Θέλετε να αγοράσετε ένα πραγματικό μεγάλο αυτοκίνητο ντίζελ; Λοιπόν, ο κινητήρας M67 της BMW θα μπορούσε σίγουρα να ονομαστεί ντίζελ για τους αληθινούς λάτρεις του ντίζελ. Είχα τη χαρά να το οδηγήσω ως ενοικίαση πολυτελείας και να σας πω, έκλαψα όταν το επέστρεψα.
Δεν είστε λάτρης της ανάγνωσης; Ακολουθεί μια γρήγορη περίληψη αυτού του μακροσκελούς άρθρου.
Συνήθη προβλήματα κινητήρα BMW M67
- Αστοχία ακροφυσίου
- Αστοχία Turbo
- Αστοχία πτερυγίου Vortex
- Βουλωμένη βαλβίδα EGR
- Αποτυχία DPF
- Αστοχία βαλβίδας PCV
Αρχικά, θα μάθουμε περισσότερα για τις προδιαγραφές αυτού του κινητήρα, στη συνέχεια θα συζητήσουμε κοινά προβλήματα κινητήρα BMW M67 και θα μάθουμε περισσότερα για τα προβλήματα αυτού του μοντέλου. Τέλος, θα μάθουμε περισσότερα για τα μοντέλα που διαθέτουν αυτόν τον κινητήρα. Λοιπόν, ας ξεκινήσουμε.
Βασικές προδιαγραφές του κινητήρα BMW M67
Τώρα, προτού βουτήξουμε στα ζητήματα του κινητήρα M67, ας μάθουμε πρώτα περισσότερα για τις προδιαγραφές και ας δούμε τι νούμερα πιέζει αυτός ο κινητήρας. Οι προδιαγραφές είναι πραγματικά σημαντικές, ειδικά για όσους θέλουν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο με τον συγκεκριμένο κινητήρα. Ο M67 είναι ένας V8 κινητήρας ντίζελ που αναπτύχθηκε ειδικά για τα μεγάλα μοντέλα της Σειράς 7 που πωλήθηκαν από την BMW μεταξύ 1998 και 2009. Αυτός ο κινητήρας στη συνέχεια αντικαταστάθηκε από τον N57. Αυτό που είναι ενδιαφέρον για το M67 είναι ότι αυτός ο κινητήρας ήταν ένας από τους πρώτους που διέθετε υπερσυμπίεση και ψεκασμό ντίζελ Common Rail. Ως αποτέλεσμα, αυτός ο κινητήρας ήταν αρκετά επαναστατικός εκείνη την εποχή και έλαβε μεγάλη προσοχή για αυτές τις τεχνολογίες, γεγονός που οδήγησε στον κινητήρα ντίζελ επιλογής στην Ευρώπη. Το M67 διατίθεται σε δύο παραλλαγές: 4,0L και 4,5L. Η κύρια διαφορά μεταξύ τους είναι η μετατόπιση και το υλικό μπλοκ. Το μπλοκ 4,0 L κατασκευάστηκε από χυτοσίδηρο, ενώ ο κινητήρας 4,5 L από αλουμίνιο. Χάρη σε αυτό το υλικό, το 4,5L είναι περίπου 30 κιλά ελαφρύτερο, παρόλο που έχει μεγαλύτερο όγκο. Το 4.5L ήταν μια σημαντική βελτίωση σε αυτό το σχέδιο και αυτοί οι κινητήρες κυκλοφόρησαν μετά το 2005. Αλλά εδώ είναι οι πλήρεις προδιαγραφές αυτού του κινητήρα.
- Διαμόρφωση: V8
- Κυβισμός: 4,0L, 4,5L μετά το 2005
- Διάμετρος: 84mm, 87mm
- Διαδρομή: 88mm, 93mm
- Υλικό μπλοκ: χυτοσίδηρος, αλουμίνιο μετά το 2005
- Σχέδιο κεφαλής: DOHC, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
- Στροβιλοσυμπιεστής: Ναι
- Έγχυση καυσίμου: Common Rail
- Ιπποδύναμη: 235 – 326 ίπποι
- Ροπή: 560-750 Nm (413-553 lb-ft)
Συνήθη προβλήματα κινητήρα BMW M67
Στην αρχή αυτού του άρθρου, απαριθμήσαμε τα πιο συνηθισμένα προβλήματα με τον κινητήρα BMW M67 και τώρα ας προχωρήσουμε σε αυτά τα προβλήματα.
Αστοχία ακροφυσίου
Το πρώτο και ίσως το πιο κοινό πρόβλημα είναι η αστοχία του ακροφυσίου. Γιατί λοιπόν αυτό είναι πρόβλημα με τον κινητήρα M67; Λοιπόν, αυτό είναι ένα κοινό πρόβλημα κινητήρα ντίζελ. Οι κινητήρες ντίζελ έχουν προβλήματα με τα μπεκ. Οι κινητήρες ντίζελ Common Rail είναι επί του παρόντος οι πιο συνηθισμένοι. Αυτοί οι κινητήρες χρησιμοποιούν εξαιρετικά εξελιγμένα μπεκ ψεκασμού καυσίμου σε ακραίες πιέσεις bar/PSI. Έτσι, μπορούμε να πούμε ότι περνούν πολλά στη ζωή τους. Και τελικά μπορεί να χαλάσουν λόγω χιλιομέτρων ή κακού καυσίμου. Και οι δύο καταστάσεις μπορούν να σκοτώσουν τα μπεκ. Αλλά το καλό είναι ότι μπορείτε να τα επαναφέρετε. Και αυτός είναι ένας πιο προτεινόμενος τρόπος από την αντικατάστασή τους, γιατί η αντικατάσταση θα σας κοστίσει μια περιουσία. Μερικές φορές αυτή η υπηρεσία μπορεί να κοστίσει περισσότερο από αυτά τα αυτοκίνητα 20 ετών που έχουν αυτόν τον κινητήρα. Επομένως, καλύτερα να προσέχετε αυτά τα μπεκ, καθώς είναι ακριβά στην επισκευή τους.
Αστοχία Turbo
Οι βλάβες του υπερσυμπιεστή είναι επίσης αρκετά συχνές σε αυτούς τους κινητήρες. Αυτό είναι ένα άλλο κοινό πρόβλημα με αυτούς τους κινητήρες ντίζελ. Το M67 χρησιμοποιεί εγκατάσταση διπλού στροβίλου, που σημαίνει ότι υπάρχουν δύο στρόβιλοι σε αυτόν τον κινητήρα. Ένα για κάθε τράπεζα. Και οι δύο τείνουν να αστοχούν αφού ο κινητήρας φτάσει τα 150.000 km. Αυτές οι τουρμπίνες μπορούν να διαρκέσουν περισσότερο με τακτικές αλλαγές λαδιών και συντήρηση. Αλλά εάν ο κινητήρας δεν συντηρείται καλά και υπερθερμαίνεται, μπορεί επίσης να βλάψει τις τουρμπίνες. Έτσι, ο άξονας θα αρχίσει να ταλαντεύεται και η τουρμπίνα θα αρχίσει να βγάζει ήχους σφυρίσματος. Επίσης, εάν η τουρμπίνα χαλάσει, μπορεί να διαρρεύσει λάδι. Γενικά, η αστοχία turbo είναι ένα πολύ ακριβό πρόβλημα. Το θετικό είναι ότι αυτές οι τουρμπίνες μπορούν επίσης να ανακατασκευαστούν. Μπορείτε να τα επαναφέρετε σε ειδικό κατάστημα και θα λειτουργήσουν σαν καινούργια. Αυτός είναι ο λόγος που συνιστούμε να ακολουθήσετε αυτήν τη διαδρομή, καθώς η αγορά μιας νέας τουρμπίνας μπορεί να είναι αρκετά ακριβή.
Αστοχία πτερυγίου Vortex
Ένα άλλο κοινό πρόβλημα με τον κινητήρα BMW M67 είναι το πρόβλημα της δίνης. Τι είναι λοιπόν ένα πτερύγιο vortex και γιατί είναι πρόβλημα; Οι περιστροφικές βαλβίδες, για όσους δεν γνωρίζουν, είναι βαλβίδες εισαγωγής σε κινητήρες ντίζελ. Οι κινητήρες ντίζελ δεν έχουν σώμα γκαζιού όπως οι βενζινοκινητήρες και χρησιμοποιούν πτερύγια στροβιλισμού που ανοίγουν και κλείνουν. Όλα αυτά γίνονται με ειδικό εργαλείο. Σε αυτούς τους κινητήρες ντίζελ, οι πολλαπλές εισαγωγής γεμίζουν με άνθρακα. Και αυτή η αιθάλη απλώς θα καταστρέψει τα πτερύγια. Ως αποτέλεσμα, θα αποτύχουν και θα δημιουργήσουν πολλά προβλήματα. Η λύση είναι να καθαρίζετε πολύ συχνά την είσοδο. Και αυτό είναι κάτι που κανείς δεν κάνει. Έτσι, τα πτερύγια στροβιλισμού πρέπει να αφαιρεθούν και να αφαιρεθούν οριστικά για να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα. Αυτό μπορεί να προκαλέσει κάποια προβλήματα και η οικονομία καυσίμου μπορεί να μειωθεί ελαφρώς. Επομένως, πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για αυτό ή απλώς να αντικαταστήσετε την πολλαπλή εισαγωγής με μια νέα. Αυτό μπορεί να είναι αρκετά ακριβό.
Βουλωμένη βαλβίδα EGR
Ένα άλλο πολύ κοινό πρόβλημα με πολλούς κινητήρες ντίζελ, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα M67, είναι το πρόβλημα EGR. Τι είναι λοιπόν το EGR; Το EGR είναι μια βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων. Αυτή η βαλβίδα επιστρέφει μέρος των καυσαερίων πίσω στην πολλαπλή εισαγωγής. Το κακό είναι ότι αυτή η βαλβίδα EGR είναι πολύ εύκολο να βουλώσει με άνθρακα. Αυτές οι βαλβίδες μπορεί να χαλάσουν ακόμα και μετά από 30.000 χλμ. Επομένως, συνιστάται ο τακτικός καθαρισμός της βαλβίδας EGR. Και αυτό είναι επίσης ένα άλλο πράγμα που δεν κάνει κανένας ιδιοκτήτης και καταλήγουν να βουλώνουν το EGR. Υπάρχουν επίσης πολλά άλλα συμπτώματα, όπως η λυχνία ελέγχου κινητήρα, η τραχιά λειτουργία του κινητήρα και η χαλαρή λειτουργία. Η λύση είναι να διαγράψετε το EGR ή να το αντικαταστήσετε με ένα νέο στοιχείο. Η διαγραφή του μπορεί να αποτύχει στη δοκιμή εκπομπών.
Αποτυχία DPF
Ένα άλλο αρκετά κοινό πρόβλημα με αυτόν τον κινητήρα είναι η απόφραξη και η αστοχία του φίλτρου DPF. Για όσους δεν γνωρίζουν, το DPF είναι ένα φίλτρο σωματιδίων ντίζελ. Οι νεότερες εκδόσεις αυτού του κινητήρα έχουν αυτό το DPF και μόνο σε αυτά τα μοντέλα είναι πρόβλημα το DPF. Αυτή είναι μια άλλη συσκευή εκπομπών που παγιδεύει αιθάλη. Στη συνέχεια, όταν οδηγείτε στον αυτοκινητόδρομο και το DPF είναι γεμάτο, πρέπει να αναγεννηθεί. Ή απλά λέει, καθαρισμένο. Αυτό το συστατικό καθαρίζεται μόνο του με έγχυση ντίζελ και καύση αιθάλης. Πολλοί άνθρωποι δεν κάνουν αναγέννηση DPF. Οδηγούν έτσι για πολλή ώρα και το DPF θα βουλώσει. Η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι να καθαρίσετε με το χέρι το DPF ή να το αφαιρέσετε εντελώς από το αυτοκίνητο. Θα χαλάσει επίσης τις εκπομπές και θα αποτύχετε στις δοκιμές εκπομπών σας.
Αστοχία βαλβίδας PCV
Το τελευταίο πρόβλημα στη λίστα μας είναι η αστοχία της βαλβίδας PCV. Τι είναι λοιπόν μια βαλβίδα PCV και γιατί είναι πρόβλημα; Κάθε κινητήρας έχει μια βαλβίδα PCV που είναι μια θετική βαλβίδα εξαερισμού στροφαλοθαλάμου. Αυτή η βαλβίδα συλλέγει ατμούς λαδιού μέσα στο στροφαλοθάλαμο και απελευθερώνει αυτά τα αέρια στη θύρα εισαγωγής. Μπορεί να συμβεί αυτή η βαλβίδα να αποτύχει και να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε λάδι. Αυτό το πρόβλημα μπορεί επίσης να προκαλέσει διαρροή του κινητήρα. Κυρίως γιατί η πίεση θα θέλει να ξεφύγει κάπου, και το πιο εύκολο μέρος είναι οι φλάντζες. Ευτυχώς, η αντικατάστασή του δεν είναι ακριβή και μπορεί να γίνει αρκετά εύκολα.
Ποια μοντέλα διαθέτουν κινητήρα BMW M67;
- 1999 – 2001 BMW E38 740d
- 2002 – 2005 BMW E65 740d
- 2005 – 2009 BMW E65 745d
- BMW Z9 Concept 1999
Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα προβλήματα με τον κινητήρα BMW M67;
Αυτός ο κινητήρας δεν έχει σοβαρά προβλήματα, κυρίως τα συνηθισμένα προβλήματα ντίζελ. Πράγματα όπως αστοχίες μπεκ ψεκασμού, αστοχίες στροβιλοκινητήρα, φραγμένο EGR, φραγμένο DPF, αστοχίες πτερυγίου στροβιλισμού και αστοχίες βαλβίδας PCV είναι κοινά.
Είναι αξιόπιστος ο κινητήρας ντίζελ BMW M67;
Ναι, αυτός ο κινητήρας είναι πολύ αξιόπιστος, αν βρείτε ένα καλό παράδειγμα με πολύ ιστορικό σέρβις και το προσέξετε καλά, αυτός ο κινητήρας θα πρέπει να αντέξει εύκολα 500.000 χλμ.