Σοβαρά προβλήματα με τον κινητήρα GM F16D3 1.6L

Σοβαρά προβλήματα με τον κινητήρα GM F16D3 1.6L

Αν ρωτούσατε κάποιον πριν από 40 χρόνια αν η GM θα κατασκεύαζε έναν κινητήρα ντίζελ 1,6 λίτρων, θα σας γελούσε στα μούτρα. Λοιπόν, αυτό έγινε πραγματικότητα το 2004, όταν η Chevrolet εξόπλισε πολλά μοντέλα μόνο με αυτόν τον κινητήρα, έναν κινητήρα ντίζελ 1,6 λίτρων με την κωδική ονομασία F16D3. Εάν αγοράζετε ένα μεταχειρισμένο Chevrolet με κινητήρα ντίζελ 1,6 λίτρων, έχετε έρθει στο σωστό μέρος.

Πριν αποφασίσετε να αγοράσετε ένα μοντέλο με συγκεκριμένο κινητήρα, είναι πολύ σημαντικό να κάνετε την εργασία σας. Κάθε αυτοκίνητο προσφέρεται με διαφορετικούς κινητήρες σε ορισμένες περιπτώσεις. Κάθε ένας από αυτούς τους κινητήρες λειτουργεί διαφορετικά και έχει ορισμένα προβλήματα που πρέπει να γνωρίζετε. Ευτυχώς, γι’ αυτό είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να εντοπίσετε αυτά τα ζητήματα.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σε αυτό το άρθρο θα συζητήσουμε πρώτα τις προδιαγραφές αυτού του κινητήρα 1.6, μετά θα εξετάσουμε τα προβλήματα με τον κινητήρα turbo diesel GM 1.6L και θα δούμε τι προβλήματα έχει αυτός ο κινητήρας και στη συνέχεια θα μάθουμε επίσης ποια μοντέλα έχουν αυτόν τον κινητήρα. . Λοιπόν, χωρίς άλλη καθυστέρηση, ας βουτήξουμε στο θέμα.

Βασικές προδιαγραφές του κινητήρα turbodiesel GM F16D3 1.6L

Αξίζει να σημειωθεί στον κινητήρα GM 1.6 turbo ότι υπάρχουν αρκετοί κινητήρες που παράγονται από την GM με τον ίδιο κυβισμό. Ωστόσο, σε αυτό το άρθρο μας ενδιαφέρει πρωτίστως το F16D3. Αυτός ο κινητήρας turbo diesel παρουσιάστηκε το 2004. και βασίζεται στο F14D3. Το F14D3 είναι ένα αντίγραφο άνθρακα του κινητήρα της Opel γνωστό ως X14XE. Ένα πράγμα που πρέπει να σημειωθεί σχετικά με το F16D3 είναι ότι αυτός ο κινητήρας μοιράζεται το ίδιο μπλοκ κινητήρα με τον F14D3. Η κύρια διαφορά μεταξύ των κινητήρων είναι η οπή του κυλίνδρου. Όπως είναι λογικό, το F16D3 έχει μεγαλύτερη οπή για να αυξάνει τον κυβισμό. Επιπλέον, το F16D3 έχει στροφαλοφόρο άξονα από σφυρήλατο χάλυβα. Το ίδιο το μπλοκ είναι πολύ ανθεκτικό και κατασκευασμένο από χυτοσίδηρο. Η κυλινδροκεφαλή χρησιμοποιεί διάταξη DOHC, παρόμοια με πολλούς σύγχρονους κινητήρες. Αξίζει να σημειωθεί σε αυτόν τον κινητήρα F16D3 ότι χρησιμοποιεί μια βαλβίδα EGR για να πληροί τα πρότυπα εκπομπών. Επειδή οι κινητήρες ντίζελ παράγουν πολλά σωματίδια NOx. Αυτός ο κινητήρας τροποποιήθηκε ελαφρώς το 2008. και αυτός ο κινητήρας έλαβε το νέο όνομα F16D4. Αυτός ο κινητήρας έχει πολλές βελτιώσεις. Αλλά αυτή είναι η μηχανή ενός άλλου άρθρου. Σε αυτό το άρθρο, μας ενδιαφέρει μόνο το F16D3. Αυτός ο κινητήρας έχει τις ακόλουθες προδιαγραφές:

  • Έτος παράδοσης: 2004
  • Διαμόρφωση: inline-4
  • Χωρητικότητα: 1,6 l
  • Διάμετρος κυλίνδρου: 79 mm
  • Διαδρομή εμβόλου: 81,5 mm
  • Υλικό μπλοκ: χυτοσίδηρος
  • Υλικό κεφαλής κινητήρα: αλουμίνιο
  • Σχέδιο κεφαλής κινητήρα: DOHC, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
  • Λόγος συμπίεσης: 9,5
  • Στροβιλοσυμπιεστής: Ναι
  • Ιπποδύναμη: 109 ίπποι
  • Ροπή: 110 lb-ft

Συνήθη προβλήματα κινητήρα GM 1.6L Turbo Diesel

Συνήθη προβλήματα κινητήρα GM 1.6L Turbo Diesel:

  • Καταθέσεις άνθρακα στη θύρα εισαγωγής και στις βαλβίδες
  • Διαρροή λαδιού από το κάλυμμα της βαλβίδας
  • Δυσλειτουργίες μπεκ ψεκασμού καυσίμου
  • Δυσλειτουργίες του υπερσυμπιεστή
  • Του αρέσει να υπερθερμαίνεται
  • Απόφραξη EGR

Τώρα που μάθαμε περισσότερα για τα κοινά προβλήματα του κινητήρα F16D3, μπορούμε σιγά σιγά να προχωρήσουμε για να μάθουμε περισσότερα για καθένα από αυτά τα προβλήματα. Κατά τη γνώμη μας, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε πότε και πώς εμφανίζονται αυτά τα προβλήματα, γιατί πρέπει να λάβετε υπόψη τις περιστάσεις. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αποφύγετε ένα προβληματικό αυτοκίνητο ή να μάθετε πώς να αποφύγετε ορισμένα από αυτά τα προβλήματα.

Καταθέσεις άνθρακα στη θύρα εισαγωγής και στις βαλβίδες

Σε αυτούς τους κινητήρες παρατηρήθηκε σημαντική διαστολή του διοξειδίου του άνθρακα. Και δεδομένου ότι πρόκειται για κινητήρα ντίζελ, είναι αρκετά συνηθισμένο να αντιμετωπίζουμε αυτά τα προβλήματα. Ειδικά αν οδηγείτε μόνο μικρές αποστάσεις. Η θύρα εισαγωγής μπορεί να φράξει με εναποθέσεις άνθρακα και οι βαλβίδες μπορεί να φράξουν με εναποθέσεις άνθρακα. Αυτές οι περιπτώσεις θα προκαλέσουν προβλήματα απόδοσης επειδή αυτά τα σωματίδια άνθρακα θα εμποδίσουν τη λειτουργία του κινητήρα. Γι’ αυτό, κάθε φορά που αντιμετωπίζετε περίεργα προβλήματα και νιώθετε ότι χάνετε ρεύμα και η λυχνία ελέγχου κινητήρα είναι αναμμένη, καλό είναι να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι καλά και καθαρά στην πλευρά εισαγωγής και ότι οι βαλβίδες είναι καθαρές. Εάν υπάρχουν επικαθίσεις που φαίνονται ανησυχητικές, είναι απαραίτητος ο χειροκίνητος καθαρισμός για να επανέλθει ο κινητήρας στην κανονική του λειτουργία. Τώρα ας περάσουμε σε άλλα προβλήματα με τον κινητήρα turbodiesel GM 1.6L.

Διαρροή λαδιού από το κάλυμμα της βαλβίδας

Η διαρροή λαδιού από το κάλυμμα της βαλβίδας είναι επίσης ένα κοινό πρόβλημα με τον κινητήρα F16D3. Τι είναι όμως το κάλυμμα βαλβίδας; Που είναι; Λοιπόν, το κάλυμμα της βαλβίδας είναι το μεγάλο κάλυμμα που κάθεται στην κορυφή του κινητήρα. Αυτό το κάλυμμα βαλβίδας καλύπτει τη σειρά της βαλβίδας. Έχει έναν απλό σκοπό, που είναι να κρατά το λάδι κινητήρα έξω από τον κινητήρα και να διατηρεί το πάνω μέρος του κινητήρα κλειστό. Μεταξύ αυτού του καλύμματος βαλβίδας και της κυλινδροκεφαλής υπάρχει ένα υλικό φλάντζας. Ο σκοπός αυτής της φλάντζας καλύμματος βαλβίδας είναι να δημιουργήσει μια σφιχτή σφράγιση μεταξύ της κυλινδροκεφαλής του κινητήρα και του καλύμματος της βαλβίδας. Και αν αυτό το σφράγισμα αποτύχει, θα υπάρξει διαρροή λαδιού γύρω από αυτό το παρέμβυσμα. Και ειλικρινά, αυτό είναι ένα κοινό πρόβλημα με πολλούς από αυτούς τους κινητήρες GM. Έρχονται με φθηνά παρεμβύσματα που συνήθως αποτυγχάνουν στα πρώτα 50.000 χλμ. Η λύση είναι η αντικατάσταση της φλάντζας. Ευτυχώς, αυτή δεν είναι μια πολύ δαπανηρή διαδικασία και μπορεί να διορθωθεί με λιγότερο από 50 ευρώ. Επίσης, είναι μια καλή δουλειά DIY για αρχάριους που θέλουν ένα κλειδί στα αυτοκίνητά τους. Τώρα ας περάσουμε σε άλλα θέματα με τον κινητήρα turbodiesel GM 1.6L.

Δυσλειτουργίες μπεκ ψεκασμού καυσίμου

Μια άλλη κατάσταση που αντιμετώπισαν πολλοί ιδιοκτήτες ήταν όταν το αυτοκίνητο δεν ήθελε να τραβάει και είχε προβλήματα με την επιτάχυνση. Αυτό το πρόβλημα, όπως είδαμε, μπορεί να προκληθεί από εναποθέσεις άνθρακα στην πολλαπλή εισαγωγής και στις βαλβίδες. Μπορεί επίσης να προκληθεί από κακά μπεκ ψεκασμού καυσίμου. Είναι ένας κινητήρας άμεσου ψεκασμού που χρησιμοποιεί ειδικά μπεκ που είναι πολύ ευαίσθητα στο κακό καύσιμο και επίσης αστοχούν συχνότερα. Και αν αποτύχει, δημιουργεί πολλά προβλήματα στους γηπεδούχους. Θα ελεγχθούν το φως του κινητήρα, η χαμηλή ισχύς του κινητήρα, η αναλογία πλούσιου ή άπαχου αέρα/καυσίμου και πολλά άλλα συμπτώματα. Η λύση σε αυτό το πρόβλημα θα είναι η αντικατάσταση των ελαττωματικών μπεκ ή η επαναφορά τους εάν μπορούν να επισκευαστούν. Και οι δύο διαδικασίες μπορεί να είναι αρκετά ακριβές και μπορεί να βλάψουν πραγματικά το πορτοφόλι σας. Γι’ αυτό πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα μπεκ ψεκασμού καυσίμου είναι καλά προτού αποφασίσετε να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο.

Δυσλειτουργίες του υπερσυμπιεστή

Βλάβες στροβιλοσυμπιεστή έχουν επίσης σημειωθεί για αυτούς τους κινητήρες σε υψηλότερα χιλιόμετρα. Αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιεί έναν μόνο υπερσυμπιεστή με περιορισμένη διάρκεια ζωής. Έτσι, όταν έχετε ένα μοντέλο, μπορείτε να πάτε για ένα τούρμπο ή δύο. Κατά κανόνα, αυτά τα εξαρτήματα εξυπηρετούν περίπου 150.000 km, αλλά μερικές φορές μπορούν να αντέξουν έως και 200.000 χιλιόμετρα και περισσότερα. Εξαρτάται πραγματικά από το πόσο καλά φροντίζεις το αυτοκίνητο. Ευτυχώς, ο υπερσυμπιεστής είναι ένα ανακατασκευήσιμο εξάρτημα. Υπάρχουν πολλά καταστήματα turbo σε όλη τη χώρα που ανακατασκευάζουν αυτές τις μονάδες και τις επαναφέρουν στην εργοστασιακή κατάσταση. Τα συμπτώματα ενός κακού τούρμπο είναι συχνά χαμηλή ισχύς κινητήρα, ο στροβιλοσυμπιεστής κάνει θορύβους που σφυρίζουν και το φως ελέγχου κινητήρα.

Υπερθέρμανση

Ένα άλλο πολύ κοινό πρόβλημα είναι η κατάσταση όταν ο κινητήρας υπερθερμαίνεται. Και αυτό είναι σύνηθες σε αυτούς τους κινητήρες GM μικρού κυβισμού, ειδικά σε κινητήρες Opel όπως αυτός στην προκειμένη περίπτωση. Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι, όπως η βλάβη του θερμοστάτη και η βλάβη του συστήματος ψύξης. Και μερικές φορές τους αρέσει απλώς να τρέχουν ζεστή υπερφόρτωση. Σε αυτήν την περίπτωση, η φλάντζα κεφαλής θα εκραγεί και θα προκαλέσει απώλεια ψυκτικού ή ανάμειξη ψυκτικού με λάδι κινητήρα. Είναι σημαντικό να διορθώσετε το πρόβλημα προτού επιδεινωθεί και ο κινητήρας πεθάνει εντελώς. Τώρα ας περάσουμε σε άλλα προβλήματα με τον κινητήρα turbodiesel GM 1.6L.

Απόφραξη EGR

Τελευταίο στη λίστα προβλημάτων μας με τον κινητήρα GM F16D3 είναι το πρόβλημα της βαλβίδας EGR. Αυτή η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων είναι ένας σημαντικός πονοκέφαλος για πολλούς κινητήρες GM αυτής της εποχής. Το EGR θέλει απλώς να βουλώνει και αν δεν καθαρίζεται τακτικά, αυτές οι εναποθέσεις θα γίνουν τόσο μεγάλες που θα καταστρέψουν το EGR και το EGR θα πρέπει να αντικατασταθεί. Ευτυχώς, η αντικατάσταση αυτού του εξαρτήματος δεν είναι πολύ ακριβή. Μερικοί άνθρωποι απλώς διαγράφουν αυτό το EGR. Ωστόσο, δεν θα το συνιστούσαμε, καθώς θα κάνει το αυτοκίνητό σας πιο ρυπογόνο και μπορείτε επίσης να μειώσετε τις εκπομπές σας.

Ποια μοντέλα έχουν τον κινητήρα turbodiesel GM 1.6L;

Ας δούμε τώρα ποια μοντέλα έχουν τον κινητήρα ντίζελ 1.6 turbo.

  • Chevrolet Aveo
  • Chevrolet Cruze
  • Chevrolet Lacetti
  • Chevrolet Lanos
  • Daewoo Nexia
  • Daewoo Lacetti
  • Daewoo Lanos

Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα προβλήματα με τον κινητήρα turbo diesel GM 1.6L;

Συνήθη προβλήματα με αυτόν τον κινητήρα είναι οι εναποθέσεις άνθρακα στην πολλαπλή εισαγωγής καθώς και στις βαλβίδες. Το EGR είναι επίσης επιρρεπές σε απόφραξη άνθρακα και αστοχία. Άλλα προβλήματα περιλαμβάνουν βλάβες μπεκ ψεκασμού, αστοχίες στροβιλοσυμπιεστή και υπερθέρμανση. Ευτυχώς, το μπλοκ είναι κατασκευασμένο από χυτοσίδηρο και είναι πολύ ανθεκτικό. Έτσι, ακόμα κι αν το αυτοκίνητο υπερθερμανθεί, ο κινητήρας δεν θα έχει μεγάλα προβλήματα.

Είναι το GM F16D3 αξιόπιστος κινητήρας;

Αυτός ο κινητήρας είναι πολύ αξιόπιστος, θα τον πιέσετε εύκολα για περισσότερα από 300.000 χλμ. Αυτός ο κινητήρας θα διαρκέσει για πάντα με σωστή συντήρηση και έγκαιρη αντιμετώπιση προβλημάτων. Εάν καθυστερήσετε τις επισκευές, η διάρκεια ζωής του κινητήρα θα υποφέρει και ο κινητήρας μπορεί να παρουσιάσει βλάβη πολύ νωρίτερα.

Parašykite komentarą

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *