Influencer Marketing είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ που βοηθούν στην πώληση προϊόντων και στη βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας.
Υπολογίζεται ότι το 2022, περίπου 15 δισεκατομμύρια θα δαπανηθούν σε influencers παγκοσμίως. Οι περισσότεροι άνθρωποι τείνουν να εμπιστεύονται τους influencers και τα προϊόντα που χρησιμοποιούν.
Πολλοί εμπιστεύονται τις απόψεις των διαμορφωτών κοινής γνώμης περισσότερο από αυτό που λένε οι εταιρείες για τον εαυτό τους.
Συνεργαζόμενοι με influencers, μπορείτε να επεκτείνετε την επιχείρησή σας. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε.
Επιλέξτε τους κατάλληλους influencers
Είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε τους κατάλληλους influencers που ταιριάζουν στο επιθυμητό κοινό σας. Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να προωθήσετε καλλυντικά προϊόντα, επομένως είναι καλύτερο να επιλέξετε έναν influencer που σχετίζεται με τα καλλυντικά.
Επιλέγοντας τον κατάλληλο influencer, θα χτίσετε εμπιστοσύνη με το κοινό σας.
Να θυμάστε ότι υπάρχουν διαφορετικοί τύποι influencers, οπότε μπορείτε να περιμένετε διαφορετικά αποτελέσματα από κάθε τύπο. Υπάρχουν μάλιστα τέσσερις κύριες τύπους επιρροών :
- Nano influencers – 10.000 ακόλουθοι ή λιγότεροι.
- Micro influencers – 10.000 έως 100.000 ακόλουθοι.
- Macro influencers – Από 100.000 ακόλουθους σε 1 εκατομμύριο ακόλουθους.
- Mega influencers – 1 εκατομμύριο και περισσότεροι ακόλουθοι.
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει ούτε ένας «Mega» influencer στη Λιθουανία. Εάν θέλετε να αυξήσετε με τον καλύτερο τρόπο την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, τότε συνιστάται να επιλέξετε macro και micro influencers, καθώς μπορούν να προσεγγίσουν ένα μεγαλύτερο κοινό και θα έχουν ήδη την εμπειρία να πείσουν τους ανθρώπους να σας εμπιστευτούν.
Προβολή αιτούντων
Για να βεβαιωθείτε ότι οι influencers είναι οι κατάλληλοι, συνιστάται να κοιτάξετε τους followers τους. Σήμερα, μπορείτε να βρείτε αρκετούς ανθρώπους που αγοράζουν ψεύτικους ακόλουθους και διαφημίζονται ως influencers. Ελέγχετε πάντα τον αριθμό των “μου αρέσει” σε φωτογραφίες ή βίντεο. Στη συνέχεια, μπορείτε να ανοίξετε μερικούς τυχαίους λογαριασμούς από τη λίστα “Ακόλουθοι” και να δείτε εάν οι λογαριασμοί είναι πραγματικοί.
Οι περισσότεροι ψεύτικοι λογαριασμοί έχουν πολύ λίγες μεταφορτωμένες φωτογραφίες και μικρό αριθμό likes.
Μπορείτε επίσης να ρωτάτε πάντα με ποιες εταιρείες έχουν ήδη συνεργαστεί.
Αφήστε τους influencers να είναι δημιουργικοί
Το περιεχόμενο που παρουσιάζεται στο κοινό πρέπει να είναι αυθεντικό. Μπορείτε πάντα να συζητήσετε τη διαφημιστική εικόνα με επιρροές. Αλλά αφήστε τους να κάνουν τη δουλειά τους και να κάνουν αυτό που πιστεύουν ότι είναι καλύτερο.
Παρακολουθήστε τα αποτελέσματα
Η ακρόαση μέσων κοινωνικής δικτύωσης αφορά τον εντοπισμό και την αξιολόγηση της γνώμης των πελατών για μια επωνυμία. Αυτό θα επιτρέψει στην εταιρεία να αξιολογήσει την επιτυχία της εταιρείας και να γνωρίζει εάν όλα πάνε καλά ή εάν τυχόν λάθη πρέπει να διορθωθούν.
Είναι πάντα σημαντικό να παρακολουθείτε τις απόψεις των ανθρώπων, όχι μόνο των επιρροών. Υπάρχουν διαδικτυακά εργαλεία που βοηθούν τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να κατανοήσουν το κοινό τους, να παρακολουθούν τις μετατροπές και τις αναφορές επωνυμίας.
Αν προσπαθείτε να προσελκύσετε επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας με τη βοήθεια επηρεαστών, χρησιμοποιήστε το Google Analytics για να δείτε την απόδοση της εταιρείας, τον αριθμό των επισκεπτών και το ποσοστό εγκατάλειψης.