήρα να κυκλοφορεί ψυκτικό μέσω του συστήματος ψύξης.

Ουσιαστικά είναι ένας διακόπτης που το ανάβει και σβήνει. Δυστυχώς, αυτός ο θερμοστάτης μπορεί να αποτύχει και όταν αποτύχει, ο κινητήρας θα είναι πολύ κρύος και θα δυσκολευτεί πολύ να ζεσταθεί ή μπορεί να υπερθερμανθεί.

Ευτυχώς, η αντικατάσταση ενός θερμοστάτη είναι μια πραγματικά εύκολη και απλή δουλειά.

Δυσλειτουργίες προθερμαντήρων

Οι βλάβες των προθερμαντήρων είναι επίσης συχνές σε αυτούς τους κινητήρες. Και το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν είναι οι βλάβες, αλλά η αφαίρεση αυτών των προθερμαντήρων.

Η διάρκεια ζωής αυτών των βυσμάτων είναι περίπου 60.000 km και αν δεν αντικατασταθούν έγκαιρα, θα γίνουν ένα με την κυλινδροκεφαλή.

Ο μόνος τρόπος για να λυθεί αυτό το πρόβλημα είναι να τα τρυπήσετε αν δεν θέλουν να πέσουν. Και μπορεί να είναι ακριβό. Λάβετε, λοιπόν, υπόψη σας αυτό το ζήτημα όταν ασχολείστε με έναν από αυτούς τους κινητήρες.

Βλάβη του ρυθμιστή πίεσης καυσίμου

Και τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό είναι ο αισθητήρας του ρυθμιστή πίεσης καυσίμου. Αυτό το εξάρτημα, όπως υποδηλώνει το όνομά του, ρυθμίζει την πίεση της ράγας καυσίμου. Αυτό το εξάρτημα είναι πολύ προβληματικό σε αυτούς τους κινητήρες και μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα.

Όταν αυτός ο αισθητήρας αποτύχει, η λυχνία ελέγχου κινητήρα θα ανάψει, η ισχύς θα χαθεί, ο κινητήρας θα λειτουργήσει άσχημα και θα είναι δύσκολο να ξεκινήσει. Η αντικατάσταση αυτής της συσκευής θα λύσει το πρόβλημα.

Ποια μοντέλα έχουν τον κινητήρα Mercedes OM611;

Ας δούμε τώρα ποια μοντέλα έχουν τον κινητήρα OM611.

  • 1998 W202 Mercedes Benz C-Class 200CDI, 220CDI
  • το 1998 W210 Mercedes Benz E-Class 200CDI, 220CDI
  • 2000 W203 Mercedes Benz C-Class 200CDI, 220CDI
  • 2000 W90x Mercedes Benz Sprinter 200CDI, 220CDI
  • το 2011 δύναμη 1
  • το 2017 Force Gurkha Xtreme

Ποια είναι τα κοινά προβλήματα κινητήρα Mercedes OM611;

Τα κοινά προβλήματα με αυτόν τον κινητήρα περιλαμβάνουν πτερύγια πολλαπλής εισαγωγής, ροδέλες μπεκ, προθερμαντήρες, EGR, αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης, ρυθμιστή αντλίας καυσίμου, βλάβες στροφαλοφόρου σε φορτηγά Sprinter, βλάβες θερμοστάτη και αστοχίες τροχαλίας εναλλάκτη. Τα περισσότερα από αυτά είναι κοινά προβλήματα ντίζελ.

Είναι αξιόπιστος ο κινητήρας OM611;

Ναι, αυτός ο κινητήρας είναι αρκετά αξιόπιστος και μπορεί να οδηγήσει έως και 500.000 χλμ. Έχει αποδειχθεί ως ένα αξιόπιστο άλογο στα φορτηγά Sprinter. Αν και η αντλία λαδιού του δεν είναι τόσο δυνατή όσο θα έπρεπε, επομένως πιστεύουμε ότι θα πρέπει να αναβαθμίσετε αυτό το εξάρτημα εάν δεν θέλετε να περιστρέψετε το ρουλεμάν και να καταστρέψετε τον στροφαλοφόρο άξονα.

Parašykite komentarą

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *